Predstavljam vam Natali kozmetiku

By Aleksandra Popović - Monday, August 31, 2020


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Kako ste? Nadam se da uživate u ovom lepom danu. Za danas sam pripremila recenziju Natali kozmetike. Pre par nedelja mi je stigao paket sa tri proizvoda, isprobala sam ih i danas vam prenosim svoje utiske. Uživajte u postu! Mogu da krenem. 


Sadržaj paketa čine: krema za ruke, melem za telo i noćna krema 
Ceo paket je bio jako lepo upakovan. Svaki proizvod je bio u preslatkoj kesici, što me je oduševilo. Odmah sam videla da je ovaj brend napravljen sa puno ljubavi. 


Natali - noćna krema za normalnu kožu


Sastav: kokosovo ulje, shea buter, arganovo marokansko ulje, jojobino ulje, ulje cveta kamilice, ulje semenke maline, vitamin E, vitamin C, kolagen, ulje divlje ruže, hidrolat cveta ruže, eterično ulje pomorandže, pčelinji vosak, propolis

Cena noćne kreme za normalnu kožu je 500 dinara.



Moje mišljenje:

Nemam noćnu kremu jer smatram da sam još uvek jako mlada za tako nešto. Uglavnom namažem mast protiv bubuljica pred spavanje. Međutim, želela sam da isprobam i ovu kremu. Moram da priznam da je miris same kreme jako čudan, u sastavu ima toliko prirodnih proizvoda da je verovatno zbog toga miris takav. Krema sama po sebi jako brzo upija i lice je dosta mekano nakon nje. Probala sam je par puta i odgovarala mi je, ali sam je dala majci da je isproba. Njoj je krema mnogo više odgovarala nego meni i sada je ona aktivno koristi. Njeni utisci su više nego pozitivni. Konačna ocena za noćnu kremu je 8,5. 




Natali - krema za ruke


Sastav: kokosovo ulje, bademovo ulje, maslinovo ulje, kantarionovo ulje, nevenovo ulje, med, vazelin sa vitaminom E, eterično ulje divlje jabuke

Cena kreme za ruke je 300 dinara.  



Moje mišljenje:

Natali krema za ruke mi se dopala na prvi pogled. Jako lepo miriše i ceo paket je mirisao upravo na ovu kremu za ruke. Oseća se jak miris divlje jabuke koji mi se jako dopada jer se nisam susrela ni sa jednom kremom koja ima ovaj miris. Krema jako lepo hidrira kožu. Malo je masnija, pa mora da se sačeka par minuta da upije, ali to nije problem. Nanosim je pre spavanja, pa mi to nije smetalo. Odlična krema, imate sve preporuke. Moja konačna ocena je 10. 




Natali - melem za telo


Sastav: kakao buter, kokosovo ulje, maslina buter, susamovo ulje... miris pomorandže i čokolade

    Cena melema za telo je 500 dinara.



Moje mišljenje:

Kao i krema za ruke i melem za telo ima predivan miris. Miriše na pomoranžu i čokoladu i podseća me na kolač. Oduševila sam se! Ovaj  melem se jako lepo razmazuje, lepe je teksture, ali je potrebno par minuta da se sačeka da bi se proizvod upio. Namenjen je za izrazito suvu kožu. Koža je nakon melema hidrirana i mekana i miriše divno. Konačna ocena je 10! 


Želim da se zahvalim brendu Natali na divnom paketu! Moji konačni utisci su pozitivni i sva tri proizvoda su ispunila moja očekivanja. 

Instagram - natalikozmetika

Preko njihove Instagram stranice možete poručiti njihove proizvode. Imaju širok asortiman i svako može pronaći nešto za sebe.

Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se ovi proizvodi na prvi utisak dopadaju i da ćete ih isprobati ukoliko imate prilike. Čitamo se u sledećem postu. Voli vas vaša...




  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Super tekst!
    Probala sam Natali kozmetiku, upravo ovaj melem i kremu za ruke i baš su mi se dopali.

    ReplyDelete
  2. Fantazija!Miris prirodnih proizvoda uvek je prijatniji od medicinskih preparata.Meni su se jako dopali i sve preporuke novim kupcima!Neće pogrešiti u izboru!

    ReplyDelete
  3. Njihovi proizvodi su fantazija! Imam od njih piling i kremu sa zelenom glinom i oba su fenomenalna! 💙

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  4. Divan post. Svaki od proizvoda si odlično opisala i drago mi je da si imala pozitivno iskustvo s ovim brendom.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Natali kozmetika izgleda kao jedan jako zanimljiv i lijep brend! Super post!

    xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete