Recenzija Zaza Aromatherapy proizvoda

By Aleksandra Popović - Friday, May 21, 2021

 

Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Današnji post posvećen je proizvodima domaćeg brenda Zaza Aromatherapy.


U paketu od brenda Zaza Aromatherapy sam dobila eterično ulje lavande i jojobino ulje. Uživajte u postu.




Eterično ulje lavande



O proizvodu: 

Etarsko ulje lavande je 100% prirodno etarsko ulje proizvedeno iz biljke Lavandula angustifolia poreklom iz Bugarske.

Pakovanje: 10ml

Moje mišljenje: 

Veliki sam ljubitelj mirisa lavande. Kako je sada vreme ispita, konstantno učim i pod stresom sam, lavanda mi pomaže da se opustim i da ne budem napeta. Pomaže mi i da lakše zaspim. Samo pomirišem ulje direktno iz bočice ili stavim par kapi na jastuk pre spavanja. Pored etarskog ulja lavande, nude širok izbor drugih ulja. Posetite njihovu onlajn prodavnicu i sami se uverite.

Jojobino ulje


Moje mišljenje: 

Sledeći proizvod o kome pišem je jojobino ulje. Dolazi u staklenoj bočici od 50ml. Ovo ulje je odličan odstranjivač šminke. Samo uz pomoć njega skinem jaču šminku sa lica iz jednog poteza.
Može poslužiti i za negu kože nakon brijanja jer lepo hidrira kožu i čini je svežom i mekanom.
Neko koristi jojobino ulje za negu kose, ali ja nisam isprobala. Napisaću vam sve benefite jojobinog ulja u tekstu ispod.

NEGA LICA: Noćna nega masne i mešovite kože. Za negu kože nakon brijanja. Odstranjivač šminke. Za negu kože nakon sunčanja.

NEGA KOSE: Protiv peruti i za suvu kožu glave. Nanesite na celu dužinu kose i isperite nakon 60 minuta.

3. KOMBINACIJE ULJA:

Jojoba+Šipak: Za negu masne i mešovite kože.

Jojoba+Eterična ulja: Za razblaženje eteričnih ulja. 1-5% eteričnih ulja u čisto jojobino ulje.

 


Ne zaboravite da ih zapratite na Instagramu - zaza_aromatherapy

Posetite njihovu online prodavnicu - https://www.zaza-aromatherapy.com/

Nadam se da su vam se Zaza Aromatherapy proizvodi dopali. Čitamo se uskoro u novom postu. Voli vas vaša...


  • Share:

You Might Also Like

0 коментара