Simply summer outfit with @happybagsrs

By Aleksandra Popović - Sunday, July 05, 2020



Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Nisam pisala postove jedno vreme jer sam bila zauzeta oko prijemnog ispita za fakultet. Upisala sam fakultet i sada se mogu posvetiti blogovanju. 

Za danas sam pripremila jedan outfit post sa divnom stranicom @happybagsrs . Na njihovoj stranici možete pronaći divne modele torbi za svaku priliku. Nude širok izbor i malih i velikih torbi. Ja više volim manje ali ukoliko volite veće torbe, možete izabrati na njihovoj stranici. Odlučila sam se za divnu crnu torbu koja je prikladna za svaki dan, ali i za izlaske sa prijateljima. 


Trenutno je leto tako da nosimo šarene printove na haljinama, bluzama, majicama, tako da je svakom potrebna jedna umerena crna tašnica koja smiruje te boje. 

Svoju tašnu sam uklopila tunikom sa cvetnim printom i crnim farmerkama. Jako se lepo uklopilo i ceo outfit mi se jako dopao.

Uživajte u slikama i u narednom periodu možete očekivati još outfit postova.














Tunika - ZaFul
Farmerice - Koton
Torba - happybagsrs 

Ne zaboravite da zapratite happybagsrs na Instagramu!


Nadam se da vam se post kao i outfit dopada,čitamo se uskoro...



  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Prije svega, čestitam što si položila prijemni za fakultet.❤️ Autfit je prelijep i sviđa mi se kako si uklopila svoju novu torbu.😊

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tašnica je prelepa!Pošto sam imala priliku da je uživo vidim,mogu da potvrdim da je odlično urađena.Za razliku od mnogih sličnih,ova je nadmašila moje očekivanje.Ovo je utisak velikog broja mojih prijateljica,koje kao i sve žene,obožavaju tašne.

    ReplyDelete
  3. Torbica je preslatka, mala kao sto ja volim, praktična, moze se kombinovati uz dosta outfita. Takodje cestitam na polozenom prijemnom. ❤️

    ReplyDelete
  4. Baš mi se sviđa torbica! Skroz je u mom fazonu i rado bih je i ja nosila. Divno si je uklopila uz ostale odevne predmete. 😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete