Majski favoriti

By Aleksandra Popović - Monday, June 01, 2020



Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Sa obzirom da je danas 1. jun rešila sam da vam pokažem svoje favorite. Izdvojila sam proizvode koje sam najviše koristila. Hajde da krenemo sa postom. 


- Calvin Klein One parfem - 



Imam dosta puno parfema i bilo mi je jako teško da izdvojim omiljeni. Međutim, uspela sam i u pitanju je Calvin Klein One parfem. Dobila sam ga za rođendan ali ga možete kupiti u Jasmin parfimerijama. Miris je dosta jak i intenzivan i najviše se oseća na limun, Fenomenalan parfem za leto. Pojaviće se u još nekim favoritima, to sigurno.


- Bath & Body Works Fragrance Mist - Snowflakes & Cashmere - 


Pored Calvin Klein parfema , stalno sam prskala ovaj sprej iz Bath & Body Work-sa. Kao i parfem , dobila sam ga na poklon od moje drage prijateljice Viviane. U Srbiji se ne može naći ovaj brend i jako sam se obradovala poklonu. Prskam ga svaki dan, miris je intenzivan i podseća na parfem ne na sprej. Sve preporuke! 


- Rimmel Mini Power Palette ( 01 Fearless) - 



Paletica koju sam koristila skoro svakodnevno tokom maja je nova Rimmel power mini. Dobila sam je u darivanju koje je organizovao Rimmel. Divne nude nijanse koje su pogodne za svaki dan. Vrlo lepa paleta, dobila sam i u nijansi Queen. To su više rozikasti tonovi, počeću nju da koristim i javiću vam svoje utiske. Sada su ove palete na akciji u Lilly - ju.


- Omiljeni ruževi - 



Tri ruža koja sam najviše koristila su Aurin, Rimmelov i Avonov.

AURA Color karma nijansa 50 ( Move on) 

Prelepa nude - rozikasta nijansa. Aura je dugo imala velika sniženja i nisam mogla da odolim , a da ne naručim barem jedan ruž iz ove kolekcije. Na ruci je skroz desno , do samog karmina. Odlično su pigmentovani i jako ga volim. Nikada dosta nude karmina. 

Rimmel Kate Moss nijansa 45 

Ovaj ruž je sjajan i čak i hidrira usne. Rimmel ruževi su jako kvalitetni i po pristupačnim cenama su. Moja omiljena nijansa iz ove kolekcije je nijansa 45. Na ruci je to nijansa u sredini.

Avon True Power Stay nijansa Can't quit caffe 

Ovo su novi karmini iz Power Stay kolekcije. Dobila sam kao poklon u PR paketu od @anja_jenackovic 
Možete naručiti bilo šta iz Avon - a kod nje. Karmin je tečan mat karmin. Malo se teže skida ali možete upotrebiti mleko za skidanje šminke.


- Skincare  - 




Što se tiče nege kože najviše sam koristila proizvode Prima kozmetike. Pisala sam post o ovim proizvodima. Tonik me je oduševio i koristim ga svaki dan ujutru i uveče. Serum je jako kvalitetan i obožavam ga. Nanosim ga ujutru ne svaki dan, smatram da mi nije potreban svaki dan.

Odradila sam izlivanje noktiju i nanosim serum za zanoktice kako bi moje omekšale. Odličan serum , divno miriše , na lavandu.

Post o ovim proizvodima pročitajte - PRIMA kozmetika


- EOS balzam sa kamilicom -
 

Poslednji favorit maja jeste EOS balzam sa kamilicom. Odlično hidrira usne i preporučujem ga ukoliko tražite dobar balzam za usne. Kupila sam ga u DM-u na nekoj akciji. 


Da li koristite neki proizvod od nekih koje sam navela? Koji je vaš majski favorit?
Pišite mi u komentarima. 

Čitamo se uskoro,voli vas vaša




  • Share:

You Might Also Like

18 коментара

  1. Super post! Nijanse karmina izgledaju super, moram ih nabaviti. Probala sam proizvode od Prima kozmetike i odlični su. Baš mi se dopadaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da delimo misljenje za Prima kozmetiku ♥

      Delete
  2. Odličan post!Prima proizvode sam i ja baš koristila u poslednje vreme i oduševljena sam.Odlični proizvodi!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Proizvodi mi djeluju zanimljivo i veoma kvalitetno. Što se tiče mene, nisam ništa od ovoga koristila, ali deifnitivno sam se najviše zainteresovala za parfeme i skincare proizvode. Odličan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Divni proizvodi su ti favoriti, a najviše su mi se dopali karmini. Kako si i sama rekla, nude nijansi nikad dosta. Takođe, volela bih da isprobam nešto od Bath & Body brenda,čujem da je odličan. 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako kvalitetan brend,nadam se da ce doci uskoro i kod nas ♥

      Delete
  5. Nisam ništa isprobala od ovih proizvoda ali bih baš želela ovu liniju za problematičnu kožu da isprobam od Prima kozmetike! Obožavam postove o favoritima, a tvoji su već dodati na moju listu želja. ❤😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  6. Super post, imamo neke zajedničke favorite, a i volimo iste nijanse ruževa. 😊

    ReplyDelete
  7. Super favoriti. Nista od ovoga nisam probala :)

    ReplyDelete
  8. Bas me zanima parfem. Obozavam miris citrusa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosta je jak,podseca malo na muske parfeme ali je zapravo zenski ♥

      Delete
  9. Ništa od ovoga nisam isprobala ali mi je ovaj Avon ruž baš primamljiv! Odličan post!

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  10. Iskreno, nisam probala niti jednu pomenutu stvar, ali sam pronašla neke sebi koje planiram da isprobam. Odličan post ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete