Recenzija Milford, Lotte i Mestemarcher proizvoda

By Aleksandra Popović - Friday, July 24, 2020



Zdravo. Dobrodošli nazad na moj blog. Za danas sam pripremila recenziju Milford, Lotte i Mestmarcher proizvoda. Mislim da ste do sada čuli za brend Milford, koji nudi različite arome čajeva. Što se tiče brenda Lotte, to su sokovi koji sadrže komadiće aloe vere. Nude šest različitih ukusa. Brend Mestemarcher nudi zdrave hlebove koji su idealni ukoliko se hranite zdravo. Uživajte u postu i slikama, da ne dužim nego da pređem na post.


MILFORD


O brendu: 

Milford Tee Austrija je osnovan 1972. godine kao rezultat spajanja Grosch Tee i bio je prva kompanija kći Ostfriesische Tee Gesellschaft u Hittfeld u blizini Hamburga.

Milford Tee Austrija preseljen je iz Innsbrucka u Hall 1975. što je bilo temelj za njegov uspeh. Kao pravi Austrijanci, iskusni u penjanju na visoke planine, Milford Tee Austria tim je brzo razvio prave strategije za osvajanje austrijskog tržišta.

Ubrzo proizvodni kapaciteti više nisu bili adekvatni da bi zadovoljili potražnju za Milford proizvodima i tako je novi proizvodni pogon izgrađen u Hallu, a koji je počeo s radom u septembru 1985.

Sa inovativnim i potrošački naklonjenim proizvodima, hip reklamnim kampanjama i marketing i prodajnom strategijom, Milford Tee Austrija tim se uspešno takmičio u oblasti voćnih čajeva, pa čak i stekao vodeću poziciju na tržištu.

Polazište za kontekstualni razvoj naših proizvoda je uvek fokus na potrebe ljudi za užitkom i zdravljem, kako bi se osigurao kontinuiran uspeh širom Evrope.


Čaj šipurak-hibiskus


Moje mišljenje:

Veliki sam ljubitelj čajeva i radovala sam se što imam priliku da isprobam Milford čajeve. Obožavam njihov ledeni čaja u granulama. Što se tiče ovog čaja, dolazi u velikoj kutiji tj. takozvano porodično pakovanje i dobija se 40 kesica. Aroma čaja je šipurak-hibiskus. Samo uz pomoć jedne kesice dobija se snažan ukus, ukoliko ste ljubitelj jačeg čaja možete dodati još par kesica. Idealan je za jesenji period i jedva čekam hladnije vreme da ga aktivno koristim. Moja ocena je 10.



Čaj borovnica-jogurt


Moje mišljenje:

Nikada ranije nisam isprobala čaj koji ima jogurt u sebi i bila sam skeptična da li će mi se dopasti. Međutim, čaj je divnog ukusa i može se piti i kada se ohladi. Ima dosta jak miris i ukus, pa smatram da je jedna kesica dovoljna. Dolazi u pakovanju od 20 kesica. Ovo je najbolji čaj od borovnice koji sam isprobala i neću ga menjati. Moja ocena je čista desetka.

Čaj breskva-mango


Moje mišljenje:

Moje omiljeno voće je breskva i čaj sa breskvom i mangom me je oduševio. Dolazi u pakovanju gde se nalazi 20 kesica. Kao i prošli čajevi, jako lepo miriše i dominira ukus breskve. Mango mu daje slatku aromu, pa dodavati šećer ovde nije potrebno. Radujem se hladnom vremenu kako bih mogla da uživam u čajevima. Moja ocena je 10. 

Zapratite Milford na:

Instagram - milford_srbija
Facebook - milfordsrbija
Milford sajt - http://www.milford.rs/


LOTTE


Lotte je osvežavajuće, negazirano piće koje sadrži visok procenat aloe vere. Napitak je namenjen svim ljudima koji prate trend zdrave ishrane, jer sadrži najkvalitetnije sastojke, bez konzervansa i veštačkih boja. Nude šest različitih ukusa. To su:

nar
sugar free(aloe vera)
grožđe
guava
ananas
jagoda 

U narednim redovima možete videti moje mišljenje o ovim sokovima.  


Lotte sok sa jagodom


Moje mišljenje:

Ukus sa jagodom mi se najviše dopao. Ima divan ukus jagode i sadrži komadiće aloe vere. Kako obožavam sok sa jagodom, ovaj ukus mi se dopao i oduševio me je. Ukoliko imate zdrav način ishrane, ovaj sok je idealno rešenje jer ima malo šećera u sebi, kao i kcal. Moja ocena je 10.

Lotte sok sa guavom


Moje mišljenje:

Guavu nikada nisam isprobala, pa nisam ni znala kakvog ukusa će biti sok. Međutim, dosta mi se dopao. Sve sokove sam držala u frižideru i pila hladne. Tako su osvežavajući i idealni za letnje dane. Malo je slađi u odnosu na jagodu, pa je ocena 9. 


