Recenzija Medical Plants proizvoda / avgust

By Aleksandra Popović - Monday, August 17, 2020

 


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Imam lepe vesti, uspela sam da povratim svoj nalog na Instagramu i nastaviću da postavljam slike i recenzije tamo. Jako sam srećna jer sav moj trud nije pao u vodu samo tako.

Za danas sam pripremila recenziju proizvoda Medical Plants. Dobila sam PR paket od njih prošli mesec i kao i uvek imala dovoljno vremena da isprobam sve proizvode i prenesem vam svoje iskrene utiske o njima. Uživajte u današnjem postu! 


O brendu Medical Plants:

Stvarajući jedinstvenu kozmetiku, tri generacije farmaceuta su uložile svoja znanja i ljubav. U okviru porodičnog preduzeća, već preko 25 godina spajamo najsavremenija dostignuća kozmetologije i farmacije sa tradicionalnim znanjima o kvalitetu prirodnih sirovina i formulišemo proizvode namenjene optimalnoj nezi, ishrani i zaštiti kože.

Naša znanja sticali smo na Farmaceutskom fakultetu u Beogradu, Briselu i u Londonu.
Formule svih proizvoda su usaglašene s nacionalnim i evropskim zahtevima, s posebnim osvrtom na bezbednost kozmetike i efikasnost proizvoda.

Ko je osnivač brenda Medical Plants? 

Osnivač preduzeća je mr ph. Mirjana Pantelić, specijalista industrijske farmacije, Safety Assessor (licencirani procenitelj bezbednosti kozmetičkih proizvoda). Više od 25 godina bavi se razvojem sopstvenih formulacija zasnovanih na savremenim saznanjima i iskustvima, kao i usavršavanju receptura nasleđenih od svog dede, jednog od prvih posleratnih farmaceuta. Porodična tradicija i podrška, stalna edukacija i ljubav prema farmaciji iznova donose kvalitetne formulacije za negu i ulepšavanje kože.



PR paket koji sam dobila od brenda Medical Plants sadrži:

MP AloeVera Pantenol blagi gel za umivanje
MP AloeVera Pantenol gel krema za negu lica
MP šećerna pasta za depilaciju (2 x 150g)


MP AloeVera Pantenol blagi gel za umivanje


O proizvodu:

MP Aloe Vera Pantenol Gel za umivanje je blag i prijatan gel za umivanje na bazi pantenola, ekstrakata aloe vere, alge spiruline, glicerina i hijaluronske kiseline. Prijatan na koži, temeljno uklanja nečistoće. Formulisan je sa ne sulfatnim surfaktantima što ga dodatno čini blagim. Ne isušuje kožu.Prisustvo hijaluronske kiseline i glicerina podržavaju efekat hidratacije.
Upotreba: Koristi se jednom ili dva puta dnevno, nanošenjem i blagim utrljavanjem na vlažnu kožu lica, a zatim se ispere mlakom vodom. Ne isušuje, već hidrira pa je pogodan za sve tipove kože i za sve uzraste.



Moje mišljenje:

MP blagi gel za umivanje sam pominjala u više navrata na mom Instagram profilu, spomenula sam da je postao sastavni deo moje rutine lica. Imam jako nežan tip kože i meni većinom gelovi ili pene za pranje lica naprave štetu. Koža mi se osuši, počne da se peruta i to je više nego dovoljan razlog da ne koristim ni penu ni gel. Međutim, odlučila sam da probam ovaj gel za umivanje, najviše jer sadrži aloe veru i pantenol. Moram priznati da je ovo jedini gel koji odgovara mojoj koži. Dosta je blag i nije mi oštetio i isušio lice. Probala ga je i moja majka koja ima još nežniji tip kože od mog i njoj isto odgovara kao i meni.

Verujem da kada potrošim ovu bocu, odmah ću naručiti novu. Oduševljena sam! Moja konačna ocena je 10.

Možete ga naručiti na njihovom zvaničnom sajtu. 

Link ka gelu - ovde/here



MP AloeVera Pantenol gel krema za negu lica


O proizvodu:

MP Aloe Vera Pantenol gel-krema na bazi vitamina B5, ekstrakta aloe vere i ulja semenki grožđa hidrira i omekšava kožu, stvarajući prijatni film koji drži vlagu duže vreme nakon primene. Pogodna je za sve tipove kože.
Primena:Lagano masirajući do potpunog upijanja, naneti gel-kremu dva puta dnevno na kožu kako bi bila negovana i nahranjena. Može da se koristi i kao podloga za šminku.



Moje mišljenje:

Duži vremenski period tražim kremu sa aloe verom i pantenolom. Mislim da ste upućeni da je to jako dobro za kožu lica. Napokon sam pronašla kremu sa ova dva sastojka, u pitanju je MP gel krema za negu lica. Radi se o istoj liniji u kojoj se nalazi i blagi gel za umivanje. 

Krema je dosta fine teksture, brzo upija i potrebna je vrlo mala količina za celo lice. Lako se uzima jer ima pumpicu i dozira dovoljno proizvoda. Nanosila sam je uglavnom ujutru uzastopno par dana kako bih videla da li mi odgovara ili ne. Nije mi izazvala bubuljice, crvenilo i odgovarala je mom tipu kože. Dobitna kombinacija je ukoliko pored ove kreme koristite i blagi gel za umivanje.

Moja konačna ocena je 10. Kremu možete naručiti preko njihovog zvaničnog sajta.

Link ka kremi - ovde/here



MP šećerna pasta za depilaciju 


O proizvodu:

MP Šećerna pasta je prirodni proizvod bez konzervansa i veštačkih boja. Namenjena je za depilaciju dlačica svih delova tela. Pogodna je za primenu i na vrlo osetljivu kožu. Depilacija se obavlja na sobnoj temperaturi, pa je koža pošteđena vreline voska. Dlačice se ne lome, već se izvlače iz korena, čime se sprečava urastanje i folikulitis (upala).
Prednosti ove vrste depilacije su brojne jer se na ovaj način smanjuje broj uraslih dlačica, vreme depilacije produžava na 4-5 nedelja, a mogu se depilirati i vrlo kratke dlačice dužine već od 2 mm. Upotrebljena pasta se nakon primene baca, pa je postupak higijenski. Pasta se nanosi ručno, u suprotnom smeru od rasta dlačica, a uklanja u smeru njihovog rasta. Pogodna je za brzu primenu jer ne zahteva upotrebu dodatnih aparata i traka. Lako se spira mlakom vodom, pa se time izbegava upotreba hemijskih sredstava. Koža nakon depilacije je glatka i nežna.


Moje mišljenje:

Ja sam osoba koja ne voli depilacije jer imam nizak prag bola i nikada zapravo nisam ni htela da isprobam neku vrstu šećerne paste. Probala sam trakice koje preporučuju, ali one ništa ne urade, pogotovo u predelu nausnica. Zbog toga sam želela da isprobam MP šećernu pastu i uverim se da li je ona dobra. Nakon što sam isprobala ovaj proizvod, oduševila sam se. Skinula je odmah sve dlačice sa nausnica i potrebno je vrlo malo proizvoda da se nanese. Pritom, uopšte ne boli kada se povuče sama šećerna pasta. Želim da napomenem da nisam imala nikakvo crvenilo ili iritaciju.

Moja konačna ocena je 10. Ovaj proizvod možete naručiti preko njihovog sajta.

Link ka šećernoj pasti - ovde/here


Došli smo do kraja današnje recenzije. Konačna ocena za brend MP je 10! Svi proizvodi su me oduševili i nastaviću da ih koristim. Želim da se zahvalim brendu Medical Plants na ovom divnom PR paketu.

Medical Plants sajt - https://www.medic-plants.com/

Medical Plants Instagram - _medicalplants

Medical Plants Facebook stranica - medicalplantskreativnalaboratorija

Da li ste čuli za ovaj brend? Pišite u komentarima. 

Nadam se da vam se današnji post dopao, čitamo se u novom vrlo uskoro. Voli vas vaša...


  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Prvo želim da ti čestitam na povratku naloga!Znam koliko ti to znači,jer ulažeš celu sebe u posao!Probala sam gel za umivanje i prezadovoljna sam!Jedini koji mi nije isušio kožu i napravio štetu a imam jako loša iskustva...Ovaj gel je fantastičan!Prvenstveno zbog glicerina i aloe vere koji se osećaju a i njegova blaga tekstura pri nanošenju je ogromna prednost.Sve pohvale brendu i preporuke za buduće konzumente!

    ReplyDelete
  2. Odlična recenzija draga! Drago mi je da si povratila nalog. Svi proizvodi izgledaju veoma zanimljivo.

    ReplyDelete
  3. Super post! Odlična recenzija!❤

    ReplyDelete
  4. Jao mnogo me privlači ova šećerna pasta! Divan post, super recenzija! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  5. Draga, sjajno si napisala ovaj post! Sva tri proizvoda mi se mnogo dopadaju i mislim da bi mi odgovarali. Generalno volim Medical Plants i sve što sam od njih isprobala mi se dopalo tako da ne sumnjam da bi mi i ovi proizvodi odgovarali. 😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete