Recenzija proizvoda brenda Flogocid

By Aleksandra Popović - Friday, August 21, 2020


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Kako ste? Nadam se da ste dobro i da uživate. Odlučila sam da vam danas predstavim proizvode brenda Flogocid. Mislim da ste svi upoznati sa ovim brendom i da ste nekada isprobali njihovu dobro poznatu Flogocid mast. Pored nje, u asortimanu imaju i Ihtiol-Kamfor i Cinkvitaminsku mast. Preneću vam svoje celokupne utiske o ovim proizvodima, uživajte! 


O kompaniji Unimedica:

Unimedica doo, sa proizvodnim pogonom u Novim Banovcima, može se pohvaliti paletom proizvoda koja se na našem tržištu nalazi duže od 50 godina.

U pitanju su: Flogocid krema (tube od 50 i 20 gr), Cinkvitaminska krema (tube od 50 i 20 gr), Ihtiol kamfor krema (tuba od 50 gr) i Burov prah (3 x 2 kesice).

Savremene mašine, visoki proizvodni standardi, iskusan tim ljudi pojačan mladim kadrovima, među kojima su stručnjaci hemijskog, tehnološkog, veterinarskog i farmaceutskog usmerenja, dokaz su ozbiljnosti naše kompanije i jasnog usmerenja ka osvajanju novih tržišta i pozicioniranju na tržištu dugi niz godina u budućnosti.

Imajući u vidu da se radi o proizvodnji preparata opšte namene koji imaju tradiciju od preko 50 godina na ovom tržištu, Unimedica je svesna svoje odgovornosti koju ima ka zaposlenima i njihovim porodicama, poslovnim klijentima i krajnjim kupcima. Naš odnos se zasniva na:

Posvećenosti, u cilju razumevanja njihovih potreba

Odgovornosti, koja se ogleda u ispunjavanju svojih obaveza i održavanju standarda i kvaliteta naše ponude i usluga

Poštovanju, gradeći odnose zasnovane na uvažavanju potreba i želja svih interesnih grupa


Flogocid mast 



O proizvodu:

Flogocid krema u svom sastavu sadrži kompleks enzima u puferskom rastvoru, bornu kiselinu, etarsko ulje lavande, beli vazelin, bezvodni lanolin, holesterol i tečni parafin. Aktivne komponente u sastavu kreme izazivaju nespecifičnu imunološku reakciju na mestu primene. Time se pojačava imunološki mehanizam za proizvodnju odbrambenih supstanci u ćelijama kože koje se suprotstavljaju uzročnicima kožnih oštećenja čime sprečavaju njihov daljnji razvoj. Aktivne komponente deluju protiv upale, podstiču regeneraciju oštećenog tkiva i pospešuju zarastanje rana. Zahvaljujući ovakvom mehanizmu delovanja flogocid krema brzo i delotvorno otklanja sva upalna stanja na koži.

Zbog svog jedinstvenog sastava i enzima prirodnog porekla, flogocid krema ublažava upalne procese na koži i sluzokoži (akne, bubuljice, urasle dlake, urasli nokti, ekcemi, oderotine, ojedi, svrab…), potpomaže kod upala potkožnog tkiva i sluzokoža, npr. kod rana koje teško zarastaju, kao i kod flegmona, inficiranih vlažnih ekcema, otoka limfnih žlezda, opeklina i ozeblina, čireva i furunkula, fistula i upala sluznica usne šupljine.


Flogocid mast dolazi u pakovanju od 20g i 50g. Može se pronaći u bolje snabdevenim apotekama.


Moje mišljenje:

Nikada nisam koristila Flogocid mast, ali sam čula koliko je korisna i da je uvek potrebna jedna tuba u kućnoj apoteci. Dobila sam dve Flogocid masti, jedna je manja i ima 20g, dok je druga veća i ima 50g. Kao što ste mogli da pročitate, pomaže kod upalnih procesa kao što su akne, bubuljice, urasle dlake ili nokti. Međutim, pomaže i pri regeneraciji kože i zarastanju rana. Ja sam Flogocid mast najviše koristila za bubuljice. Uveče bih nanela malu količinu na mesta na kojima imam bubuljice i već ujutru bi bile znatno manje. Nakon dva - tri mazanja bubuljice bi potpuno nestale. Oduševila sam se i postala je sastavni deo rutine mog lica. Svima preporučujem da nabavite ovu mast i imate je u svojoj kućnoj apoteci. Manje pakovanje je idealno za tašnu. Moja konačna ocena je 10!

Ihtiol-kamfor mast


O proizvodu: 

Ihtiol-kamfor krema u svom sastavu sadrži amonijum sulfogirodalat (ihtiol), kamfor, beli vazelin, bezvodni lanolin, riblje ulje i eter.

Namenjen je za ublažavanje upalnih i bolnih stanja kože, tetiva i tetivnih ovojnica, zglobova, limfnih čvorova, kao i kod rana koje teško granuliraju, smanjuje otok, povećava pokretljivost, pospešuje cirkulaciju, smiruje upalu i svrab kože. Primenjen na koži, uzrokuje lokalnu iritaciju sa hiperemijom izazivajući osećaj topline. Kamfor poseduje blago anestetičko dejstvo na nervne završetke za bol. Koristi se i za brži oporavak posle povreda. Dolazi u pakovanju od 50g.



Moje mišljenje:

Kao i Flogocid mast i Ihtiol-kamfor mast me je oduševila! Ihtiol-kamfor mast ublažava upalno stanje tetiva, zglobova, ali pomaže i kod upalnih procesa mišića, zglobova i kostiju. Koristila sam je nakon treninga jer imam problem sa čestim upalama mišića i bolovima u kolenu. Nakon mazanja, sutradan ne bih imala nikakav bol ili upalu. Nakon toga, dala sam je baki da je isproba jer ima problem sa reumatskim bolovima. Kako mi je ona prenela, mast joj pomaže i ima manje bolova. 
Moja konačna ocena je 10! 


Cinkvitaminska mast


O proizvodu: 

Cinkvitaminska krema u svom sastavu sadrži cinkoksid, riblje ulje i cvetni miris.

Cink, primenjen spolja u obliku paste ili kreme, taloži proteine, a sam jon cinka je toksičan za bakterije te tako deluje dezinficijentno. Riblje ulje koje sadrži vitamine A (retinol) i D (holekalciferol) smanjuje zategnutost i vlaži kožu.

Cinkvitaminska krema blažava upalne procese na koži (naročito je efikasan kod ekcema), pomaže epitelizaciju i brže zarastanje rana, podstiče granulaciju, sprečava umnožavanje bakterija, smanjuje crvenilo, svrab i osip kože, zasušuje herpes, smanjuje iritaciju kože kod opekotina i oderotina, skuplja pore i kontroliše masnoću na koži.

Pokazala se kao veoma efikasna kod ispucale kože, ragada na rukama i petama, ulceracija, promena na noktima, promena na usnama (zanoktice, žvale i ”groznica”). Dolazi u pakovanju od 20g i 50g. 



Moje mišljenje:

Cinkvitaminsku mast sam koristila kada me ujede komarac, meni je koža jako nežna i odmah mi se ujed ucrveni. Uz pomoć nje nisam osećala jak svrab u predelu ujeda. Cink je dobar i za bubuljice, pa sam je isprobala i na taj način. Smanjila mi je crvenilo bubuljice nakon samo jednog mazanja. Moja konačna ocena je 10 i imate sve preporuke za cinkvitaminsku mast!



Želim da se zahvalim brendu Flogocid što su mi poslali svoje proizvode i samim tim mi omogućil da ih isprobam i prenesem svoje utiske.

Zapratite ih na Instagramu - flogocid_official

Unimedica sajt - https://unimedica.rs/

Da li ste čuli za ovaj brend i da li se nešto nekada koristili? Pišite u komentarima

Došli smo do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Čitamo se uskoro. Voli vas vaša...



  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Nisam ih probala ali bas dugo su mi na listi zelja, tako da cu verovatno u jednom trenutku isprobati! Super post!
    Tek sada sam primetila da te ne pratim, ispravila sam to!


    jfashionlover.online <3

    ReplyDelete
  2. Probala sam Flogocid i odličan je
    Super ti je tekst, odlična recenzija.

    ReplyDelete
  3. Ovo su odlične kremice! Pogotovo Flogocid mast. U toku puberteta sam imala problema sa sitnim upalnim procesima na rukama i jedni što mi se pomoglo je Flogocid mast. Sjajna recenzija!

    Milica's diary

    ReplyDelete
  4. Odavno želim isprobati Flogocid mast, morat ću kupiti uskoro. Super post i divna recenzija! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  5. Mnogo mi je drago da imaš isto mišljenje kao ja jer ja njihove proizvode obožavam, a Flogocid koristim još od osnovne škole. ❤😊 Da mi nije njega mislim da bih i dalje mučila muku sa bubuljicama i aknama, a spasio je i mog psa kada mu se inficirala rana nakon ujeda nekog psa tako da imam samo reči hvale zaista. Inače i ja sam baš napisala recenziju o njihovim proizvodima tako da mi je mnogo drago da si i ti dobila priliku da ih isprobaš. 😊❤

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete