Predstavljam vam Addition cosmetics

By Aleksandra Popović - Wednesday, May 05, 2021


Zdravo! Nadam se da lepo provodite ovaj dan. Posle kraće pauze vraćam se recenzijama. Tema današnjeg posta je brend Addition. Upoznaću vas sa njihovim brendom, proizvodima koje sam dobila na testiranje. Uživajte u postu.


O brendu Addition:

Iza novog brenda “Addition” stoje master hemičari, budući specijalisti kozmetologije.
 Nakon godinu dana eksperimentisanja došli smo do formulacija koje su našoj koži i koži osoba koje su koristile naše proizvode najviše odgovarale i pokazale se kao najdelotvornije.
 “Addition” kozmetika u svom sastavu sadrži biljna ulja, butere i ostale sirovine prirodnog porekla, dobijene minimalnom hemijskom obradom. U sastav naših proizvoda ne ulaze veštačke boje, parabeni, mineralna ulja..
 Verujemo da je bolje podstaći prirodnu biohemijsku sintezu odredjenih molekula u koži, pa nam je i cilj podsticaj koze da sama proizvede sve neophodne elemente potrebno za normalno funkcionisanje, prirodan, lep i zdrav izgled.
 Svi naši proizvodi do krajnjih potrošaca dolaze najviše nedelju dana nakon pravljenja cime garantujemo svežinu preparata koje naši kupci nanose na svoju kožu.

Kozmetička linija je dobila ime “Addition” sto bi u bukvalnom prevodu znacilo “dodatak” (Vašoj prirodnoj lepoti). Takodje, adicija u hemiji predstavlja reakciju sjedinjavanja, a preneseno na naše proizvode, sjedinjavanje Vaše koze sa prirodom.
 Želimo da našim potrosačima pružimo jedinstven i nezaboravan doživljaj nege jer smatramo da ništa nije tako dragoceno kao vreme koje mozemo sa posvetimo samo sebi. 
 Trudimo se da svi naši proizvodi dodju na tržište u ekološki prihvatljivim ambalažama, tačnije da se nakon korišć
enja mogu lako reciklirati i time manje zagaditi životnu sredinu.



Addition Moisturizing cream (oily / acne skin)


Moje mišljenje:

Kada mi je stigao Addition paket imala sam velikih problema sa licem. Koža mi nikada gore nije izgledala,  bubuljice su se preko noći pojavile u predelu čela i na levom obrazu. Od kako sam krenula da redovno nosim masku za lice, na obrazima su krenule da mi se stvaraju bubuljice. Toliko proizvoda sam isprobala i nisam uspela da iskorenim takozvane maskne. Rešila sam da počnem da koristim Addition kremu i niacinamid koji su mi poslali. 
Prala bih lice It's Skin umivalicom, nanela niacinamid i kremu za lice. Krema je vrlo lepe teksture, kada se nanese odmah upije. Pored toga što pomaže kod bubuljica, ona i hidrira lice. Shvatila sam da je kod borbe protiv bubuljica najbitnija hidratacija lica i adekvatni preparati. 
Prve rezultate sam primetila posle 3/4 dana. Mazala bih je ujutru i uveče. Moglo se primetiti da je bubuljica manje i da se lice polako čisti. Malo je reći da sam oduševljena ovom kremom. Sada je ne koristim jer nemam većih problema na licu, ali mi je uvek u fioci i znam da će mi pomoći ukoliko mi lice "bukne". Dopalo mi se i što ima 99% prirodne sastojke. 



Addition B3 serum niacinamide


Moje mišljenje:  

Napomenula sam da sam pored kreme koristila i niacinamid. Nanosila bih ga uveče uz pomoć rolera za lice. Dejstvo niacinamida se može videti posle 2 nedelje, sve zavisi od kože. Ja dejstvo primetim posle nedelju dana. Ovaj serum mi je u kombinaciji sa Addition kremom spasio lice. Nije bilo više maskni i bolnih bubuljica. Imate moje iskrene preporuke! 


Addition lip balm


Moje mišljenje:

Jedan odličan balzam za usne. Jako lepo hidrira i neguje usne. Koristim ga tokom celog dana. Od kako ga koristim usne mi nisu ispucale. Isprobala sam razne balzame za usne. Svi su dobri prva 3/4 dana, nakon toga ne neguju usne. Barem je takav slučaj kod mene. Ovaj balzam mi je odgovarao i posle tog perioda, još uvek ga koristim i zadovoljna sam. 


Zapratite Addition kozmetiku na Instagramu i na taj način im pružite podršku - /addition.cosmetics/
Za više informacija, pišite im u direct.


Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Čitamo se u sledećem postu.


  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Nisam isprobala ništa od ovog brenda, baš dobro zvuči! Hvala ti na preporuci

    ReplyDelete