Moje iskustvo sa Hello Smile proizvodima

By Aleksandra Popović - Friday, December 03, 2021



Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Nisam dugo pisala postove zbog obaveza koje imam, ali potrudiću se da to promenim i da sa vremena na vreme napišem novi post.

Ukoliko me pratite na Instagram profilu "byalexpopovic" znate da sam izbacila video na temu mog iskustva sa Hello Smile preparatima. Želela sam i post da napišem i na taj način dopunim ukoliko sam nešto zaboravila da dodam. 



Hello Smile Black Edition


U pitanju je prah sa aktivnim ugljem koji izbeljuje zube. Koristi se tako što se namokri četkica za zube, preporučujem neka druga koju ne koristite, skloni se višak praha i peru se zubi tri minuta. 
Poprilično mi se dopao ovaj proizvod jer daje dobre rezultate i temeljno čisti i izbeljuje zube. Koristim ga do dva puta nedeljno i primetila sam vrlo brzo rezultate.
Malo mi je nezgodno jer je u pitanju prah i više sam za opciju olovke za izbeljivanje zuba, ali mi je bitno da proizvod deluje. Najviše mi se dopada jer sprečava nastanak karijesa i razmnožavanje bakterija. Pohvalila bih i pakovanje koje mi se jako dopada. 




Hello Smile pro set


Ovaj set sadrži led aparat za izbeljivanje zuba, punjač i dve olovke za izbeljivanje zuba. 
Aparat je u obliku školjke i pali se dodirom na dugme. Nakon što se nanese olovka, stavi se aparat i drži se 16 minuta. Ne morate brinuti oko toga da pratite koliko vremena je ostalo jer se aparat isključi sam od sebe posle 16 minuta. 
Primetila sam da su mi odmah posle prvog korišćenja zubi za nijansu belji. Nemam nekih većih problema sa zubima, ali bi uvek dobro došlo da su malo belji i lepši. 
Aparat se puni uz pomoć punjača koji se nalazi u kutiji. Napuni se za otprilike dva sata, možda i brže. 
Mislim da bi vam se aparat dosta dopao jer je ovo jeftiniji način izbeljivanja zuba kod kuće, a delotvoran je kao da ste platili profesionalno izbeljivanje zuba, koje je duplo skuplje. Dodala bih da mi se pakovanje jako dopada, veliko je kao kutija od telefona. Po meni ovo je idealan poklon nekome za Novu godinu.



Hello Smile olovka za izbeljivanje zuba


Poslednji preparat o kome vam pišem je olovka za izbeljivanje zuba. Ova olovka ima unapređenu formulu u odnosu na prethodnu. 
Iskrena da budem ovo je prvi preparat za izbeljivanje zuba koji sam probala i koristila. Koristila sam i stariju verziju olovke i odgovarala mi je i odmah sam znala da će mi se i ova verzija dopasti.
Nakon pola sata zubi su zaista belji i vidi se odmah razlika. Uz pomoć led aparata efekat je još bolji. 
Nekada olovku koristim uz pomoć aparata, dok nekad nanesem samo nju. 

Link Hello Smile Pro seta - hello-smile-pro
Link Hello Smile olovke - hello-smile-olovka


Ukoliko niste isprobali Hello Smile proizvode, možete to još uvek uraditi. Sigurno bi vam se dopali kao i meni. 
Možete isprobati najpre olovku za izbeljivanje zuba ili odmah isprobati pro set koji sadrži aparat. Sve je na vama i koliko brzo želite da vidite rezultate.

Ostavila sam vam linkove svih preparata, možete kliknuti na njih i odvešće vas na njihovu stranicu gde možete pronaći više informacija. Ukoliko imate neka pitanja možete ih kontaktirati ili možete pitati mene. Vrlo rado ću pomoći.



Do sledećeg posta, voli vas vaša...






  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Ovaj post mi je bio veoma interesantan za čitanje, jer nikada nisam probala neki ovakav proizvod. Mišljenja su inače podijeljena (što je sasvim normalno) i znala sam da pročitam različite recenzije uvezi Hello Smile, ali mi je drago da su tebi ovi proizvodi odradili posao i pomogli ti. Odlično napisano i hvala na preporuci. 💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete