We keep memories in photographs with Yolobook

By Aleksandra Popović - Monday, July 20, 2020



Zdravo svima! Dobrodošli nazad na moj blog. Danas ću vam pokazati divan način da sačuvate sebi drage uspomene. Ukoliko ste osoba koja je podjednako emotivna kao ja, Yolobook albumi će vam se dopasti. Uživajte u postu. 

Zašto Yolobook? 

Izrada fotografija u YoloBook režiji podrazumeva gotov proizvod - vaše najdraže slike u unikatnim albumima, ramovima ili atraktivnim pakovanjima: YoloBook, YoloFrame, YoloBox.

Pogledajte uz koje YoloBook proizvode je moguća efikasna izrada slika, online putem, i izaberite svoj način da sačuvate svoje slike sa putovanja, proslava i drugih značajnih događaja.

Obećavamo da ćete im se jednako radovati i posle 10 godina kada ih ugledate na polici!


Poručila sam Yolobook mini i Yolobox. Yolobook je klasični album sa slikama, samo u mnogo manjem i lepšem formatu. Yolobox je kutijica sa 30 do 60 polaroida. Upravo me je Yolobox oduševio jer sam dugo planirala da napravim polaroid fotografije kako bih ukrasila svoju sobu i sačuvala drage momente. Ovo je mnogo jeftiniji način od kupovine polaroid fotoaparata i filma za sam polaroid. 


Razmišljala sam duži vremenski period o kupovini polaroid fotoaparata, ali sam od kupovine odustala jer je film za sam aparat jako skup. Pritom, trebala bih stalno da ga kupujem. Zbog toga me je Yolobox naročito oduševio. Zapravo je i stvaranje albuma malo skuplji posao. Trebaju se kupiti odgovarajući albumi, zatim odraditi slike... 
Sve je mnogo lakše uz Yolobook, barem meni. 

Yolobook mini


Reč brenda: 

YoloBook je foto-album sa 48 fotografija, iz galerije Vašeg telefona ili računara, sa Facebook ili Instagram profila. Savršen poklon, čuvar uspomena, i svojevrsna knjiga uspomena koja će zauvek zabeležiti letovanja sa prijateljima, rođendanska slavlja najdražih, prve korake Vašeg deteta..Sačuvajte sve te uspomene od zaborava i pustite ih da žive zauvek u YoloBook albumima!

Dimenzije - 11.1 x 15.5 cm

Štampa - digitalna

Papir - 170g sjajni

Dostava - 5 do 7 radnih dana


Moje mišljenje:

Yolobook mini je jako praktičan album za slike. Dosta mi se dizajn samog albuma dopada i pored ovog imate još par dezena. Odlučila sam se za ovaj gde piše "Memories" tj "Uspomene". Na zadnjoj korici albuma je divan citat i ruža.
Što se tiče kvaliteta samih slika, odličnog su kvaliteta. Sve su normalno stale u album kako sam ih stavila osim par slika koje su isečene. Međutim, to je verovatno moja greška jer sam slike stavljala iz "screenshot" albuma. Baš mi je bilo žao jer se par slika iseklo, posebno jer su mi drage ali nema veze. Dešava se i to. Album mi je stigao brzo, za dva dana i sve je bilo lepo spakovano kako se ne bi oštetili.

Albume sami kreirate preko njihove aplikacije. Aplikacija je dostupna na Android ali i Apple uređajima. 

Ocena koju dajem je 8.

Yolobox 


Reč brenda:

YoloBox je kutijica sa 30 do 60 polaroid fotografija sa Vašeg Facebook ili Instagram profila, galerije telefona. Vaš izlet u prirodi, proslavu veridbe ili vikend u Parizu sačuvajte u maloj kompaktnoj kutiji i zaštitite od prolaznosti vremena. Ponesite svoja najlepša sećanja uvek i svuda sa sobom!

Dimenzije - 10 x 12.7 cm

Štampa - profesionalna foto-mašina

Papir - fuji Glossy papir

    Dostava - 5 do 7 radnih dana


Moje mišljenje:

Yolobox je ostavio najveći utisak na mene. Rekla sam vam da sam želela da napravim polaroide kako bih ukrasila sobu i sačuvala svoje uspomene. Većina slika na polaroidima je sa proslave mog 18-tog rođendana. To je za mene jako draga uspomena i želela sam da je ovekovečim. Kvalitet slika je fenomenalan i ni jedna slika nije bila isečena. Sve su stigle kako sam i planirala.

Polaroidi su smešteni u lepoj kutiji na kojoj se nalaze srca i mafini sa svećicom. Kao da su znali da je većina slika sa mog rođendana.

Ocena Yolobox - a je čista 10 i svima preporučujem ovaj način za čuvanje slika.

Dosta jeftinije se prolazi, ne isplati se kupovati silne fotoaparate i filmove kada postoji ovakva opcija. 


Potrudila sam se da slikama dočaram lepotu Yolobox - a. Nadam se da vam se fotografije dopadaju. 

Pokazala sam par slika jer nisam želela da zalazim toliko u privatne fotografije. 




Yolobook sajt - https://www.yolobook.rs/

Instagram - yolobook.rs

Facebook - yolobook.rs

Da li vam se dopada Yolobook? Pišite u komentarima

Do sledećeg posta,vaša...


  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Obožavam YoloBook! Imam Mini verziju i YoloBox i ne znam šta mi je lepše od ta dva. Baš su im divni albumi, a kvalitet izrade vrhunski. Od sada ću svaki bitan trenutak sačuvati uz pomoću njihovih proizvoda. Baš mi je drago da se i tebi dopadaju, divne si fotografije izabrala za izradu. Odličan post! 😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  2. Obožavam YoloBook albume. Zaista su odlični, a jako povoljni. Super post.

    ReplyDelete
  3. Čitala sam o ovim albumima i fotkama i kod drugih blogerki i definitivno ću ga nekada naručiti. Divan post.❤️

    ReplyDelete