My skincare routine

By Aleksandra Popović - Saturday, July 18, 2020



Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Dugo sam razmišljala šta da pišem danas i setila sam se da vam nisam ranije pisala o svojoj rutini lica. Pisala sam o raznim proizvodima, ali nikada nisam posvetila poseban post gde bih vam pokazala svoje korake.
Uživajte u postu!



Na slici možete videti proizvode koje koristim. Mislim da većinu proizvoda prepoznajete iz prošlih postova.



Skinology mleko za čišćenje lica i tonik


Obožavam proizvode Prima kozmetike. Za kratko vreme postali su mi omiljeni i ne bih zamislila rutinu bez njih. Prvo što koristim je Skinology mleko za čišćenje lica. Detaljno perem lice ovim mlekom, isperem ga mlakom vodom. Jedino se ovo mleko pokazalo kao idealno rešenje za moje lice. Nije se isušilo i uvek je mekano. Pritom ova linija pomaže pri uklanjaju nesavršenosti sa lica.

Zatim na tufer stavim tonik za lice iz iste kolekcije. Tonik skida ostatak mleka za čišćenje lica, pritom nežno tretira kožu.

Skinology serum sa niacinamidom


Nikada ranije nisam koristila serume za lice. Međutim, serum sa niacinamidom je fantastičan za moju kožu. Nakon pranja lica i tonika, nanosim serum. Preporučuje se najviše tri kapi na celo lice. Koristim ga i ujutru i uveče i za sada se nisu pojavili neželjeni efekti.

Bloom care cosmetics aquaTech krema


Na delove lica koji mi nisu problematični, nanosim aquaTech kremu iz Bloom care cosmetics. Ova krema je idealna za leto i letnji period. Može se nanositi više puta u danu jer tokom leta se više puta umivamo i skidamo kreme sa lica usled pojačanog znojenja. Hidrira mi lice i pritom ga hladi. Idealna kombinacija za leto.

Skinology face gel cream


Na delove lica koji su mi problematični, pod problematični mislim na bubuljice. Stavljam vrlo malu količinu jer je krema masnija i sporije upija. Ovo je krema iz linije u kojoj se nalaze tonik i mleko za čišćenje lica. 

Eucerin oil control sa SPF50+


Kremu za zaštitnim faktorom nanosim kada izlazim napolje. U tom slučaju, ne nanosim prethodne dve kreme. Jako je važno da nanosite kremu sa spf-om, tako štitite svoje lice. Ova krema je super za mene jer nije masna i ne stvara mi nove nepravilnosti na licu.

Deverrafarm aktivni kiseonik sa etarskim uljem lavande


Na kraju nanosim aktivni kiseonik sa etarskim uljem lavande iz Deverrafarm-a. Time završavam svoju rutinu lica. Trudim se da ovo radim i uveče.

Nadam se da vam se moj post dopao. Čitamo se u sledećem postu...




  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Odličan post! Probala sam Prima kozmetiku i imaju super proizvode. Hijaluron serum je moj omiljeni serum za lice.

    ReplyDelete
  2. Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda ali mi se svi čine zanimljivo! Posebno serum sa niacinamidom jer je niacinamid postao jako popularan u beauty zajednici zbog svoje efikasnosti i učinkovitosti. Super post, fotkice mi se, također, mnogo dopadaju! 💝🙈

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  3. Super post! Ništa od ovoga nisam probala ali bih prvo ovu liniju za problematičnu kožu od Prima kozmetike. 😊 Uživala sam čitajući!

    www.iammilitza.con

    ReplyDelete