Recenzija proizvoda brenda Elisa

By Aleksandra Popović - Saturday, September 05, 2020


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Kako provodite ovaj dan? Ja sam svoj dan započela šoljom čaja i fotografisanjem za današnji post. Obožavam da fotografišem i da na taj način prenesem izgled samog proizvoda. Shvatila sam da kako vreme prolazi, više sam počela da posvećujem pažnju fotografijama u svojim postovima. Postale su mi jako važne. Za danas sam pripremila recenziju prirodnih proizvoda brenda Elisa. Uživajte u današnjem postu i fotografijama! 


O brendu Elisa: 

"Elisa" je firma sa sedištem u Pančevu i bavi se distribucijom domaćih, ekoloških, izuzetno kvalitetnih i efikasnih sredstava za kućnu i ličnu higijenu, isključivo putem mrežnog marketinga i direktne prodaje. Osnovana je 15. februara 2000. godine i odavno je prepoznata po kvalitetu svojih proizvoda, ne samo u Srbiji, već i mnogo, mnogo dalje.

O proizvodima:

Osnova "Elisinih" proizvoda je površinski aktivna, biorazgradiva supstanca, kojoj su naši tehnolozi dodavali domaće lekovito bilje, kojim su planine širom Srbije prebogate, pridržavajući se starih i proverenih narodnih recepata. Najčešće korišćeno lekovito bilje u našim sredstvima za održavanje higijene prostora su bosiljak i kopriva, a za ličnu higijenu još i neven, kantarion, hajdučka trava, hmelj, lipa, breza i kamilica.

Mirisi su blagi i prijatni, a proizvodi ne zagađuju okolinu jer su biorazgradivi, što znači da se 95% upotrebljenog proizvoda u roku od tri dana razloži na supstance koje nisu štetne za ljudsko zdravlje i prirodnu okolinu.


Paket sa tri proizvoda brenda Elisa dobila sam pre 3 nedelje, odmah sam ih slikala, kako bih mogla da ih isprobam i prenesem vam svoje utiske. U paketu se nalazi Nebol gel, krema za kožnu galanteriju i bronho mast. Sve je stiglo lepo upakovano i nije se moglo oštetiti u transportu. 



Nebol gel


O Nebol gelu: 

Elisa Nebol gel se preporučuje kod reumatskih bolova, slabe cirkulacije, problema sa proširenim venama, kod umornih i otečenih nogu, nakon ujeda insekata. Sadrži kamfor, mentol i ekstrakt divljeg kestena. Kamfor ima omekšavajuci i hladeći efekat, umiruje svrab, deluje protiv infekcija i kao antiseptik. Mentol osvežava i rashlađuje, deluje antiseptički, stvara efekat hlađenja na koži, zbog čega je pogodan za ublažavanje iritacija. Ekstrakt divljeg kestena smiruje upalne procese, povećava čvrstinu krvnih sudova, pojačava otpor venskih kapilara i smanjuje propustljivost za tečnost, na taj način smanjuje se opterećenje venskih krvnih sudova i otok. 

Uputstvo za upotrebu:

Naneti tanak sloj na bolno mesto uz blagu masazu, do tri puta dnevno. Posle upotrebe oprati ruke.


Moje mišljenje:

Imala sam velikih problema sa ujedima komaraca. Alergična sam na ujed i nakon par dana ujed mi se ucrveni i pomodri. Isprobala sam razne kremice, gelove koji bi trebalo da smanje svrab, ali ništa nije pomoglo. Pa je jedina preostala opcija bila Nebol gel. Ima jako lep i prijatan miris, treba da se nanese u tankom sloju i nakon toga svrab bi trebao da prestane. Tako je i bilo. Zaista lepo ohladi mesto gde je ujed i smanji crvenilo. Nakon par dana i neprestanog mazanja smanjio bi mi alergijsku reakciju. Moja ocena je 10. 

Link do Nebol gela - ovde




Bronho mast


O brohno masti:

Biljna mast na bazi etarskih ulja eukaliptusa i mente, mentola i kamfora ublažava simptome prehlade, glavobolje i kašalj.

Uputstvo za upotrebu:

Naneti tanak sloj masti do tri puta dnevno. Posle upotrebe oprati ruke.


Moje mišljenje:

Imam problema sa migrenama i najgore mi je kada se menja vreme. Jedini lek koji mi pomaže je brufen i ništa više, ali želela sam da isprobam i bronho mast. Čula sam priče da masti koje sadrže mentu, eukaliptus... zaista pomažu kod glavobolje. Bronho mast pomaže i kod prehlade i kašlja. Isprobala sam je kada sam imala glavobolju, morala sam da je namažem tri puta. Ova mast zagreva mesto na koje vas boli glava i posle par sati bol bi trebao da prođe, meni jeste. Nakon toga, nisam imala glavobolje pa nisam mogla još da isprobam proizvod. Prvi utisak je krajnje pozitivan i moja ocena je 9,5.

Link do bronho masti - ovde 





Krema za kožnu galanteriju 


O kremi za kožnu galanteriju:

Bezbojna je, ima miris jasmina, neguje i štiti sve predmete od veštačke i prirodne kože. Daje koži izuzetan sjaj i omekšava je. Zamenjuje oko 40 kutijica standardne kreme za obuću. Pamučnom krpicom nanesemo tanak sloj, ostavimo da deluje i zatim prebrišemo suvom krpom. Obuću je dovoljno namazati jedanput nedeljno da bi bila zaštićena od vlage. Kada u proleće spremamo jakne, samo ih namažemo i ostavimo do jeseni, kada ih je dovoljno prebrisati i već su sjajne i čiste. Ako se krpica kojom smo nanosili kremu ostavi u obući preko noći, neutralisaće mirise i bakterije. Ako ovom kremom povremeno namažemo pete ili laktove, neće se stvarati zadebljanja i koža će biti mekana i elastična. Koristi se samo za tretiranje glatke kože. 


Moje mišljenje:

Isprobala sam ovu kremu za kožne jakne, tašne i kaiševe koje imam. Ima jako lep miris, fantastično štiti i krajnji utisak je pozitivan. Ukoliko tražite dobru kremu za kožnu galanteriju, ova je pravi izbor za vas. Imate sve preporuke. Konačna ocena je 10.

Link do kreme za kožnu galanteriju - ovde


Želim da se zahvalim brendu Elisa što su mi poslali paket i na taj način mi omogućili da isprobam njihove proizvode i prenesem vam svoje utiske. 

Elisa sajt - http://www.elisa.rs/


Mejl adresa brenda Elisa - elisa@elisa.rs


Da li ste čuli za brend Elisa? Kako vam se čine proizvodi? Pišite u komentarima


Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da su vam se proizvodi na prvi utisak dopali. Čitamo se uskoro u novom postu. Voli vas vaša....

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Baš mi se svidja post! Proizvodi su zanimljivi❤

    ReplyDelete
  2. Nisam probala ništa od ovoga brenda, ali Bronho mast izgleda veoma zanimljivo.

    ReplyDelete
  3. Sve što pomaže poslije ujeda komaraca, ja sam u fazonu ŽELIM! Toliko imam problema s tim i toliko me to nervira... Odličan post, hvala ti na preporukama! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  4. Sve mi deluje vrh! Vredi imati u kućnoj apoteci uvek! 😊❤

    www.iammilitza.ckm

    ReplyDelete
  5. Prvi put čujem za ovaj brend, ali izuzetno sam se iznenadila sa njihovom ponudom ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete