Predstavljam vam brend Deverrafarm

By Aleksandra Popović - Wednesday, July 22, 2020




Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Kako ste? Nadam se da ste svi dobro. U vremenu u kojem živimo zdravlje je najbitnije. Bez zdravlja smo niko i ništa. Zato čuvajte se dragi moji! Ne izlazite bez maske i preke potrebe. Čuvajte sebe i svoje najdraže.

Danas vam predstavljam brend Deverrafarm. Dobila sam pre nekih mesec dana paket od dva proizvoda i imala sam dosta vremena da sve lepo isprobam i prenesem vam svoje detaljne utiske.

Primetila sam da vam se nova rubrika dopada, baš mi je drago zbog toga. Zato ću nastaviti da je pišem.


Sadržaj ovog paketa čine: 

aktivni kiseonik sa etarskim uljem lavande

anticelulit krema 


O brendu Deverra Farm:

Deverra Farm doo, je proizvodno orijentisana kompanija, osposobljeno za preradu lekovitog bilja ubranog sa planina južne Srbije. Deverra Farm je tehnički osposobljena za skladištenje, sušenje, preradu sirovine za industriju čajeva, proizvodnju začina, čistog etarskog ulja, biljnih ekstrakata, ekstrakata voća i povrća. Sedište kompanije se nalazi u podnožju planine Radan, selu Ždeglovo, opština Lebane, na površini od oko 4.5ha, sa proizvodnim halama ukupne površine oko 3000m2.

U tom delu kompanija je osposobljeno sa više pogona za preradu lekovitog bilja, koje je podeljeno na:
Pogon za proizvodnju čistog etarskog ulja kleke (juniperus communis L.), kamilice (matricaria chamomillae), hajdučke trave (achilea milefolium). Ulje se proizvodi putem hidrodestilacije, korišćenjem visokopritisne vodene pare. Pogon je organizovan kako za sopstvenu proizvodnju, tako i za uslužnu preradu svojih kooperanata koji imaju sopstveno plantažno gajenje lekovitog bilja.
Pogon za proizvodnju ekstrakata lekovitog bilja.
- Etanolski ekstrakti
- PG ekstrakti
- Oleorozini

Svi ekstrakti lekovitog bilja proizvode se na potpuno prirodan način, upotrebom prirodnih rastvarača i na način koji omogućava maksimalno iskorišćenje aktivnih materija koje svaki proizvod u sebi prirodno sadrži.
-Pogon za proizvodnju i pakovanje biljnih kapi DEVERRA
-Pogon za prozivodnju i pakovanje gelova, krema i biljne kozmetike
-Pogon za preradu lekovitog bilja
-Laboratorija




Deverra farm anticelulit krema


O proizvodu:

Anticelulit krema je specijalno dizajniran preparat za smanjenje celulita. Njegova efikasnost se garantuje visokim sadržajem aktivnih komponenti bršljena, kestena, đumbira, etarskim uljem limun trave, kofeina i vitaminom E. Ova kombinacija aktivnih supstanaca stimuliše potkožnu cirkulaciju, vrši detoksikaciju, jača tonus kapilara, pospešuje, hrani i zateže kožu i vraća elastičnost.

Način upotrebe:

Nanesite proizvod jednom do dva puta u toku dana, masirati do potpune apsorpcije kružnim pokretima odozdo prema gore na pogođena područja, posebno kukova, butinama i stomaku. Ruke temeljno oprati nakon nanošenja. 

Dolazi u pakovanju od 250ml. 


Moje mišljenje:

Nikada ranije nisam koristila anticelulit kreme i ovo bi mi bila prva. Planirala sam da kupim neku ali mi je anticelulit krema brenda Deverra farm stigla na vreme. Vrlo je prijatnog mirisa. Poboljšava tonus i elastičnost kože, eliminiše višak tečnosti i redukuje celulit. Sastojci su dosta dobri i miris same kreme je lep. Ima baš jak miris đumbira i kofeina. 

