Recenzija rolera za lice od žada / @mestozadame

By Aleksandra Popović - Wednesday, April 07, 2021


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Danas pišem o roleru za lice od žada, moje utiske i više o roleru, pročitajte u nastavku posta.



 Šta je roler za lice?

Roler za lice je mali dvostrani valjak. Održava kožu elastičnom, povećava protok krvi, smanjuje vidljive bore i podočnjake. Manji valjak se koristi za predeo oko očiju, dok se veči valjak koristi za čelo, bradu i obraze. 

Roler za lice od žada poboljšava cirkulaciju kože. Ukoliko se redovno koristi zatvara pore i sprečava nastanak novih bora. 

Roler se koristi isključivo na čistu kožu lica! Najbolje ga je koristiti sa serumom ili uljem za lice. Preporuka je i da se nakon svake upotrebe dezinfikuje. 


Moje mišljenje:

Radovala sam se da u svoju rutinu uvrstim i roler za lice od žada. 
Preporuka je da se roler za lice koristi ujutru. Na taj način smanjuje natečeno lice.

Međutim, ja sam roler koristila u večernjim časovima. Prvo bih očistila lice odgovarajućom umivalicom i nanela serum za lice. Nakon toga bih uzela roler od žada i masirala lice. Nakon masaže, serum bi brzo upio i brže delovao. 

 Primetila sam da mi je lice mnogo svežije od kako sam krenula da koristim roler. Preparati za negu lica koje koristim bi dali brži efekat. Tako sam primetila koliko je roler bitan korak u rutini lica. 

Svima bih preporučila da isprobaju i sami uvide njegove benefite. Na internetu možete pronači tutorijale kako pravilno masirati lice uz pomoć rolera. 

Svoj roler možete naručiti na stranici mestozadame 
Nude širok izbor rolera za lice i nakita. Zapratite ih i pogledajte!





Pored rolera za lice, dobila sam i minđuše. U pitanju su minđuše koje podsećaju na anđeoska krila. Jako su lepe i mogu se uklopiti uz bilo koju kombinaciju. 




Nadam se da vam se današnji post dopao. Voli vas vaša...



  • Share:

You Might Also Like

0 коментара