Julski favoriti

By Aleksandra Popović - Sunday, August 02, 2020



Zdravo! Kako je juče bio prvi dan avgusta, znate da slede favoriti meseca jula. Kao i uvek, pokažem vam proizvode koje sam najviše koristila protekli mesec. Nadam se da će avgust biti bolji od prethodnih meseci. Uživajte u nedelji i postu. Da počnem.


Favoriti ovog meseca su:

-Mark kremasta senka u nijansi Neutral Zone
-Bath and Body works losion za telo - Snowflakes and Cashmere
-Bloom care cosmetics Hydrafresh krema
-C-Thru - Girl Blossom parfem
-Oriflame puder
-Maybelline Lash sensational maskara
-Golden Rose Nude karmin
-Avon olovka za oči
-Nescafe kafa u granulama
-knjiga "Mračna mesta" - Džilijen Flin


Bath&Body Works - Snowflakes and Cashmere losion


Tokom proteklog meseca najviše sam koristila Bath&Body Works losion za telo. Divno miriše, brzo upija i potrebna je vrlo mala količina. Zbog toga mi traje dosta dugo. Dobila sam ga na poklon za rođendan. Dolazi u bočici od 88ml. Koliko znam, ovaj brend još uvek nije dostupan kod nas, ali se nadam da hoće uskoro.

Bloom care cosmetics Hydrafresh krema za lice


Pisala sam o ovoj kremi u prošlim favoritima. Međutim, nalazi se i u ovim. Jedna od mojih omiljenih kremi za lice koje su pogodne za leto. Dosta osvežava i hidrira kožu i specifična je po tome što može da se nanosi više puta na dan nakon umivanja. Napisaću poseban post o ovoj kremi i toniku iz Bloom care cosmetics-a. Imate sve preporuke za ovu kremu. 

Oriflame Giordani Gold puder


Naručila sam GG puder sasvim slučajno. Bio je na akciji u nekom prošlom Oriflame katalogu i želela sam da ga isprobam. Redovna cena mu je 2000 dinara, dok je na akciji koštao 700 dinara. Nijansu sam nagađala i pogodila je. Odličan puder, oduševio me je i dosta sam ga koristila tokom prošlog meseca. Ima SPF 15, pa je pogodan i za dnevnu varijantu. Ne daje onaj "cakey" efekat i ne oksidira. Dosta je lagan na licu. Imate sve preporuke.

C-Thru Girl blossom parfem


Girl Blossom parfem divno miriše i dosta sam ga prskala tokom proteklog meseca. Gornje note su mu limun, jabuka i lišće bršljana. Srednje note su mu jorgovan, jasmin i đurđevak. Dok su mu bazne note ambra i kedar. Bočica samog parfema je jako lepa. Ne izvetri brzo, što je najbitnije kod parfema.

Maybelline Lash Sensational maskara


Moja omiljena maskara je upravo LS. Ne znam zašto je nisam stavljala u nekim prošlim favoritima. Probala sam i neke druge maskare, ali jedino mi LS izvuče lepo trepavice. Ukoliko tražite dobru maskaru, imate svu preporuku upravo za LS.

Avon Mark kremasta senka - Neutral Zone



Ukoliko se žurite negde i želite da se našminkate na brzinu, kremaste senke su idealno rešenje. Avon ima super kremaste senke po jako pristupačnim cenama. Moja omiljena nijansa ovog meseca je Neutral Zone. To je divna rozikasta nijansa, idealna za dnevnu varijantu. Naručila sam je kod anja_jenackovic.

Nescafe kafa u granulama


Obožavam da pijem kafu, u poslednje vreme sam se okrenula Nescafe kafi. Napravim je sa malo mleka i lagano ispijam. Upravo je ova kafa najveći favorit jula. 

Golden Rose nude look karmin & ESI aloe vera balzam


Golden Rose nude look - je divna nude nijansa. Mislim da je u pitanju nijansa 01. Svakodnevno sam je koristila i mnogo je volim. Inače, ovi mat karmini nisu suvi i ne skidaju se brzo sa usana. To je sasvim očekivano od Golden Rose - a.

ESI aloe vera balzam - ovo je postao moj omiljeni balzam za usne. Ima zaštitni faktor 20, pa je idealan za leto. 

Avon true olovka za oči u nijansi aqua sparkle 


Ranije nisam koristila olovke za oči, ali sam želela da naručim jednu koja je plava. Plava boja je idealna ukoliko želite da otvorite oko. Nije ni skupa, imate puno nijansi i u svakom  Avon katalogu su na akciji. Naručila je kao i senku, kod anja_jenackovic.


Knjiga "Mračna mesta" - Džilijen Flin


Ukoliko ste ljubitelj krimi/akcije i misterije, dopašće vam se i knjiga "Mračna mesta". Dosta dobra knjiga, koja drži pažnju do samog kraja.

Opis knjige:

Libi Dej je imala sedam godina kada joj je porodica izmasakrirana – ona i njen brat Ben jedini su preživeli. Zahvaljujući njenom svedočenju Ben je osuđen na doživotnu kaznu zatvora.

Prošlo je više od dvadeset godina od „Satanističkog prinošenja žrtve na farmi“, a Libi besciljno životari. U trenutku kad joj polako ponestaje novca iz fonda osnovanog na njeno ime, ponudiće joj petsto dolara da se pojavi na sastanku grupe zaluđenika za istinite zločine.

Ali grupa od Libi ne traži samo da gostuje na njihovom sastanku. Oni veruju da je Ben nevin – a ona je ključ za rešavanje misterije masakra na farmi. Iznenada, sve ono u šta je Libi do tada verovala, više ne deluje tako čvrsto. Istina, Ben jeste bio pomalo neprilagođen. Ali da li je zaista bio sposoban da izvrši višestruko ubistvo? Kad se sećanja uzburkaju i dovedu do uznemirujućih otkrića, Libi shvata da je jedino u šta može biti sigurna to da je neko želeo njenu i smrt njene porodice.



Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao i da volite ovakve postove. Potrudiću se da svakog meseca pokažem svoje favorite.

Koji je vaš favorit meseca jula? Pišite u komentarima

Do sledećeg posta, vaša...



  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Odličan post!Moj favorit je maskara.Probala sam je i zaista je fantastična.Jedino mi njihove maskare istaknu trepavice i izgledaju kao veštačke.Preporučujem!

    ReplyDelete
  2. Ja sam veliki kavopija, nisam neki pobornik instant varijante, ali vrijedi probati. Nekad je zgodno imati instant kavu pogotovo kada ju praviš sam za sebe. Lijepi favouriti.

    ReplyDelete
  3. Nice post sweetie :)
    i am already following you, thank
    you for following my blog ^^
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    ReplyDelete
  4. Divan post! 1. put sam na tvom blogu i mogu da kažem da me je vratio u neke stare dane kada sam pisala o šminci o kozmetici, međutim danas to više ne radim. Od ovoga što si navela obožavam kremaste senke i kafu!

    http://citanjeija.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Knjiga koju si spomenula mi je se čini jako zanimljiva. Voljela bih ju pročitati. :)

    Savršen nered

    ReplyDelete
  6. Such a lovely items!
    Thank you for follow, I'm following you too:)

    jointyicroissanty

    ReplyDelete
  7. Baš su ti divni favoriti! Nisam ništa isprobala od pomenutih proizvoda, ali rado bih. ❤😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  8. Divan post, uvijek volim čitati o favoritima jer dobijem super preporuke šta sljedeće isprobati!

    💛💛💛
    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  9. Odlični proizvodi. Probala sam GG tečni puder i GR karmin, obožavam ih.

    ReplyDelete