Koristila sam aktivno kremu nekih nedelju dana, želela sam da vidim da li će za kraći vremenski period delovati. Prvih dva dana nakon korićenja višak tečnosti je nestao. Mislim da svi znate da se tečnost najviše taloži u butinama, zbog toga nekada deluju naduveno. Problem je zapravo u višku vode. Ova krema je meni pomogla da se rešim tog osećaja nakon samo par dana.

Što se tiče celulita, slabije je vidljiv ali ja i nemam nekih velikih problema sa celulitom. Mislim da kremu treba koristiti duži vremenski period kako bi celulit nestao.

Nisam napomenula da mi je koža zategnutija. 

Ocena ove kreme je 9. Probaću da je koristim duži period kako bih se uverila u njena prava dejstva.


Kremu možete pogledati u njihovom katalogu i naručiti je preko njihove Instagram stranice ili sajta.



Deverra farm aktivni kiseonik sa etarskim uljem lavande


O proizvodu:

Preparat je stabilan ekološki rastvor sa antimikrobnim delovanjem, na bazi stabilnog aktivnog kiseonika iz persirćetne kiseline i etarskog ulja lavande. Zahvaljujući njihovom sinenergijskom delovanju povećava cirkulaciju i time osvežava, neguje i čisti kožu, posebno deluje na akne i bubuljice, umiruje kožu posle depilacije i brijanja. Zbog svog blagotvornog i umirujućeg delovanja može  se koristiti posle uboda insekata i kod iritirane i suncem oštećene kože, uspostavlja ravnotežu vlažnosti kože, štiti kožu od isušivanja a stopalima i nogama daju osećaj udobnosti. Svakodnevna upotreba, posebno na koži lica daje efekat svežine i usprava proces starenja.

Način upotrebe:

Upotrebljava se nerazblažen i nanosi se prskanjem pomoću prskanjem na lice, telo i ruke, po potrebi više puta dnevno bez ograničenja, pre nanošenja kreme, losiona ili masti. Posle nanošenja nije potrebno ispirati, jako brzo upija. 

Dolazi u boci od 150ml.


Moje mišljenje:

Ovaj aktivni kiseonik mi je sastavni deo rutine lica i jedan od favorita Juna. Bio je u par postova i svi ste upoznati sa samim proizvodom. Kako je krenulo lepo vreme prskam ga svaki dan, kako bi mi osvežio lice ali ga koristim i protiv komaraca. Mislim da znate da komarci ne vole miris lavande. Kako imam problema sa njima, ovaj proizvod je idealno rešenje protiv njih. 

Moja ocena je 10! Svima preporučujem ovaj aktivni kiseonik. Mislim da vam treba u svojoj kolekciji preparata za negu šminke.


Kao i anticelulit kremu i ovaj proizvod možete pogledati u njihovom katalogu i naručiti preko njihovog Instagram profila ili sajta.

 

Deverra farm - http://www.deverra.rs/

Online prodavnica - http://shop.deverra.rs/

Instagram - deverrafarm

Hvala brendu Deverra Farm na divnom paketiću!

Da li ste čuli za brend Deverra farm? Pišite u komentarima

Nadam se da vam se post dopao. Čitamo se uskoro...



  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Nisam probala ništa od ovoga, ali aktivni kiseonik od lavandr izgleda super.

    ReplyDelete
  2. Moraću da probam gel.Sudeći po sastavu,nadam se kvalitetu.Biljni proizvodi su postali inovativniji od kozmetičkih.

    ReplyDelete
  3. Divan post! Čula sam mnogo pohvala o ovom brendu, ali nisam bila u prilici da isprobam nijedan proizvod, ne sumnjam da su odlični❤

    ReplyDelete
  4. Baš mi se dopada krema, ovako nešto mi je preko potrebno! 😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  5. Nisam nista probala od ovog brenda, ali mi aktivni kiseonik od lavande djeluje odlično, pogotovo zbog ove stvari sa komarcima, s kojima takođe imam problema.😅 Odličan post.❤️

    ReplyDelete