Recenzija Althea Native sapuna

By Aleksandra Popović - Wednesday, April 28, 2021

 


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Današnji post posvećen je brendu Althea Native i njihovim sapunima. Ukoliko ste ljubitelj prirodne kozmetike, ovaj post je namenjen vama. Uživajte!


Na recenziranje sam dobila tri sapuna:

-sapun sa zelenom glinom
-sapun sa lavandom i aloe verom
-sapun sa cimetom, pomorandžom i karanfilićem



Sapun sa zelenom glinom


O sapunu sa zelenom glinom:

Moć zelene gline odavno je poznata, dubinski čisti pore, uklanja toksine i višak masnoće. Zajedno sa etarskim uljima eukaliptusa, ruzmarina i limuntrave podstiče protok krvi u koži, smanjuje izražene pore, tonira i osvežava kožu. Ši buter sprečava prekomerno isušivanje i hidrira kožu.


Moje mišljenje:

Najviše sam se radovala isprobavanju ovog sapuna. Sve što sadrži zelenu glinu, mojoj koži odgovara. Iako je sapun namenjen čišćenju kože, koristila sam ga za telo. U periodu kada je lepo i sunčano vreme imam problema sa bubuljicama na leđima. Nadala sam se da će mi ovaj sapun pomoći kod tog problema i jeste! Ukoliko se koristi tokom svakog tuširanja primetiće se da povlači bubuljice. Ne isušuje kožu već je hidrira i neguje. Kako bi sapun trajao duže, preporuka je da se ostavi na rešetku i kada se osuši da se vrati u kutiju.  



Sapun sa lavandom i aloe verom


O sapunu sa lavandom i aloe verom:

Prirodni sapun za lice i telo za sve tipove kože prijaće celoj porodici. Suva koža, osip, perutanje, masna koža, akne … Zahvaljujući aloji i eteričnom ulju lavande koje ima snažno umirujuće i antibakterijsko dejstvo, svi ovi problemi mogu nestati. Ovaj sapun nežno će očistiti Vašu kožu pružajući joj svakodnevnu negu i zaštitu.

Moje mišljenje:

Kao i prethodni sapun i ovaj se može koristiti u borbi protiv akni i bubuljica na telu. Kako je ovaj sapun namenjen svim tipovima kože, znala sam da će mi odgovarati. Lepo neguje kožu i dubinski je čisti. Miris sapuna je božanstven. Tako da, ukoliko vam je potreban prirodan sapun u borbi protiv bubuljica, možete se odlučiti izmedju sapuna sa zelenom glinom ili sapuna sa lavandom. I jedan i drugi će vam sigurno odgovarati. 
 


Sapun sa cimetom, pomorandžom i karanfilićem


O sapunu sa cimetom, pomorandžom i karanfilićem:

Svakodnevnom upotrebom piling sapun će ukloniti mrtve ćelije sa površine kože i omogućiti hranljivim sastojcima, iz preparata za negu, da prodru u kožu, umesto da ostanu na površini. Pomorandža, cimet i karanfilić čine pikantnu kombinaciju etarskih ulja koja garantovano popravljaju raspoloženje i greju srce.

Moje mišljenje: 

Jako je važno pilingovati telo i na taj način ukloniti mrtve ćelije sa površine kože. Kod ovog sapuna mi se dopada što nije grub i neće ucrveniti ili oštetiti kožu. Lepo pilinguje, ali i hidrira i neguje kožu. 


Ukoliko želite da poručite neki sapun brenda Althea Native, to možete uraditi na sledećem linku - http://kozmetikaalthea.rs/prodavnica/


Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Čitamo se uskoro u novom postu. Do tada, voli vas vaša...



  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Deluju divno, ja mnogo volim prirodne sapune

    ReplyDelete
  2. Sapuni mi djeluju odlično. Sviđa mi se što na blogu predstavljaš prirodnu kozmetiku i pridaješ tome poseban značaj. Divno napisano. 💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete