Recenzija Galafarm proizvoda / 2021

By Aleksandra Popović - Tuesday, May 18, 2021

 

Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! 

Možete primetiti da nisam toliko aktivna, imam obaveze oko fakulteta i nemam vremena za pisanje postova. Kada mi se ispiti završe, vraćam se recenzijama! 


Današnji post posvećen je brendu Galafarm! Mogli ste do sada da čitate recenzije njihovih preparata na mom blogu i Instagram profilu. 

U današnjem postu upoznaću vas sa noćnom kremom, kantarionovim i bademovim uljem. 



Kantarionovo ulje



O proizvodu: 


Sensilis® Kantarionovo ulje sadrži ekstrakt sveže biljke kantariona (Hypericum perforatum) u maslinovom ulju. Dijetetski proizvod – dodatak ishrani na bazi ekstrakta herbe kantariona u maslinovom ulju. Prirodan veganski proizvod.

Kantarionovo ulje je jedno od najcenjenijih u narodnoj medicini. Složeni sastav ulja je razlog njegovog višenamenskog delovanja. Nalazi široku primenu u kozmetici jer neguje, obnavlja i štiti kožu i pritom pospešuje epitelizaciju i veoma je delotvorno u sprečavanju stvaranja bora.

Dejstvo:

Sensilis® Kantarionovo ulje je univerzalno ulje koje se može primenjivati i za unutrašnju i za spoljašnju upotrebu.

Kao ulje za unutrašnju upotrebu:

– doprinosi funkciji digestivnog trakta

Kao ulje za spoljašnju upotrebu:

– deluje obnavljajuće jer poseduje snažna regenerativna svojstva

– na kožu ima umirujuće dejstvo i ubrzava epitelizaciju i zato se preporučuje za negu suve i ispucale kože

– za negu osetljive kože sklone aknama, alergijama i iritacijama

– savršen izbor za izradu domaćih maski za umornu, suvu i zrelu kožu

– u kombinaciji sa Sensilis Bademovim uljem se može koristiti kao ulje za telo namenjeno suvoj koži


Moje mišljenje:


 Od skoro sam u svoju rutinu ubacila i ulja. Nisam ih toliko koristila ranije, ali kada sam shvatila benefite ulja, morala sam to da promenim. Kantarionovo ulje sam koristila najviše za telo. Smirilo mi je alergiju preko noći i hidriralo kožu. 

Medjutim, jako je dobro i za negu lica. Ulje bi mi smanjilo bubuljicu jako brzo. Imate preporuke za kantarionovo ulje. Definitivno “must-have”!



Bademovo ulje




O proizvodu:


 Sensilis® Bademovo ulje se dobija od bademovog semena (Amygdalus communis) i koristi se za negu svih tipova kože, a posebno se preporučuje za negu suve i osetljive kože. Prirodan veganski proizvod za kozmetičke svrhe.

Sensilis® Bademovo ulje sadrži mnogobrojne sastojke neophodne za zdravu i negovanu kožu i kosu. Deluje nutritivno, emolijentno i hidrira kožu. Poboljšava ten i vraća vitalnost umornoj koži. Bademovo ulje je jedno od najboljih sredstava za uklanjanje tamnih podočnjaka.

Dejstvo:

ZA KOŽU:

– za svakodnevnu negu svih tipova kože

– koži vraća vlažnost i elastičnost čime usporava njeno starenje i održava je mekom i glatkom

– smiruje nadraženu kožu

ZA KOSU:

– hrani koren kose, sprečava pucanje vrhova i jača kosu

– uz izuzetnu hidratantnu moć, Sensilis® Bademovo ulje kosi vraća mekoću, sjaj i volumen

– veoma efikasno pakovanje za negu kose, naročito za suvu i lomljivu kosu, a za još bolji rezultat i sjajniju kosu Sensilis Bademovom ulju dodajte jednake količine Sensilis Ricinusovog ulja i Sensilis Maslinovog ulja.

ZA NOKTE:

– sprečava listanje noktiju, jača nokte, a kožu oko noktiju pravi mekanom i ne ostavlja prostora za stvaranje zanoktica.


Moje mišljenje: 


Bademovo ulje mi je najviše pomoglo za nokte. Ranije sam stalno radila gel izlivanje i nokatna ploča mi je postala slaba i lako je pucala. Pustila bih svoje nokte da porastu ali jako brzo bi pukli. 

Bademovo ulje je napravilo drastičnu razliku. Sada mi nokti ne pucaju i dosta su jači.

Mazala sam nokte uljem svaki dan i razliku primetila brzo.

Verujem da je ovo ulje odlično i za negu kože i kose! Ja sam ga isprobala samo za nokte!



Noćna krema za lice



O proizvodu:  


Sensilis® noćna krema za lice koja intenzivno neguje kožu lica u toku noći. Ona ublažava postojeće i smanjuje pojavu novih bora i sve to zahvaljujući sastavu koji je obogaćen sledećim sastojcima: bioaktivni tetrapeptid-21, resveratrol (ekstakt crvenog vina) i provitamin B5 (pantenol).

Dejstvo: Sensilis® noćna krema za lice intenzivno hrani kožu u toku noći čime ona postaje elastična i zategnuta.

Resveratrol (ekstakt crvenog vina) je moćna aktivna komponenta dobijena ekstrakcijom crvenog vina proizvedenog na plantažama u Francuskoj. Resveratrol štiti kožu od štetnih UV zračenja, pomaže ujednačavanje tena kože, smanjuje pojavu bora, zateže kožu i time smanjuje bore oko očiju, usana i na čelu. Prema sprovedenim istraživanjima ovako deluje resveratrol:

– smanjuje pojavu bora do 61%

– smanjuje bore oko usana do 55%

– smanjuje bore oko očiju do 51%

– ujednačava ten kože do 61%

Bioaktivni tetrapeptid-21 je aktivna komponenta proteina koji je prirodno prisutan u koži, podstiče obnavljanje najznačajnijih komponenata na koži i usporava starenje. Prema sprovedenim istraživanjima ovako deluje bioaktivni tetrapeptid-21:

– poboljšava elstičnost kože do 41%

– nakon 4 nedelje redovne upotrebe vidljivo poboljšava strukturu kože i smanjuje vidljivost bora, pega i fleka.

Provitamin B5 ili Pantenol (Panthenol) neguje, omekšava i hidrira kožu čime smanjuje pojavu bora. Moćna komponenta u borbi protiv slobodnih radikala. Iznova i iznova podstiče obnavljanje ćelija čime koža dobija svež i mladalački izgled. Umiruje upaljenu i iritiranu kožu i kožu izloženom suncu.


Moje mišljenje:  


Poslednji proizvod je noćna krema za lice. Nanosi se uveče pre spavanja na čistu kožu lica. Postoji i dnevna krema iz iste kolekcije! 

Pakovanje je baš praktično jer ima malu pumpicu. Primetila sam da lepo hidrira kožu i da je zateže. Medjutim, kako još uvek nemam bore dala sam ovu kremu majci. Ona je zadovoljna kremom i odgovarala joj je, pa je i
dalje koristi u svojoj noćnoj rutini! 


Galafarm sajt -> http://galafarm.rs/


Nadam se da vam se današnji post dopao! Do sledećeg posta, voli vas vaša...



  • Share:

You Might Also Like

0 коментара