Recenzija Servus Europe maski za lice

By Aleksandra Popović - Saturday, May 08, 2021


Želim vam lep vikend! Danas donosim recenziju posvećenu Servus Europe maskama za lice. Na testiranje sam dobila masku sa kolagenom, aloe verom i hijaluronskom kiselinom. Uživajte u postu!



Maska sa kolagenom


Maska sa kolagenom -> oporavlja umornu i grubu kožu uz dobar kozmetički efekat, što pomaže stvaranju svežije i sjajnije kože. Kolagen jača kožu i održava je vlažnom.


Upustvo za upotrebu: 

  1. Nakon čišćenja kože, uklonite vodu i koristite osnovni losion za pripremu kože.
  2. Raširite masku sa esencijom, stavite je na lice i prilepite. 
  3. Ostavite je da deluje 20-30 minuta.


Moje misljenje:  

Od skoro sam uvrstila kolagen u svoju rutinu lica. Pijem B!Tonic lady kapsule koje sadrže kolagen i koristim Coxir kremu. Znala sam da će mi i ova maska odgovarati. Kolagen je pomogao mojoj koži, smanjio mi bubuljice i učinio da koža izgleda sveže. Servus maska je odlična! Maska je dobro natopljena i posle nje lice je mekano i sveže. 



Maska na bazi hijaluronske kiseline



Maska na bazi hijaluronske kiseline -> vraća koži sjaj. Obezbedjuje vlagu i negu hrapavoj i umornoj koži. 


Upustvo za upotrebu:

  1. Nakon čišćenja kože, uklonite vodu i koristite osnovni losion za pripremu kože.
  2. Raširite masku sa esencijom, stavite je na lice i prilepite. 
  3. Ostavite je da deluje 20-30 minuta.


Mišljenje: 

Ovu masku je isprobala moja majka. Kako mi je prenela, oduševljena je. Maska joj je lepo hidrirala i osvežila lice. Nije imala neželjene reakcije u vidu crvenila ili alergije. Dopada joj se i što je maska dobro natopljena, što je slučaj sa svim maskama ovog brenda.


Maska sa aloe verom



Maska sa aloe verom -> aloe vera ima snažno hidrantno dejstvo za suvu kožu i smanjuje površinu kože da bi tekstura postala elastična i glatka. 


Upustvo za upotrebu:

  1. Nakon čišćenja kože, uklonite vodu i koristite osnovni losion za pripremu kože.
  2. Raširite masku sa esencijom, stavite je na lice i prilepite. 
  3. Ostavite je da deluje 20-30 minuta.


Moje mišljenje: 

Oduvek su mi odgovarali preparati koji sadrže aloe veru. Kao i maska sa kolagenom i ova mi se dopala. Lepo mi je hidrirala lice i dala mu sjaj i svežinu. Sve preporuke!



Ne zaboravite da zapratite @servuseurope na Instagramu! 


Čitamo se u sledećem postu! Voli vas vaša...




  • Share:

You Might Also Like

0 коментара