Favoriti avgusta

By Aleksandra Popović - Thursday, September 03, 2020


Zdravo svima! Dobrodošli nazad na moj blog! Došao je septembar i samim tim i favoriti meseca avgusta. Znate da volim ovakve postove gde vam mogu preporučiti dobre proizvode. Nadam se da će mesec septembar doneti samo najbolje. Uživajte u današnjem postu! 




Golden Rose i NYX Lingerie mat sjajevi



Prošlog meseca uglavnom sam koristila mat sjajeve. Volim da menjam i da ne nosim stalno mat jer isušuje usne. Međutim, ova tri mat sjaja su se izdvojila i najviše sam ih koristila tokom avgusta.

Golden Rose Nude Look u nijansi 02 - ovo je divna nude nijansa. Upravo je iz Nude kolekcije brenda Golden Rose. Postoje još dve nijanse ovih mat sjajeva, ali se meni nijansa 02 najviše dopala. 

NYX Lingerie u nijansi Ruffle trim - imam par NYX Lingerie sjajeva i jako ih volim. Jedina mana je što su jako suvi i brzo se stegnu, pa moraju baš brzo da se nanose. Preporučujem balzam pre Lingerie sjaja. Ovo je jako lepa nijansa, možete videti kako izgleda na slici ispod. Malo je tamnija u odnosu na druge dve, ali se jako lepo kombinuje. 

NYX Lingerie u nijansi Lace detail - još jedan Lingerie sjaj. Ova nijansa je svetlija od prethodne, više liči na GR. Mislim da je od sva tri karmina ova nijansa zapravo najsvetlija. 




Max Factor Miracle Second Skin puder sa SPF 20



Max Factor puder sam dobila u nagradnoj igri koju je organizovala Lilly Drogerie. Dugo sam želela da kupim i isprobam ovaj puder jer sam čula dosta pozitivnih utisaka o njemu. Baš sam se iznenadila kada sam ga dobila. Za kratko vreme je postao moj omiljeni puder. Liči na toniranu kremu, ali nije. Ima dosta veću i jaču pokrivnu moć, nije težak na licu i idealan je i za dnevnu i za večernju varijantu. Pogodila sam i nijansu i verujem da kada potrošim ovu bočicu da ću kupiti novu. 


Catrice All matt puder u kamenu



Ovo je drugo pakovanje ovog pudera u kamenu. Ranije sam koristila GR puder u kamenu u nijansi 06, ali sam ubrzo prestala jer mi više odgovaraju providni puderi. Ovaj proizvod jako lepo matira, nije skup i uvek ga imam u torbi. Imate sve preporuke ukoliko tražite dobar providni puder u kamenu. 


Avon EVE Truth


Odličan miris koji je idealan za leto. Nije skup i možete ga kupiti u Avon- u. Ima ga u svakoj brošuri. Smatram da je ovo najbolji parfem iz EVE kolekcije. Imate sve preporuke. 


Avon piling za telo sa jogurtom


Dugo sam planirala da naručim ovaj piling za telo jer sam čula samo preporuke vezane za njega. Jako lepo miriše i super neguje telo. Nakon pilinga koža mi je mekana i divno miriše. Najviše sam ga kupila zbog lepog mirisa i ukoliko uradite isto nećete se razočarati. 


Avon losion za telo sa jogurtom


Ovo je losion za telo iz iste kolekcije kao i piling za telo. Takođe miriše na jogurt i razno voće. Jako lepo se razmazuje, brzo upija i super hidirira kožu. Verujem da nakon što potrošim piling i losion da ću ubrzo naručiti ponovo.


Galafarm Silk pantenol sprej 


Obožavam pantenol u spreju brenda Galafarm. Meni pomaže kod bubuljica koje su mi odjednom izbile. Prskam ga dva do tri puta u toku dana i pomaže mojoj koži. Jako sporo se troši i imate sve preporuke. 


Flogocid krema


Flogocid krema je još jedan proizvod koji koristim kada imam bubuljice. Ubrzo nestane i uvek moram da imam Flogocid kod sebe. Zaista veliki must have! 


I love Revolution Chocolate Dipped paleta



Iako su poslednje dve palete naručene krajem avgusta, stavljam ih u favorite jer ih od trenutka kada su mi stigle stalno koristim. Sve senke nanosim upravo Noelle četkicama, koje su po meni odlične. Pakovanje ove paletice je krofnica, postoji više nijansi, ali sam se odlučila za ovu nude-zlatnu varijantu. Odlična je pigmentacija i imate sve preporuku za ovu paletu i Noelle četkice. 




I love revolution Choc Mint paleta


Choc Mint paleta je druga paleta koja mi je stigla krajem avgusta. Međutim, kao i prethodnu svakodnevno je koristim. Ima divne nijanse koje se lako blendaju i nanose. Odlično je pigmentovana. Moja omiljena nijansa je upravo ova tirkizno zelena koju volim da nanosim ispod oka. 


Došla sam do kraja današenjeg posta i favorita meseca avgusta. Nadam se da vam se post dopao, kao i proizvodi u njemu. Potrudila sam se da lepotu svakog proizvoda prenesem lepom fotografijom. Čitamo se uskoro u novom postu. Voli vas vaša...




  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Nemam komentar.Svaki od proizvoda je vrhunski.Jedno je sigurno,da će svakoj ženskoj osobi bar jedan od proizvoda biti omiljen.👌

    ReplyDelete
  2. Divan post. Navedene proizvode si sjajno opisala i ne sumnjam u njihov kvalitet i pozitivan efekat.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Neke proizvode nisam probala, tako da eto prilike posle tvojih preporuka ❤️

    ReplyDelete
  4. Super tekst. Pojedine proizvode nisam probala, pa ću obratiti pažnju na njih.

    ReplyDelete
  5. Jooj koliko dugo već želim isprobati ove Nyx Lingerine tečne ruževe! Morat ću ih kupiti nekada! Divan post! Ja sam isto baš poželjela pisati favorite pa si me sad podsjetila, hvala ti! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  6. Svi proizvodi mi deluju divno i rado bih ih isprobala, ali ove paletice su stvarno san snova! ❤😊 Odlican post, draga!

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  7. Jako zanimljivi proizvodi. Probala sam svega nekoliko i bila sam svim proizvodima. Jedino što mi se nije dopalo, a da sam koristila jeste ovaj Catrice puder u kamenu ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete