With a good makeup brush, every woman can be an artist / Noelle

By Aleksandra Popović - Monday, September 07, 2020


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Želim vam lep početak radne nedelje. Za danas sam pripremila post o četkicama brenda Noelle. PR paket sa ovim divnim četkicama sam dobila pre dva meseca i za kratko vreme su postale neizostavne u mojoj kolekciji šminke. Uživajte u postu! 
  

O brendu Noelle:

Noelle četke dolaze u svim oblicima i veličinama.
Napravljene su od sintetičke dlake vrhunskog kvaliteta, idealne za lagano nanošenje proizvoda bilo da ste profesionalac ili početnik u šminkanju. 

Drvena drška obećava čvrstinu i dugotrajnost. 

Popularni beauty brand Noelle je prepoznatljiv po bogatoj paleti makeup četki, dopadljivom dizajnu i izuzetnom kvalitetu.
Lepo dizajnirane četkice pastelnih boja vrlo su praktične i staju u svaku makeup torbicu. Napravljene su od sintetičke dlake vrhunskog kvaliteta, izrazito su guste, mekane i prilagođene svakom tipu kože.
Idealne su za lagano nanošenje makeup-a, a ljubiteljke osunčanog i prirodno sjajnog izgleda će ih obožavati.

Noelle proizvodi nisu testirani na životinjama.



Pre nekih dva meseca, poštar me je obradovao Noelle paketom. Kao osoba koja obožava četkice i šminku, jako sam se obradovala ovom paketu. Dobila sam dva seta Noelle četkica. Uglavnom su sve četkice za nanošenje senki, ali tu su i dve četke za lice. 

Mislim da znate da su Noelle četkice dostupne u DM prodavnicama i preko sajta Magic Beauty. Od skoro počeli su da dostavljaju u Srbiju i preko zvaničnog Noelle sajta.  


Kutije u kojima su spakovane četkice su divne i dopada mi se što je sve u divnim pastelnim bojama. Da napomenem da su Noelle četkice vegan i cruelty free. Četkice su napravljene od sintetičke dlake vrhunskog kvaliteta, izuzetno su guste, mekane i prilagođene su svakom tipu kože. Četkice su dosta male i staju u svaku torbu, pa možete popraviti šminku uvek. 


Ukoliko niste profesionalni šminker, to je sasvim u redu. Sa Noelle četkicama svako se može lepo našminkati. Smatram da je set koji možete videti ispod, sasvim dovoljan za početnike. Sadrži četku za puder, četku za bronzer, četkicu za nanošenje senke, četkicu za karmin i četkicu za obrve. Sve četkice su izuzetnog kvaliteta, dlaka im ne otpada, jako lako se peru, divnog su dizajna i mislim da će mi trajati dugi niz godina. 


Većinu svojih četkica sam naručila sa sajtova, jeftine su ali se brzo raspadnu. Dlaka počne da otpada, drška se slomi... To me je jako nerviralo jer nisam naišla na dobre i kvalitetne četkice. Zbog toga su me Noelle četkice oduševile. Ovo su prve četkice kojima dlaka ne ispada, guste su i super nanose i blendaju šminku. Dosta su mekane i neće naškoditi koži. 



Spomenula sam ranije ovaj set. Odličan je za početnike. Svaki dan koristim sve četkice iz ovog seta. Moj lični favorit jeste četka za puder. Jako lepo nanese, dosta je gusta i mala je pa je uvek imam u torbi za slučaj da želim da popravim svoju šminku. 

Četkica za korektor je odlična, koristim je kako bih lepo nanela korektor na određene delove lica. Četkica za karmin je izuzetnog kvaliteta i preporučujem da se koristi kada nanosite tečne mat karmine ili tamnije nijanse. Ona će vam pomoći da ne precrtate usne greškom. 

Četka za bronzer je odlična kao i četka za puder i jako lepo blenda i najtamniji bronzer. Što se tiče četkica za nanošenje senki, nisam naišla ni na jednu manu. Odlično blendaju senke i nanose ih precizno. 


Ovo su četkice koje sam dobila van ovog seta. Uglavnom su sve iste kao i u setu iznad koji sam opisala. Pa ukoliko ne želite da kupite set ili vam je potrebna samo jedna četkica, možete ih nabaviti i posebno. 

Moja konačna ocena za oba seta je 10! Oduševljena sam kvalitetom samih četkica i svima ih preporučujem. Pratite sajtove Magic Beauty, DM prodavnice i zvanični sajt Noelle -a , često su na popustu i možete ih naručiti po super ceni. 

Uživajte u slikama koje sam napravila. 








Link do setova:

Noelle set 7/1 - https://noellebrush.com/
Noelle set 5/1 - https://noellebrush.com/

Želim da se zahvalim brendu Noelle na divnom paketu! 


Noelle na sajtu Magic Beauty - https://www.magicbeauty.rs/noelle/



Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Čitamo se uskoro u novom postu. Voli vas vaša... 



  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Ove četkice su prelepe i baš sam čula dosta pozitivnih komentara vezani za njih.

    ReplyDelete
  2. Najkvalitetnije četkice za šminku!Preporučujem ih svima!Noelle is the best!

    ReplyDelete
  3. Obožavam ih! Niko im nije ravan po odnosu cene i kvaliteta, stvarno su premekane i duplo brže se našminkam sa njima! Preporučujem ih svima! Drago mi je da se i tebi dopadaju. ❤❤ Slike su ti divne, a recenzija odlična! 😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  4. S obzirom na to da se nemam naviku sa se šminkam, uzeću ove četkice u ozbir, ako odlučim da počnem s tim. Djeluju mi veoma kvalitetno i milo mi je da te dobro služe. Odličan post. ❤️

    ReplyDelete
  5. Četkice izgledaju prelijepo i drago mi je da ti se dopadaju! Čula sam mnogo pozitivnih stvari upravo o ovim četkicama! xoxo

    LIVINGLIKEV

    ReplyDelete
  6. Ove četkice zaista izgledaju odlično. Mnogo mi se dopada tvoja recenzija ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete