Moje omiljene palete senki

By Aleksandra Popović - Wednesday, July 29, 2020



Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Za danas sam pripremila post na temu mojih omiljenih paleti senki za oči. Dugo planiram da napišem ovaj post i pokažem vam svoje favorite. 

Obožavam da se šminkam i posebno volim palete senki. Imam svoju kolekciju. Uglavnom su to palete sa nude nijansama, ali se može pronaći i par paleta sa veselim bojama. Nisam osoba koja voli da se šminka bojama kao što je zelena ili žuta, ali sam želela da imam barem neke senke sa takvim bojama. U ovom postu boje su uglavnom nude. Kupila sam jednu divnu paletu sa veselim bojama i nakon što je isprobam biće recenzije.


Makeup revolution - Forever Flawless


Želela sam da napravim poseban post gde ću recenzirati paletu i pričati više o njoj. Trenutno je ovo moja omiljena paleta. U pitanju je brend Makeup Revolution. Preovladavaju rozikasti i ljubičasti tonovi. Dobija se 18 senki. Većina je mat, ali postoje i 8 šimerastih senki.


Senke se lako blendaju, dosta su pigmentovane. Ukoliko imate dobre četkice kao što su Noelle ili na primer Aura, fenomenalan makeup look se može napraviti. Ove nijanse su mi više za dnevnu varijantu, ali se može iskoristiti i za večernju varijantu. Šimeraste senke su divno pigmentovane. Na slici ispod možete videti kako izgledaju neke senke.


Makeup revolution - the nudes


Još jedna paleta brenda Makeup Revolution. Smatram da imaju jako kvalitetne palete senki koje nisu skupe, svako može pronaći boje koje mu se dopadaju i senke se lako blendaju. Ovo je paleta u kojoj preovladavaju nude nijanse, meni je ovo paleta koja jedina ima ovako divne nude nijanse.

Koristim je za dnevnu varijantu i dosta je volim. Cena palete je oko 1360 dinara u Alexandar cosmetics-u.


Ovako izgledaju nijanse. Kao i u prošloj paleti i ovde se može naći 18 senki. Više je mat senki, nego one sa šimerom. Omiljena nijansa iz ove palete mi je upravo jedna koja sadrži šimer - Stripped down

Pigmentaciju možete videti u slici ispod. Lako se blendaju, pigmentovane su i ne trunu se.


Aura - Jungle


Jungle paletu sam kupila skoro, ali je za kratko vreme postala moj favorit. Dugo sam tražila paletu koja ima divne ljubičaste nijanse. Većina paleta ima takve nijanse, ali nisu dobro pigmentovane i teško se blendaju. Međutim, Aura Jungle paleta me je oduševila. Senke su jako dobro pigmentovane i blendaju se vrlo lako.

Paleta nije skupa, sada je akcija na njihovom sajtu i isplati se uzeti je. Možete videti kako izgleda na ruci na trećoj slici.


Šimeraste senke su kao i mat odlično pigmentovane. U paleti se nalazi ukupno devet senki. Šest mat senki i tri sa šimerom.


Rimmel - Mini power palette ( Fearless)


Poslednja paleta u ovom postu je brenda Rimmel. Dobila sam je u darivanju i među prvima mogla da je isprobam. Divna mini paletica sa nude tonovima. Idealna je za svaki dan i super makeup look se može napraviti.



Paleta sadrži četiri mat senke, toper i hajlajter. Na slici možete videti kako izgledaju senke na ruci. Dobro su pigmentovane, tamnije se teže blendaju ali su dosta kvalitetne. Pa ih zato jako volim. 

Ovo je samo jedna od paleta u njihovoj kolekciji "Mini power paleti". Posedujem i paleticu koja ima rozikaste tonove.


Došli smo do kraja današnjeg posta. Nadam se da vam se dopao i da delimo mišljenje o nekoj pomenutoj paleti. Želim vam lep i uspešan dan. Čitamo se uskoro, vaša...




  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Prelepe su sve palete, mnogo mi se sviđaju, međutim Aurina mi je favorit jer takve nijanse najviše volim. ❤

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  2. Super Alex!Sve čestitke!Palete su odlične,svaka na svoj način.Koju god izabrali i koristili nećete zažaliti.Rezenzija je lepo objasnila svaku paletu uz propratne slike koje su predivne jer se na njima vide sve nijanse.Super❤

    ReplyDelete
  3. Hvala ti! Ja imam par ajlajnera i olovki za oči ali nisam dobra u stavljanju istih, pa ih i ne koristim 😂🤗

    ReplyDelete
  4. Post je super. S obzirom na to da se ne šminkam, nisam probala nijednu paletu, ali mi ove Revolution djeluju najbolje.❤️

    ReplyDelete
  5. I ja volim AURA Jungle paletu, i sama je imam i oduševljena sam! :D


    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete