Junski favoriti

By Aleksandra Popović - Saturday, July 11, 2020



Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Kako je mesec Jun prošao, slede i favoriti meseca Juna. Izabrala sam proizvode koje sam redovno koristila. Neke još uvek koristim pa moguće da neki proizvod odavde bude i u favoritima Jula. Uživajte u postu!


Na slici možete videti moje favorite. To su:

-SilkySkin aparat za uklanjanje dlačica sa lica
-HelloSmile olovka za izbeljivanje zuba
-Deverrafarm aktivni kiseonik sa etarskim uljem lavande
-AVON Eve truth parfem
-AURA Jungle paleta senki
-AVON TRUE karmin
-Oriflame karmin u nijansi Blush Nude
-Eucerin krema sa SPF50
-AURA Color Karma ruž u nijansi 50 Move on
-Bloom care cosmetics aquaTech krema

Deverrafarm aktivni kiseonik


Redovno koristim Deverrafarm aktivni kiseonik sa etarskim uljem lavande. Pored toga što je dobar za kožu lica, on ima još namena. Ovaj kiseonik ubrzava cirkulaciju i osvežava kožu, deluje na akne i bubuljice, relaksira umorne noge i stopala. ublažava iritaciju nakon depilacije i brijanja...
Ima zaista mnogo namena i zbog toga mi se dopao. Mislim da može da deluje i protiv komaraca jer oni ne vole miris lavande. Pisala sam o ovom kiseoniku na svom Instagram profilu.


Eucerin Oil control sa SPF50


Smatram da je tokom toplih dana kada je UV zračenje najjače, potrebna dobra krema za zaštitnim faktorom. Meni je bila potrebna dobra krema za jakim zaštitnim faktorom koja mi neće praviti bubuljice i činiti kožu lica masnom. Kupila sam Eucerin kremu i tokom celog Juna je mazala. Ukoliko imate problema sa bubuljicama pronađite kremu sa oil control-om. Meni je jako pomogla i koristiću je i dalje. Cene se ne sećam, samo da je bila neka akcija u apoteci na Eucerin proizvode.

Bloom care cosmetics aquaTech krema


Kremu možete nabaviti na stranici bloom.care.cosmetics
Rađena je u Švajcarskoj i u sastav kreme ulazi polimer prirodnog porekla gde su molekuli jednake veličine i brzo prodiru kroz kožu i čine je hidriranom. Oduševila me je sama kremica jer je namenjena isključivo letnjem periodu. Usled znojenja se tokom leta više puta umijamo i skidamo kremu sa lica ali prednost ove kreme je što se može nanositi više puta u danu. Ima blag osećaj hlađenja i jako prija kada se nanese. Koristim je i kao podlogu za šminku jer osvežava lice.


Zapratite na Instagramu - bloom.care.cosmetics

Možete pronaći još puno proizvoda koji su jako velikog kvaliteta. Hvala bloom.care.cosmeticsu jer sam među prvima mogla da isprobam ovu kremu!



Eve truth parfem


Imam jako puno parfema ali se tokom Juna eve truth od Avona izdvojio. Prskala sam ga svakog dana. Divan parfem isključivo za ovaj letnji period. Ovo je samo jedan od parfema iz EVE kolekcije. Imam i zlatni ali smatram da je zeleni tj Truth najbolji za letnji period i ove sparne dane.


Kupila sam ga kod svoje drage prijateljice anja_jenackovic

Kod nje možete kupovati Avon kozmetiku.


HelloSmile olovka za izbeljivanje zuba


Kako sam isprobala HelloSmile, za kratko vreme mi je postao favorit meseca Juna. Na odmoru sam i više pijem kafu i samim tim zubi mi postaju žuti. HelloSmile mi pomaže da se to spreči. Ne koristim ga redovno već kada osetim potrebu i kada primetim da mi zubi nisu toliko beli.  Pisala sam i post na temu ove olovke za izbeljivanje zuba pa ga možete pročitati klikon na ovaj LINK


AURA, Avon i Oriflame karmini



AURA Color karma u nijansi 50 Move on - divna nijansa za ovaj letnji period. Kupila sam je na akciji preko Aurinog sajta. Redovna cena je oko 750. dinara čini mi se , na akciji sam je platila oko 550. dinara. Na slici je to prva nijansa, odmah do karmina. 

Avon Color true u nijansi Capuccino - divna nude nijansa. Nisam naišla na lepšu nude nijansu. Ovi karmini su često na akciji i isplati se kupiti ovu divnu nude nijansu.

Oriflame karmin u nijansi Blush Nude - kao i Avon karmin i ovi karmini su jako kvalitetni i pritom nisu skupi uopšte. Ovo je divna nude-roze nijansa. 

AURA Jungle paleta


Aura Jungle paleta ima odličnu pigmentaciju tamnijih senki i koristila sam je skoro svakog dana dok sam vežbala šminkanje očiju. Jedna od retkih paleti koja ima super pigmentovane tamne nijanse. Kao i karmin i ovu paletu sam kupila na akciji. Redovna cena joj je 1000. dinara.
Pisala sam post o ovoj paleti, pročitajte ga klikom na ovaj LINK


SilkySkin aparat za uklanjanje dlačica sa lica


Silkyskin je moj apsolutni favorit Juna. Jako lepo skida dlačice sa lica i dovoljno je mali pa staje u torbu. Od kada ga koristim nemam tolikih problema sa dlačicama na nausnicama. Pisala sam post o SilkySkin-u i više o ovom aparatiću možete pročitati klikom na ovaj LINK


Verujem da će se SilkySkin naći i u sledećim favoritima.


Koji su vaši favoriti Juna? Pišite u komentarima

Nadam se da vam se ovaj post dopao. Čitamo se u sledećem. Vaša...


  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Svaka čast na predstavljanju ovih proizvoda!Moj favorit je Eucerin krema.Fantastična zaštita od UV zraka.Iako sam lokal patriota,Aura kozmetiku ne hvalim samo zbog toga.Aura je postala jedan od vodećih brendova u kozmetici.Koristim njihov ruž Karma br.10 i zaista sam zadovoljna.Svi ovi proizvodi su odlični i nadam se da će svakoj od vas neki postati omiljen i neizostavan proizvod u svakodnevnoj rutini za lepotu!Sve najlepše,uživajte u letu!

    ReplyDelete
  2. Baš su ovo noviteti za mene jer do sada sem SilkySkin trimera nisam ništa isprobala, ali bih rado jer mi se čine kao odlični proizvodi! ❤🤗 Super post!

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  3. Baš me zanina kakav je aktivni kiseonik i Silky Skin aparatic, imam Aurinu paleticu i samo reči hvale imam za nju, odličan post draga sjajni si nas uvela u priču što se svih proizvoda tiče!!!❤❤

    ReplyDelete
  4. Tvoji favoriti su jako zanimljivi.
    Probala sam Hello Smile olovku i zaista sam zadovoljna. Aura Jungle paleta je dugo na mojoj wish listi.

    ReplyDelete