Isprobavanje prirodnog pilinga - @sweetscrubs_piling

By Aleksandra Popović - Friday, August 07, 2020

Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam se da ste dobro i da uživate u ovom danu. U mom gradu je pomalo oblačno i nema sunca, ali se trudim da svoj dan iskoristim na najbolji mogući način. Preporučujem vam da pročitate neku knjigu, pogledate neki film ili seriju ili slušate muziku, radite ono što volite i što vas opušta. Za danas sam pripremila recenziju prirodnog pilinga brenda @sweetscrubs_piling . Uživajte u postu i fotografijama. 

Piling koji sam dobila ima miris mente. Dolazi u velikom pakovanju, gde dobijate veliku količinu pilinga. Možete ga koristiti više puta, upravo zbog velikog pakovanja. Što se tiče mirisa, pored mente, postoji i miris čokolade. Ja sam veliki ljubitelj mirisa mente i zbog toga mi se sam piling jako dopao.

Nešto o Sweet Scrubs pilingu:

Sweet Scrubs piling pruža Vašoj koži neophodnu hidrataciju, čini je mekom i svilenkastom tokom celog dana. Za lice, telo i ruke. 

Sastojci Sweet Scrubs pilinga:

šećer, kokosovo ulje, aromatično ulje + mnogo ljubavi 

Upotrebljivo šest meseci od datuma proizvodnje. 

Proizvedeno u Srbiji.
Ukoliko ne znate, piling tela je jako bitno raditi. Piling uklanja mrtve ćelije kože i čini je glatkom i mekanom. Pilingom se eliminišu toksini, uklanja celulit, daje se "glow" efekat koži. Najbitnije što piling radi je da relaksira i umiruje organizam nakon masaže.

Trebali biste da često radite piling celog tela, ali i piling samog lica. Kao što sam napisala, na taj način pomažete svojoj koži, ali i sebi.

Piling možete raditi u spa centrima ili kod kuće. Sve što trebate da uradite je da pokvasite kožu, naneste piling, umasirate ga i isperete ga. Ukoliko imate nežnu kožu, preporučujem da ne koristite grube pilinge na licu. Grubi pilinzi mogu naškoditi licu, nikako mu pomoći. Uvek budite oprezni.

Što se tiče Sweet Scrubs pilinga, mene  je oduševio. Uvek volim da isprobam proizvode domaćih brendova. Miris mente je pilingu dao dodatni plus kod mene. Uglavnom sam ga koristila za telo, imam nežnu kožu lica i nisam želela da eksperimentišem i oštetim kožu lica. Što se tiče pilinga tela, koža mi je odmah nakon toga mekana i glatka, plus miriše na mentu. Cela kuća mi se umiriše na ovaj divan miris. 
Moja ocena je čista desetka. Dosta sam probirljiva po pitanju pilinga i retko uzimam bilo koji brend. Međutim, kao što sam ranije rekla, sweet scrubs piling mi se jako dopao. Dodatni plus je što je ručno rađen i to što je neko pružio puno ljubavi dok je ovo pravio, ipak je ljubav najbitniji sastojak.
Želim da se zahvalim 
@sweetscrubs_piling jer su mi poslali piling i time omogućili da ga isprobam i prenesem svoje utiske. 

Zapratite ih na Instagramu - sweetscrubs_piling

Da li redovno radite piling tela i lica? Pišite u komentarima

Nadam se da vam se ovaj post dopao, čitamo se uskoro u novom. Voli vas vaša...



  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Predivno!Ništa lepše od prirodne kozmetike.Odličan piling!Moje preporuke!

    ReplyDelete
  2. Super post! Prirodna kozmetika je definitivno najlepša😍

    ReplyDelete
  3. Isprobala sam ovaj piling i zaista je super. Odličan post!

    ReplyDelete
  4. Divan je! Zaista savršeno miriše i jako mu je lepa tekstura! 😊❤

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  5. Oh this sounds like such a lovely scrub, and I like that they include the manufactured date! xo

    Makeup Muddle

    ReplyDelete
  6. Super izgleda, nisam probala ali volim ovu vrstu pilinga. Odličan post! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  7. S obzirom na to da nisam radila pilinge nešto naročito, deifnitivno, ako se odlučim na to, uzimam u ozbir ovaj proizvod. Takođe volim miris mente, tako da bi to bio dodatan plus. Odličan post.💓

    ReplyDelete