Recenzija proizvoda brenda Gramina

By Aleksandra Popović - Thursday, September 17, 2020


Zdravo! Kako ste? Nadam se da uživate u ovom lepom danu. Za danas sam pripremila recenziju proizvoda brenda Gramina. Pre par nedelja, stigao mi je njihov SPA paket. Danas vam prenosim svoje utiske o ovim proizvodima. Uživajte u postu.


O brendu Gramina:

GRAMINA proizvodi od konoplje su potpuno novi brend. Svi su naši proizvodi 100% prirodni i dobijaju se isključivo preradom industrijske konoplje uzgajene i prerađene u Srbiji. Sirovinu obezbeđuje Poljoprivredna zadruga KONOPLJA iz Novog Sada.
 Domaća konoplja osigurava sigurno snabdevanje kvalitetnim sirovinama, monitoring u svim koracima prerade, te kvalitet konačnog proizvoda.
 Potpuno smo zaokružili ciklus koji započinje setvom industrijske konoplje, preko prerade i izrade gotovih proizvoda do kontrolisane distribucije proizvoda do kupaca. Kupcima time garantujemo najviši kvalitet naših proizvoda.
 U preradi koristimo domaću sortu HELENA i francusku Fedora 17, čija zrna imaju najbolji prehrambeni sastav i sastojke koje tražimo u konopljinim proizvodima.


Garancija:

Garantujemo da od setve do konačnog proizvoda ni u jednom postupku nisu korišćeni nikakvi hemijski sastojci, pesticidi ili herbicidi
Garantujemo da su naši prehrambeni proizvodi 100% proizvodi od konoplje te su pogodni u veganskoj ishrani
Garantujemo da naši prehrambeni proizvodi ne sadrže nikakve aditive niti konzervanse
Garantujemo da su u postupcima prerade korišćeni isključivo mehanički postupci na temperaturama do 40 C0 te da se postupak prerade, punjenja, pakovanja i skladištenja odvija u optimalnim uslovima 
Od semena do proizvoda!?


Proizvodi koji su se našli u paketu:

HEMP maska za lice sa zeolitom i zelenom glinom
HEMP krema za lice
HEMP piling za lice
Prirodni sapun sa cimetom






Prirodni sapun sa cimetom


O proizvodu:

100% prirodni sapun na bazi ulja od konoplje. Sapun sa dodatkom cimeta namenjen je pilingu kože, odstranjuje mrtvi sloj ćelija.

Cena za 130g proizvoda je 600 dinara.



Moje mišljenje:

Veliki sam ljubitelj prirodnih sapuna. Takvi sapuni najviše prijaju mojoj koži i najviše njih volim da koristim. Gramin sapun sa cimetom jako lepo miriše, oseća se jak miris cimeta, što mi se jako dopalo. Namenjen je pilingu kože gde bi trebalo da uklanja mrtvi sloj ćelija. Mislim da ste upućeni da je cimet jako dobar za kožu. Gramin sapun sa cimetom je ispunio moja očekivanja. Jako lepo pilinguje kožu i uklanja mrtvi sloj ćelija. Koža je nakon tuširanja/kupanja jako mekana i nije suva. Moja konačna ocena je 10 i ukoliko tražite dobar piling sapun, ovaj je pravo rešenje za vas.



HEMP piling za lice



O proizvodu:

Piling za lice od konopljinog ulja sa ljuspicama opne od zrna konoplje. Idealan za rešavanje sitnih bubuljica na licu na potpuno prirodan način.


Cena za 50g proizvoda je 600 dinara.


Moje mišljenje:

Gramin piling za lice me je oduševio. Smatram da je ovo najbolji piling za lice koji sam isprobala. Miris je prijatan i potrebna je jako mala količina za celo lice. Ono što mi se dopalo je što ima ulje u sebi, pa nakon što se ispere koža nije suva već sveža i hidrirana. Pomogao mi je sa sitnim bubuljicama koje sam imala na čelu i to posle 2-3 korišćenja. Imate sve preporuke za ovaj piling. Koristim ga jednom nedeljno i postao je neizbežan deo u mojoj rutini lica. Konačna ocena je 10!




HEMP maska za lice za zeolitom i zelenom glinom


O proizvodu:

Ova maska za lice će zategnuti kožu, sprečiti njeno opuštanje i pojavu bora, nahraniti je vitaminima A i E i izboriti se protiv slobodnih radikala, koji su jedan od uzroka starenja kože.

Cena za 50g je 900 dinara.


Moje mišljenje:

Ova maska za lice ima sličnu teksturu kao piling za lice. Kao i kod pilinga, miris je prijatan i potrebna je jako mala količina proizvoda za celo lice. Iako nije namenjena mom tipu kože jer sam još uvek jako mlada i nemam bore, isprobala sam je kako bih vam rekla mišljenje o njoj. Kada se nanese , treba da stoji 10 do 15 minuta i nakon toga treba da se ispere toplom vodom. Ova maska ne zateže lice dok stoji. Nakon korišćenja koža mi je bila mekana, sveža i hidrirana. Maska mi je dodatno pomogla sa bubuljicama. U kombinaciji sa pilingom sigurno će vam pomoći ukoliko imate problema sa bubuljicama. Imate moje preporuke. Konačna ocena je 10. 





HEMP krema za lice


O proizvodu:

Naša krema za lice na bazi ulja od konoplje hrani kožu, balansira prirodnu masnoću i čuva vlagu kože. Ulje konoplje je bogat izvor svih 20 aminokiselina, uključujući i 9 esencijalnih koje ljudsko telo ne može da proizvede, a Omega 3 i 6 nalaze se u optimalnoj ravnoteži. Sadrži vitamine A, B1, B3, B6, C, D i E. Krema hrani suvu kožu, uklanja fleke i ozlede. Lagane je teksture, hidrira kožu. Ublažava probleme na koži, kao što su akne rozacea, ekcem i psorijaza. 

Cena za 50g proizvoda je 1000 dinara.


Mišljenje:

Graminu kremu za lice dala sam mami da isproba i preneću vam njene utiske.
 "Miris kreme je prijatan. Nisam imala nikakve kontraindikacije, kao što su crvenilo, svrab, peckanje... već je prijala mom licu i dala mu elastičnost i svežinu. Koža je nakon ove kreme podmlađena. Lice je zategnutije i utisak mi je pozitivan."
Njena konačna ocena je 10!


Želim da se zahvalim brendu Gramina što su mi poslali paket i time omogućili da isprobam njihove proizvode i prenesem vam svoje utiske. 

Konačna ocena za sve proizvode koje sam isprobala je 10. Oduševljena sam i savetujem da isprobate njihove proizvode.

Gramina sajt - http://www.gramina.net/

Gramina prodavnica - http://www.gramina.net/prodavnica

Zapratite ih na Instagramu  - /gramina.konoplja/

Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Čitamo se uskoro u novom. Voli vas vaša...




  • Share:

You Might Also Like

0 коментара