Predstavljam vam Bloom Care Cosmetics

By Aleksandra Popović - Tuesday, August 11, 2020


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Nije me bilo par dana jer mi se dogodila nezgoda sa Instagram profilom bloga. Naprosto je odjednom ugašen i banovan od strane Instagrama jer sam navodno kršila njihova pravila i uvete. Pokušavala sam da se žalim i da dokažem da je sve greška, ali im stranica za žalbe nije u funkciji i to za sada nije moguće.

Kako ne bih stvari prepustila slučaju, napravila sam novi Instagram profil gde ću postavljati fotografije i razne recenzije...
Ukoliko me niste zapratili to možete sada, upisana sam kao @byalekspopovic

U današnjem postu vam predstavljam brend Bloom Care Cosmetics. Dobila sam dva proizvoda na testiranje i oduševila se. Bloom je jedan od mojih omiljenih domaćih brendova i mislim da zaslužuju mnogo više pažnje. Ukoliko se odlučite za neki njihov proizvod, samo možete da se oduševite i sami uverite u učinkovitost njihovih preparata. Možemo krenuti sa postom. 


O brendu Bloom Care Cosmetics:

-Bloom prirodna kozmetika je spoj najkvalitetnijih, sertifikovanih i testiranih sastojaka dobijenih iz netaknute prirode i savremene recepture iskusnih farmaceuta. Međunarodno znanje, dugogodišnje iskustvo i najkvalitetniji prirodni sastojci, ručnom izradom stvorili su linije kozmetičkih preparata. Preparati brenda Bloom pružaju kompletnu negu kože, čiste je i vraćaju joj svežinu i elastičnost, koristeći drevni sklad prirode i čoveka.  Preparati su pakovani u ekološku ambalažu, koja garantuje očuvanje kvaliteta i čuva životnu sredinu. Bez veštačkih supstanci, boja ili mirisa. Preparati ne sadrže sulfate i parabene.  

aquaTech Hydrafresh krema za lice


Sastojci Hydrafresh kreme: 

3,5% of aquaCHARM 100
1% of Aloe Vera
0,03% of Mint 


Krema je namenjena isključivo za letnji period jer se može nanositi više puta u danu. Usled jake vrućine, umivamo se više puta i skidamo sloj kreme koju smo naneli ujutru, većina krema se nanosi samo ujutru ili uveče i ne preporučuju da se nakon umivanja nanosi opet, to nije slučaj sa ovom kremom. Slobodno je možete naneti više puta u toku dana i na taj način hidrirati i osvežiti svoje lice. 


Ja sam oduševljena samom kremom i jako mi je drago što sam među prvima dobila priliku da je isprobam. Kao što sam napisala, hidrira mi i hladi lice i smatram da je ovo idealna krema za letnji period. Trenutno je koristim u svojoj rutini lica i nisam imala nikakav neželjeni efekat. Moja tip kože je takav da ukoliko mi nešto od preparata ne odgovara to odmah primetim i prestanem sa korišćenjem preparata. Hydrafresh je samo pomogla mom licu i osvežila ga u ovim vrelim letnjim danima. Krema je gelaste strukture i moja preporuka je da nanosite malu količinu na lice. 

Moja konačna ocena je čista desetka. Krema još uvek nije izašla u prodaju, ali čim izađe obavestiću vas.

Rosa Bloom tonik od ruže


Rosa Bloom tonik je prirodni tonik za lice dobijen destilacijom latica ruža Rosa Damascena. Hidrira kožu, održava pH, ima antibakterijsko i protivupalno dejstvo, jača i regeneriše ćelije kože, pomaže kod prvih znakova starenja i deluje na bore. Efikasno deluje i temeljno čisti kožu. 

Rosa Bloom tonik nanosi se ujutru i uveče na predeo kože lica, vrata i dekoltea tako što se rasprši i ostavi da se osuši ili prebriše natopljenim tuferom. Namenjen je za sve tipove kože, pogodan oko osetljive kože i područje oko očiju, kao i za osobe koje nose kontaktna sočiva. 

Sastav: voda, ulja cveta ruže, bez veštačkih mirisa


Rosa Bloom tonik je najprodavaniji proizvod brenda Bloom. Radovala sam se da isprobam tonik od ruže i prenesem vam svoje utiske. Ranije sam koristila neke tonike sa ružom, međutim svi su mirisali na alkohol i ubrzo bih prestala sa korišćenjem. Rosa bloom tonik miriše na ružu i ne oseća se na alkohol, pošto ni nema alkohol u svom sastavu. Prvi put nailazim na 100% prirodni tonik od ruže, što je prava retkost. Prskala sam ga aktivno nekih nedelju dana i uz pomoć njega su mi se neke bubuljice povukle, pritom dosta osvežava lice. 

Moja ocena je deset i ovaj tonik možete poručiti preko njihove Instagram stranice. 



Želim da se zahvalim brendu Bloom Care Cosmetics jer su mi poslali ova dva divna proizvoda i time mi omogućili da ih isprobam. 

Zapratite ih na Instagramu i pružite podršku ovom fenomenalnom brendu: 


Da li volite prirodnu kozmetiku? Pišite u komentarima

Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se brend Bloom na prvi pogled dopada. Čitamo se uskoro. Voli vas vaša..



IG - byalekspopovic

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Samo napred u nove radne pobede!Krema je odlična!🍀❤💋

    ReplyDelete
  2. Odlična su mi oba proizvoda i super si nam prenela utiske! 👩‍💻 Svaka čast moja draga, Aleks! 💙

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  3. Volim prirodnu kozmetiku ali moram priznati da nisam ranije čula za ovaj brend. Međutim, proizvodi izgledaju doista impresivno i super si ih predstavila! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  4. Volim prirodnu kozmetiku, tako da vjerujem da bi mi ovi proizvodi odlično odgovarali. Sve si odlično opisala, post je super napisan.💓

    ReplyDelete
  5. Obožavam prirodne proizvode, a ovi proizvodi izgledaju veoma zanimljivo, posebno tonik.

    ReplyDelete