Nije kome je rečeno, nego kome je suđeno!

By Aleksandra Popović - Wednesday, September 09, 2020


Juče sam izašla sa majkom da prošetamo .Želim da iskoristim svaki trenutak svog slobodnog vremena i da ga provodim u prirodi.Ništa lepše od vetra u kosi,toplote i prekrasnih sunčevih zraka.
Naime rešila sam da napišem nešto o sudbini,na šta me je asocirao jučerašnji događaj.Moja majka,veoma vodi računa o svom izgledu.Ali samo što smo izašle na pola puta joj se iskidala sandala.Za divno čudo,nije se iznervirala.Sele smo u centralnom gradskom parku i uživale.
Ispričala mi je jednu veoma poučnu priču.
Žena je videla par prelepih cipela i bez razmišljanja ih kupila.Nije pitala za cenu,nije se obazirala na neudobnost,jednostavno zaljubila se u njihovu spoljašnju lepotu i morala je da ih ima.Godinama ih je samo čuvala u ormaru.Na kraju je shvatila da nije trebala da ih poseduje,da bi nekome drugom donele više radosti.Tako je i u životu.Ne treba nešto posedovati po svaku cenu.Jer nam nije suđeno.
I zaista,moja majka je dobila nove sandale,od svoje majke,koja je kupila nove i nikada ih nije nosila,već čuvala za neke specijalne prilike.
I tako,dođoh do naslova ovog posta.Ono što nam je suđeno,mora se dogoditi,pa makar bilo sakriveno iza sedam planina i mora,pronaći će svoj put.Sudbina je ono neizbežno,nešto što se ne planira i na šta mi ne možemo uticati.
Toliko od mene,uživajte u ovim prelepim poslednjim danima leta,Vaša Alex

  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Odlican post draga Aleksandra, i poucan mogu ti reci. Zanimljivo je sto je post tako kratak a ostavlja veliki uticaj. Svaka cast zaista

    Leylland.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kratko ali pogođeno u srž. Fantastična, poučna priča. Sve što nam je suđeno tako će se i desiti. Na to nemamo uticaj.
    Odličan post draga moja Aleex!♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Sviđa mi se što nisi dužila, kratko i jasno iznešeno razmišljanja. Bravo! :)
    A oko sudbine nam se mišljenja ne poklapaju. Ne znam, odbijam vjerovati da nam je sve već zapisano, ali da se stvari dešavaju s razlogom to itekako stoji. ♡

    Savršen nered

    ReplyDelete