Recenzija proizvoda brenda Galafarm

By Aleksandra Popović - Friday, August 28, 2020


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Za danas sam pripremila recenziju proizvoda brenda Galafarm. Upoznati ste sa ovim brendom jer sam ranije recenzirala njihove proizvode. Ponovili smo saradnju, pa sam dobila priliku da isprobam još tri proizvoda i prenesem vam svoje mišljenje. Uživajte u postu!


Paket čine:

-Sensilis ulje čajnog drveta
-Citrogala gel protiv komaraca i drugih insekata
-Sensilis puter za usne sa SPF 15


Citrogala gel protiv komaraca i drugih insekata


Opis proizvoda:

Citrogala® gel za zaštitu od komaraca pruža zaštitu od komaraca i drugih insekata sa divnom i osvežavajućom aromom. Sigurna zaštita za odrasle i za decu stariju od 1 godine.

Dejstvo proizvoda:

 Nanosi se ravnomerno, u tankom sloju, iz orginalnog pakovanja.


Način upotrebe:
– razmazati na sve nepokrivene delove tela (oko 5 ml gela je dovoljno za oko 200 cm2 površine kože)
– mogu koristiti deca od godinu dana i odrasli
– zaštita traje 6 sati, proizvod je potrebno naneti 2-3 puta na dan za celodnevnu zaštitu

Pakovanje: 100 ml



Moje mišljenje:

Imam jako veliki problem sa ujedima komaraca. Imala sam dnevno po 5-6 ujeda. Jednom prilikom me je komarac ujeo gde mi je ujed stajao nekih 7 dana, crven i bolan. Citrogala gel me je spasio od toga. Uvek kada izlazim nanesem ga na ruke i noge i ujeda nema. Gel deluje i protiv ujeda drugih insekata. Smatram da je ovo svima potrebno, jedini način da se spasite ujeda komaraca je upravo ovaj gel. Konačna ocena je 10.

Link do Citrogala gela - ovde



Sensilis ulje čajnog drveta 


Opis proizvoda:

Sensilis® ulje čajnog drveta je mešavina esencijalnog ulja čajnog drveta u maslinovom ulju.

Ulje čajnog drveta je esencijalno ulje koje ima osvežavajući miris i dobija se od listova biljke Melaleuca alterniforia sa geografskim poreklom iz Australije.

Esencijalno ulje čajnog drveta se ne može koristiti nerazblaženo i meša se sa baznim uljem i to najčešće sa maslinovim ili bademovim uljem. Prirodno vegansko ulje za kozmetičke svrhe.


Dejstvo proizvoda:


Ulje čajnog drveta nalazi svoju primenu podjednako i za kosu i za kožu i pokazuje zaista odlične rezultate i kod jednog i kod drugog. To je glavni razlog zašto se u velikoj meri koristi i što je jedno od najtraženijih ulja za kućnu upotrebu.

UPOTREBA: KOSA

– Kada je kosa i koža glave u pitanju, ovo ulje deluje kao prirodan antiseptik.

– Smiruje nadraženu kožu glave, pomaže odstranjivanju peruti i jača koren kose.

– Poboljšava prokrvljenost kože glave i ishranu korena kose što povoljno utiče na prirodan rast kose.

UPOTREBA: KOŽA

– Zbog svojih blagih antiseptičnih i antibakterijskih svojstava, ulje čajnog drveta se koristi i kod problema sa kožom kao što su akne, crvenilo i osetljivost kože.

– Pomaže kod odstranjivanja neprijatnih tegoba izazvanih gljivičnim oboljenjima.



Moje mišljenje:

Čula sam dosta pozitivnih utisaka o ulju čajnog drveta. Najviše komentara sam pročitala kako je ovo ulje odlično za kožu lica. Da deluje protiv crvenila i bubuljica. Sama sam isprobala ulje čajnog drveta i primetila da su mi se bubuljice na licu povukle. Imam velikih problema sa sitnim bubuljicama koje nastaju od maske za lice, neke od njih i dalje stoje i nikako ne mogu da ih se rešim. Pa aktivno koristim ovo ulje oko mesec dana i mogu reći da su moji utisci i više nego pozitivni. Najviše volim da ulje nanesem pre spavanja. Znate da se tokom noći koža regeneriše i jako je bitno imati pravilnu rutinu lica. Pored toga što povlači bubuljice i crvenilo koje su izazvale jako lepo povlači. Moja konačna ocena je 10.

Link do Sensilis ulja od čajnog drveta - ovde



Sensilis puter za usne sa SPF 15


Opis proizvoda:

Sensilis® lip butter summer care za usne iz linije lip care je obogaćen prirodnim kokosovim uljem. Divna nega usana uz SPF15 i egzotičan miris kokosa bez konzervanasa i bez parabena.

Dejstvo proizvoda:

– pruža UVA i UVB zaštitu

– neguje, hidrira i omekšava usne i pruža negu usnama dajući im prirodan izgled

– pruža intenzivnu negu i štiti usne od sušenja i pucanja

– uvek pri ruci u praktičnom i lepom pakovanju

– sa egzotičnom aromom kokosa

Kokosovo ulje koje je deo sastava je odlično za hidrataciju kože, naročito suve i ispucale kože. Pomaže da koža zadrži svoju prirodnu hidriranost i balans dajući joj pritom zdraviji i sjajniji izgled. Koži vraća vlažnost i elastičnost čime usporava njeno starenje i održava je mekom i glatkom.


Moje mišljenje:


Sensilis puter za usne je divnog mirisa i dopada mi se što ima zaštitni faktor 15. Mažem ga pre nego što izađem iz kuće. Ne volim da ga mažem dok sam napolju jer je nehigijenski. Ipak, ovaj puter nanosimo prstima. Imate sve preporuke, lepo hidrira usne. Konačna ocena je 9 , zbog toga što mora da se maže prstima. 


Link do putera - ovde




Želim da se zahvalim brendu Galafarm na divnom paketu! Uživala sam isprobavajući ove proizvode.

Galafarm sajt - http://galafarm.rs/

Instagram - /galafarmbeograd/

Da li koristite proizvode brenda Galafarm? Pišite u komentarima


Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Čitamo se u sledećem postu. Voli vas vaša...





  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Proizvodi izgledaju zanimljivo, suuper post, kao i uvijek! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  2. Obožavam Galafarm proizvode.
    Probala sam kokos puter i i oduševljena sam. Kupila sam ga ponovo po ko zna koji put.
    Ovaj gel protiv ujeda komaraca izgleda veoma zanimljivo.

    ReplyDelete
  3. Sve bih rado isprobala! Njihovi proizvodi me nikad nisu razočarali. 💙❤

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  4. Odličan post. Posebnu pažnju mi je privuklo ulje čajnog drveta i vjerujem da bi mi taj proizvod odlično služio. Naravno, i ostali proizvodi su izuzetno korisni.❤️

    ReplyDelete