Recenzija SilkySkin aparata za uklanjanje dlačica

By Aleksandra Popović - Saturday, June 20, 2020



Zdravo svima! Dobrodošli nazad na moj blog. Nije me bilo par dana jer učim za prijemni. Posle 30.juna možete očekivati redovno postove. Sada sam bila malo neredovna zbog obaveza i učenja. Za danas sam pripremila recenziju SilkySkin aparata za uklanjanje dlačica. Uživajte u postu.


O SilkySkin - u:

Reč brenda:

Najsavremeniji odrstranjivač dlačica na tržištu koji Vam omogućava se na brz i bezbolan način oslobodite ove frustrirajuće pojave i  zahvaljujući kome možete da zaboravite na dugotrajne i bolne depilacije.
SilkySkin Vam stiže u prelepo dizajniranoj kutiji u kojoj uz uređaj dobijate bateriju, četkicu za održavanje i uputstvo za korišćenje. 

Uz SilkySkin nema potrebe da se plašite da će dlačice nakon uklanjanja biti čvršće, deblje i početi brže da rastu, to je zabluda jer SilkySkin radi na principu hipoalergenskih sečiva koja skraćuju(ne briju) dlačice do same površine kože.

Uklanjanje je potpuno bezbedno, bezbolno i ne postoji nikakva opasnost od posekotina zahvaljujući savremenoj “glavi” koja ima 18-karatnu pozlatu i SilkySkin čini hipoalergenskim.


Pakovanje sadrži:

-Odstranjivač dlaka ( SilkySkin)

-Četkica za čišćenje 

-Baterija AA

-Uputstvo za upotrebu

Na pakovanju su napisali:

Većina žena ima problem sa sitnim dlačicama na licu koje u velikoj meri mogu narušiti njihovu ženstvenost. Ovom problemu je došao kraj zahvaljujući revolucionarnom proizvodu po imenu SilkySkin, odstranjivač dlačica, koji će Vam omogućiti da se na brz i bezbolan način oslobodite ove frustrirajuće pojave. Zbog svoje veličine i dizajna SilkySkin je savršen detalj koji možete uvek nositi sa sobom.


Moje mišljenje: 

Dugo sam tragala za kvalitetnim aparatom koji će mi pomoći pri uklanjanju dlačica sa nausnica i lica. Dugi niz godina sam koristila Braun aparat ali se on brzo pokvario, iako je bio dosta hvaljen. Sećam se da mu je cena bila oko 6000. dinara i mislila sam da je kvalitetan i da će se pokazati u dobrom svetlu. Pogrešila sam, pokvario se za manje od godinu dana i onda sam koristila trake za skidanje dlačica sa nausnica. Dok nisam saznala sam SilkySkin. Radovala sam se da probam ovaj aparatić jer sam čula dosta pozitivnih utisaka o njemu. Pozitivno me je iznenadilo što SilkySkin ne jača koren dlake i nema bola i iritacije. Dovoljno je mali da stane u torbicu, što je sjajno! Cena SilkySkin-a je troduplo manja od cene Braun aparata koji sam koristila. Želim da vam kažem da ne znači da je aparat kvalitetniji ukoliko mu je cena visoka. Za sasvim pristojnu cenu možete kupiti aparatić koji će vam služiti dugi niz godina. Uz aparatić dobijate i bateriju, pa ne morate da kupujete posebno nego odmah možete koristiti svoj aparat. Moji konačni utisci su zadovoljavajući i svima preporučujem SilkySkin. 

Ocena - 10 


Svoj SilkySkin možete poručiti na njihovom zvaničnom sajtu - http://silkyskin.rs/ ili putem njihovog Instagrama - silkyskin


Da li ste probali SilkySkin? Šta koristite za uklanjanje dlačica sa lica?

Čitamo se uskoro,do tada...






  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Divna recenzija i hvala ti puno na preporuci 🤗❤

    ReplyDelete
  2. Malo je reći da ga obožavam! Koristim ga isto za nausnice i imam samo reči hvale. Divna recenzija! 😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  3. GOdinama koristim aparat za uklanjanje dlačica i prezadovoljna sam sa njime, međutim, shvatila sam da mi treba neki novi. Tako da mi se ovaj aparat izuzetno dopao. Odlična recenzija ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  4. good product

    thank you for your share
    front lace luxhairshop
    Good post!

    ReplyDelete
  5. Odličan post i zanimljiva recenzija. Nisam probala Silky Skin, ali mi djeluje kvalitetno.🥰

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Čini mi se proizvod mnogo dobrim. Nemam nekih pretjeranih i mnogo vidljivih problema sa dlačicama na licu, ali mi nekada tako dođe potreba da ih uklonim čisto zbog sebe, ali nisam nikada. Sjajna recenzija Aleeex!♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ReplyDelete