Predstavljam vam @moj_rokovnik

By Aleksandra Popović - Tuesday, July 14, 2020



Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. U prošlom postu sam spomenula novu rubriku na mom blogu u kojoj ću vam predstavljati razne brendove i proizvode. Današnja tema posta je brend @moj_rokovnik 


Na njihovom sajtu možete pronaći puno različitih dizajna planera i rokovnika. Svako može pronaći rokovnik za sebe. Ipak, organizacija je ključ uspeha i svakome je potreban barem jedan planer. U osnovnoj školi nisam volela da imam planere, kupila bih ali ne i koristila. U srednjoj školi se to promenilo, svaku svoju obavezu sam volela da isplaniram unapred. 

Planer koji sam dobila jeste školski ili studentski planer. Mogu ga koristiti đaci osnovne i srednje škole ali i studenti na fakultetu. Kako sam srednju školu ove godine završila i upisala željeni fakultet, koristiću planer kako bih organizovala predavanja i ispite na fakultetu.

Na profilu byalexpopovic tj. IGTV - u izbaciću video gde se planer može lepo videti iznutra. Obavezno pogledajte. 


Na korici planera je ispisano ime mog Instagram profila. Ukoliko želite može pisati bilo šta na vašem rokovniku. Neki citat, datum ili vaše ime.



Što se tiče dizajna planera, odlučila sam se za crni mermer sa zlatnim slovima. Jako mi se dopalo što piše "Girl boss". Želela sam i na dnu da piše Instagram ime mog bloga. To me je dodatno oduševilo. Planer je srednje veličine, nije ni premali, ni preveliki. Staje u torbu i možete ga uvek imati kod sebe.


Na početku se vlasnik planera može potpisati. Dizajn i šara korice je baš lepa. Na dnu možete videti link njihovog sajta gde možete pronaći druge dizajne.


Prvih par strana je raspored dana u nedelji gde se može napisati raspored časova ukoliko idete u osnovnu ili srednju školu. Međutim, ja ću ovaj raspored iskoristiti za nešto drugo. Ipak, na fakultetu nemam raspored časova kao u srednjoj školi.


U svakom rokovniku/planeru nailazimo na stranu sa važnim datumima. Tu možete napisati vama važne datume koje ne želite da zaboravite, kao što su rođendani ili neka slavlja.


Zatim, tu je strana gde možete napisati ciljeve za ovu godinu i nacrtati mapu ciljeva za ovu godinu. U ovom drugom delu možete da pokažete svoju kreativnu stranu i smislite najbolju moguću mapu ciljeva.


Nakon mape ciljeva za ovu godinu, tu je strana sa strategijom za ovu godinu. Možete napisati koje zdrave navike želite da usvojite, ljude sa kojima želite više vremena da provedete, stvari koje više ne želite da radite i stvari koje hoćete da naučite.


Ovde možete zapisati sve vaše predmete po polugođima. Verujem da je ova strana namenjena isključivo školarcima.



Dolazimo do strane gde možete upisati mesec i cilj za navedeni mesec. Sami popunjavate ostatak strane jer ovaj planer nije namenjen isključivo za 2020. godinu. Zbog toga možete ga koristiti i sledeće godine bez ikakvih problema. Pored ima listu gde možete dodatno zapisati ciljeve i time organizovati svoje vreme do detalja.


Na sledećim stranama možete zapisati navedeni predmet i u opisu da li je to test/ispitivanje , datum i rok i zatim da li ste to završili. Ovo smatram vrlo korisnim jer ću znati da li sam sve ispite koje sam planirala dala na vreme.

Tu je i raspored dana u nedelji. Možete se dodatno organizovati. Ovaj deo rokovnika možete posvetiti isključivo sebi i slobodnom vremenu jer nije namenjen školi/fakultetu.



Tu je i jako lep deo koji možete bojiti. Verujem da je ovo namenjeno kako bi potrošili vreme na času ili predavanju. Mislim da su svi nekada imali "bojanke za odrasle" ovo možete iskoristiti na isti način i dodatno ulepšati svoj planer.



Dobila sam i dnevni planer koji je divnog dizajna i na kome piše "Let's do this". Uz pomoć njega možete organizovati svoje dnevne aktivnosti. Verujem da ću ga lepo koristiti kada krenem sa obavezama.


Dobila sam i stikere koji će mi pomoći da se lakše i kreativnije organizujem. Neke od njih možete iskoristiti u delu važni datumi jer imamo stikere rođendanske torte, poklona, kofera...


Zaboravila sam da napomenem da nakon svake kupovine dobijate ovu divnu motivacionu poruku. 




Zapratite ih na Instagramu - moj_rokovnik


Želim da se zahvalim što su mi poslali ove divne planere. 
Ne zaboravite da pogledate IGTV video na mom profilu byalexpopovic


Da li imate svoj planer? Pišite u komentarima

Nadam se da vam se post dopao,čitamo se uskoro







  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Jako je lep! Baš mi se sviđa što je idealan za studente jer sam ja od oktobra brucoš pa mi baš treba ovako nešto. Hvala ti na preporuci! 🤗

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  2. Baš je lep! Treba mi rokovnim, a ovakav bi mi zaista odgovarao.

    ReplyDelete