Lotte sok sa ananasom


Moje mišljenje:

Nisam veliki ljubitelj ananasa ali mi se sok jako dopao. Nije sladak kao guava već sasvim kako ja volim. Preporučujem da se pije hladan. Mislim da je pored jagode ovo ukus koji mi se najviše dopao. Ocena je 10. 

Lotte sok sa grožđem


Moje mišljenje:

Volim da jedem grožđe, pa me sok sa grožđem nije razočarao. Napomenula sam da sam sve sokove pila hladne i da tada imaju još bolji ukus. Moja ocena je 10.



Lotte sugar free sok


Moje mišljenje:

Ovde skoro pa nema kcal, niti šećera. Ovaj sok je idelan za dijabetičare, ali meni se nije dopao. Moguće da je zbog toga jer nikada ranije nisam pila ništa što sadrži samo aloe veru. Moja ocena je 6.

Lotte sok sa narom


Moje mišljenje:

Moji treći favorit među Lotte sokovima je sa narom. Obožavam da jedem nar i znala sam da će mi se i sok dopasti. Preporučujem da se pije hladan. Moja ocena je 10.

Zapratite Lotte Srbija:

Facebook - lottesrbija
Instagram - lotte_srbija

MESTEMACHER

Mestemacher posebna vrsta hleba je pravi izbor za zdrav obrok.
Mestemacher hleb se proizvodi u Nemačkoj po posebnoj tehnologiji koja proizvodima obezbeđuje vrhunski kvalitet:

- Svežina: žitarice se dobavljaju od regionalnih proizvođača iz Nemačke, strogo su kontroliane i melju se u sopstvenim mlinovima.

- Hleb je bogat vlaknima: sastojci su integralni i kao takvi, bogati su vlaknima koja blagotvorno deluju na probavni sistem.

- Integralne žitarice: svi najboljio sastojci se nalaze u spoljnom omotaču žitarica, koji se gube prilikom klasične prerade. Mestermacher tehnologija obezbeđuje očuvanje svih sastojaka i zato je Mestermacher hleb uvek zdrav izbor.

- Rok trajanja: zahvaljujući specijalnim procesima pasterizacije, hleb ostaje sveži unutar pakovanja od 6 meseci pa sve do 2 godine, u zavisnosti od vrste – i to bez ikakvih dodataka, stabilizatora ili konzervansa! 

Fitnessbread 


Moje mišljenje:

Sa obzirom da pazim na ishranu i redovno treniram, radovala sam se da isprobam hlebove brenda Mestemarcher. Međutim, ovaj hleb mi se toliko nije dopao. Probala sam da napravim tost i tada mi se više dopao . Moja ocena je 7.

Ukoliko tražite zdrav hleb bez konzervanasa, ovo je pravi izbor za vas. Verovatno će vam se ukus dopasti. Možete ga kupiti u bolje snabdevenim marketima. 

Wholemeal rye bread


Moje mišljenje:

Za razliku od fitnes hleba, ovaj mi se mnogo više dopao. Uživala sam dok sam ga jela. Pravila sam sendviče, tosteve i ima divan ukus. Dosta brzo zasiti pa nećete brzo biti gladni. Ocena je 10.

Možete ga kupiti u bolje snabdevenim marketima ili preko https://www.hiper.rs/ sajta


Zapratite Mestemarcher:

Facebook - mestemachersrbija
Instagram - mestemacher_srbija

Slede neke fotografije koje sam napravila sa Milford čajem. Nadam se da vam se dopadaju. 




Došla sam do kraja današnjeg posta. Uživala sam dok sam isprobavala Lotte, Milford i Mestemarcher proizvode. Hvala pomenutim brendovima na divnom paketu koji su mi poslali!  Nadam se da vam današnja recenzija dopala i čitamo se u narednom postu.

Da li ste probali neke od navedenih proizvoda? Pišite u komentarima 

Vaša...


  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Probala sam čajeve i dobri su.Inače nisam ljubitelj čajeva uopšte.Milford je zaista kvalitetan proizvođač i čajevi su kvalitetni.Obraćaju pažnju čak i na ambalažu što je velika prednost u odnosu na konkurente.Pijem ih ali samo sam bolesna,jednostavno,kafa je moj favorit😊
    Lotte sokovi su odlični.Do sada nisam pila zdraviju varijantu soka.Delovi aloja vere su dodali ukus i kvalitet soka.Pozitivno iznenađena i oduševljena!
    A što se tiče hlebova,nisu loši ali kao neko ko ima problem sa metabolizmom,odavno sam istražila sve u vezi njih,tako da sam ipak ostala pristalica,manje količine običnog belog hleba jer su kalorijski i nutritivno veoma slični.Pozdrav🍀

    ReplyDelete
  2. Nema šta mi se od njih nije dopalo, sve je tako ukusno i osvežavajuće! Ti Aloe vera sokovi su mi pravo otkriće ❤ Super post, draga! 🤗

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  3. Lotte sokove obožavam💖 ananas favorit
    Takođe Milford čajevi su super🔝

    ReplyDelete