Predstavljam vam @puffy_care pigmente

By Aleksandra Popović - Sunday, September 13, 2020


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Nadam se da uživate u ovom lepom danu! Pre par nedelja na moju adresu je stigao paket sa pigmentima brenda @puffy_care . Među prvima sam imala prilike da ih isprobam i da vam prenesem svoje utiske. Uživajte u postu! 



Šta su to pigmenti? 

Pigmenti su zapravo senke u prahu koje daju intenzivniju boju i lakše se razmazuju tj. blendaju. Kako bi pigment imao veću pigmentaciju potrebno je da nanesete bazu za senku ili korektor na kapak. Međutim, dobri pigmenti kao što su ovi iz @puffy_care izgledaju odlično i bez baze za senku, vidi se kvalitet. 

Pigmente koje sam dobila su u nijansama: dreaming, black diamond, desert, candy crush, throne, amethyst



Nijansa dreaming 


Ovo je moja omiljena nijansa. Predivna nijansa, koja može da se kombinuje i za dnevnu i za večernju varijantu. Trenutno je ova nijansa na akciji jer je najprodavanija. Pigmentacija je fenomenalna. Sve pigmente sam prikazala na ruci bez bilo kakve baze za senku ili fiksatora. Možete videti sami kvalitet i pigmentaciju. Jako lako se blendaju i nisu teški za korišćenje. 


Nijansa throne


Sledeća nijansa koju sam dobila je Throne. U pitanju je divna smaragdna nijansa. Kao i prošla, jako lako se nanosi i blenda. Pigmentacija je odlična i sa i bez baze za senku. Ova nijansa mi je najviše pogodna za dnevnu varijantu. 


Nijansa black diamond


Nijansa black diamond je divna ljubičasta boja. Sa njom možete napraviti odlične makeup kombinacije. Najbolja je za večernju varijantu šminke. Jako je pigmentovana i njoj nije potrebna baza. Moram da pohvalim to što su tamnije nijanse odlično pigmentovane. Retko se viđa ovako pigmentovana ljubičasta nijansa. 


Nijansa desert


Sledeća nijansa je desert. U pitanju je divna žuta boja, koja vuče na zlatnu boju. Podseća me na pustinju, kao što kaže i njen naziv. Nisam neki ljubitelj žute boje, ali ova nijansa je jako lepa i mislim da ću je lepo koristiti. Pigmentacija je kao i kod ostalih pigmenata odlična i jako lepo se blenda. 



Nijansa candy crush


Na redu je nijansa candy crush. Boje u ovom pigmentu se prelemaju, pa možete videti i roze boju, ali i plavu boju. Zaista jedna divna nijansa. Dosta nežna boja i odlična je za dnevnu varijantu šminke. Spomenuću da se lako blenda, pigmentacija je odlična i imate sve preporuke. 


Nijansa amethyst


Poslednji pigment koji sam dobila je u nijansi amethyst. U pitanju je teget/plava nijansa, baš ona koju ja volim. U poslednje vreme samo ovakve nijanse kupujem jer su idealne da se stave ispod oka. Dosta otvore oko i celokupna šminka izgleda drugačije. Fenomenalna pigmentacija, lako se blenda. Ova nijansa i dreaming su moji favoriti. 


Ove pigmente možete naručiti na Instagram stranici /puffy_care/

Hvala na divnom paketu! Moja celokupna ocena je 10! Imate sve preporuke za Puffy pigmente. Na njihovoj stranici možete pronaći širok asortiman stvari za telo. Obavezno zapratite i pružite podršku. 


Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Čitamo se uskoro u novom postu. Do tada, voli vas vaša...




  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Prelepo,a sada obećaj da ćeš me našminkati ovom lepotom😉

    ReplyDelete
  2. Toliko lepe a neobične boje...Odličan post draga,kao i uvek,fotke su vrh!

    ReplyDelete
  3. Ovi pigmenti izgledaju zaista super. Baš bih volela da ih probam.
    Super post ❤️

    ReplyDelete
  4. Pigmenti su sjajni, a boje su upečatljive. Takođe mi se najviše sviđa prvi, koji si pomenula. Divan post.❤️

    ReplyDelete
  5. Nijansa desert me oduševila! Top fotkice, baš se može lijepo na njima vidjeti kako pigmenti izgledaju! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  6. Mnogo mi se dopadaju pigmenti, pogotovo kada ih neko zna iznijeti kako treba ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete