Dresslily haul

By Aleksandra Popović - Wednesday, August 05, 2020



Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Kako ste? Nadam se da ste dobro i da uživate i odmarate. Za danas sam pripremila haul sa sajta Dresslily. Naručila sam par proizvoda i kao i uvek pokazaću vam šta je u pitanju. Uživajte u postu.



Set od 9 pari mindjuša 



Jako mi se dopada ovaj set. U setu se nalazi devet pari minđuša, šest manjih i tri para alki. Alke su u zlatnoj boji i svaki par drugačije izgleda , kao što možete videti na slici iznad. Što se tiče malih minđuša, jako su lepe i super ću ih koristiti. Fenomenalne su za dnevnu, ali i večernju varijantu. Ceo set je koštao $6,15. Mislim da se isplati i preporučujem vam ga,

Link do seta - ovde/here


Set četkica za šminkanje 



Delovale su mi jako kvalitetno i želela sam da ih naručim i uverim se sama. U setu dolazi 12 četkica, uglavnom su sve za nanošenje senki i blendanje, ali tu je jedna za nanošenje hajlajtera i ajlajnera. Boja drške je crno-zlatna i jako su lepog dizajna. Isprobala sam neke i dlaka im nije ispadala, ali videću na dalje. Za sada su mi odlične. Cena seta je $9,68

Link do četkica - here/ovde


Pametna narukvica 



Ovu narukvicu sam naručila za tatu i njemu se dopada. Dosta je lepog dizajna i uz pomoć nje možete videti koliko koraka u danu ste prešli, otkucaje srca... Jako brzo se puni i dolazi u kutiji sa uputstvom, pa se možete lepo snaći sa njom. Odlična narukvica koja ima jako pristupačnu cenu. Cena je $9,38

Link do narukvice - here/ovde


Zlatna ogrlica sa dva bisera


Oduvek sam tražila ovako jednostavnu oglicu koju mogu da kombinujem sa puno kombinacija. Zlatne je boje i jako mi se dopada. Cena ogrlice je $2.47

Link do ogrlice - here/ovde


Aparat za masiranje/čišćenje lica


Videla sam da svi koriste ove aparate za čišćenje/masiranje lica i da su dosta zadovoljni, pa sam želela i ja da ga isprobam. Lepog je dizajna i možete birati između par boja. Ja sam se odlučila za pink. Uz aparat dobijate i kabal sa kojim ga punite. Puni se oko 2h i nakon toga je spreman za upotrebu. Super mi je, pa je postao sastavni deo moje rutine lica. Cena je $17.99

Link do aparata - here/ovde


Kako bih vas dodatno iznenadila, pripremila sam kod koji možete iskoristiti pri kupovini na Dresslily sajtu - GBJKNO

Pogledajte i sledeći link - Dresslily


Šta vam se najviše dopada? Pišite u komentarima

Nadam se da vam se haul dopao, čitamo se u sledećem postu. Vaša..



  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Odličan post! Čula sam da dresslily ima prelepe stvari

    ReplyDelete
  2. Na storyju kod tebe sam vidjela ovaj haul i mnogo me zainteresovao ovaj mali uređaj za čišćenje lica. Sve super izgleda! Odličan post! Žao mi je što Dresslily više ne dostavlja za BiH jer imaju stvarno super stvari.

    💛💛💛
    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  3. Ima ovde svašta nečeg lepog! Baš mi se sve dopada, super si odabrala stvarčice. Ovaj aparat za čišćenje lica me najviše interesuje! ❤😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  4. Interesantne si stvari poručila.
    Kako ti se sviđa aparat? Da li dobro očisti lice,nisi o tome ništa napisala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopada mi se jako aparat, što se tiče čišćenja. On meni više masira, nego što čisti lice :)

      Delete
  5. Zaista super stvari si kupila. Imam sličan čistač i jako sam zadovoljna.

    ReplyDelete