Recenzija HelloSmile noviteta

By Aleksandra Popović - Monday, June 21, 2021

Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Današnji post posvećen je novitetima brenda HelloSmile. Uživajte u fotografijama i postu!




O proizvodu:

Za samo 3 minuta aktivni ugalj uklanja sve nečistoće sa desni i zuba.
Snaga aktivnog uglja nije samo u uklanjanju kontaminenata, on podiže ph vrednost i samim tim usporava nastanak karijesa te sprečava multiplikaciju
bakterija na desnima. Aktivni ugalj, zajedno sa još 6 potpuno prirodnih sastojka, formira čisto crne
čestice praha za nepobedivi osmeh koji dominira. Moćan efekat HelloSmile Aktivnog uglja još više je pojačan lekovitim svojstvima
cimeta koji deluje antibakterijski. Zbog   svog   umirujućeg   dejstva   limunska   mirta   je   neizostavni   deo   naše HelloSmile Black Edition formule a kristalne čestice himalajske soli pojačavaji efekat beljenja i jačaju desni zahvaljujući visokom sadržaju kalijuma. Još jedan moćni saveznik u borbi protiv bakterija je i nana a njena aromatična priroda pomaže i u borbi protiv neprijatnog zadaha. Jedan od nezaobilaznih sastojaka najpoznatijih brendova parfema, ulje smirne, u  našoj   čisto  crnoj  formuli   ima  zaštitnu  ulogu.  Štiti  sluzokožu   i  usporava
nastanak karijesa. HelloSmile Black Edition je pravo rešenje za sve one koji uz beskompromisan
osmeh, nezaustavljivo koračaju napred, pomerajući granice mogućeg. Za one koji menjaju svet.



Moje mišljenje:

Ukoliko me pratite na Instagramu, znate da sam HelloSmile Black edition već predstavila i da sam poprilično zadovoljna proizvodom. Moj subjektivni osećaj je da su mi zubi za nijansu belji nakon korišćenja proizvoda. Kako imam problema sa desnim, retko koji proizvod za negu zuba mi odgovara. Međutim, ovaj proizvod mi nije izazvao dodatne probleme sa desnima, pa ukoliko imate isti problem kao ja, možete isprobati black edition prah bez brige. Smatram da je ovaj novitet pun pogodak i da ukoliko budete u prilici da ga obavezno isprobate, sigurno će vam pomoći da imate bele zube

Link za poručivanje:  HelloSmile aktivni ugalj


HelloSmile olovka


O proizvodu:

Za sve one koji žele blistavo bele zube, bezbolno, brzo i jednostavno, imamo super rešenje. HelloSmile olovka bez peroksida je praktična, efikasna i laka za upotrebu. Možete je držati u džepu ili torbi, nositi je na putovanja ili na posao. Kad god vam

zatreba blistavi osmeh – tu je HelloSmile olovka bez peroksida. Naša specijalna

PAP formula ne samo da izbeljuje zube nego ih i čini jačim.


Kako se koristi HelloSmile olovka?


Pre korišćenja olovke dobro operite zube i sačekajte da se osuše. U međuvremenu protresite HelloSmile olovku makar pet sekundi. Kada ste dobro protresli olovku, skinite poklopac sa nje a donji deo olovke

počnite da okrećete u pravcu kazaljke na satu dok se na vrhu četkice ne pojavi gel.


Sada je vreme da se nasmejete najbolje što umete i da nanesete tanak sloj gela na sve zube. Jedan po jedan... polako. Gledajte da vam usne ne dodiruju zube. Kada ste sve zube premazali gelom, držite osmeh još jedan minut. Sačekali smo 1 minut i sad možemo da se opustimo. Bitno je da u narednih 30

minuta ništa ne jedete, ne pijete i da izbegavate cigarete i duvan. Moj predlog je da se zavalite i uživate u epizodi omiljene serije. 

Posle 30 minuta samo isperite zube običnom vodom i to je to. Redovno, svakog dana, pridržavajte se ovog uputstva i za maksimalno 4 dana moći ćete da primetite razliku u belini vašeg osmeha. Vrlo često, značajni napredak bude vidljiv već posle 1 dana korišćenja.



Moje mišljenje:

Ukoliko se sećate, prošle godine sam pisala o HelloSmile olovci za izbeljivanje zuba. Sada HelloSmile olovka ima novu formulu, ne izbeljuje zube nego ih i čini jačim. Ukoliko poručite HelloSmile pro aparat, dobićete dve olovke za izbeljivanje zuba, ali možete ih poručiti i posebno. 
Što se tiče mog iskustva, poprilično sam zadovoljna. Dopada mi se što se u kućnim uslovima mogu prirodno izbeliti zubi.  Odgovarala mi je i stara formula njihove olovke, pa sam odmah znala da će i nova formula. Odmah nakon korišćenja se može primetiti da su zubi belji.
Ja sam je koristila dva puta nedeljno, ali vi možete do 4 dana, kao što sam napisala u uputstvu. Najbolje je koristiti olovku sa HelloSmile pro aparatom, o njemu pročitajte u tekstu koji sledi.

Link za poručivanje: HelloSmile olovka



O proizvodu:

 

 LED svetlosno izbeljivanje zuba BEZ PEROKSIDA je revolucionarni neinvazivni tretman koji donosi osmeh na vaše lice.  Dizajniran za lako i bezbolno korišćenje, sa 16 LED dioda koje pojačavaju efekat izbeljivanja. Blue-Light LED tehnologija pojačava reakciju između reagensa koji se nalazi u HelloSmile olovci i mrlja na zubima i ubrzava proces izbeljivanja. Bez peroksida i fluorida, na bazi prirodne PAP formule, HelloSmile olovka u kombinaciji sa HelloSmile Pro aparatom vaše zube čini još  jačim i beljim.

Univerzalni dizajn HelloSmile Pro odgovara svakom obliku vilice a ovaj neinvazivan pristup izbeljivanju zuba smatra se jednom od najbezbednijih metoda.

Soft Touch tehnologija omogućava jednostavno i lako startovanje procesa izbeljivanja laganim dodirom na taster. Višestruka istraživanja i testovi su pokazali da jedan 16-minutni tretman dnevno, 6 dana zaredom, daje optimalne rezultate u izbeljivanju zuba. Zato je precizno definisani tajmer podešen da signalizira kraj jedne šesnaestominutne sesije izbeljivanja i automatski obustavlja rad LED dioda.

Uz HelloSmile Pro dobijate i specijalan magnetni punjač koji omogućava laku konekciju i ultra brzo punjenje baterija koja podržava i do 12 HelloSmile Pro

tretmana u seriji.



Moje mišljenje:

Napomenula sam da je najbolje koristiti HelloSmile Pro aparat u kombinaciji sa HelloSmile olovkom za izbeljivanje zuba. Uz pomoć ovog aparata u kućnim uslovima možete dobiti efekat kao iz kozmetičkog salona, samo po mnogo pristupačnijoj ceni! Ovaj aparat je po meni zvezda noviteta i ukoliko budete u prilici obavezno ga isprobajte.

Link za naručivanje: HelloSmile Pro


Ostavila sam linkove gde možete poručiti proizvode, ali ostaviću i link do sajta i kontakt stranice.



Do sledećeg posta... Voli vas vaša... 


  • Share:

You Might Also Like

0 коментара