Predstavljam Nature's Boutique kozmetiku

By Aleksandra Popović - Wednesday, June 09, 2021


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog!

Današnj post povećen je domaćem brendu  Nature's Boutique 

Brend Nature's boutique bavi se proizvodnjom 100 posto prirodnih preparata. Na testiranje sam dobila masku za lice matcha i kaolin, balzam za usne, ulje za telo kao i buter za telo. 
Posetite njihov Instagram i pogledajte ostale preparate.


Lip therapy sa mentom


Jedan odličan balzam za usne. Dopada mi se što miriše na mentu! Primetila sam da mi je balzam lepo hidrirao usne, ali je potrebno da se nanosi više puta u danu, kako bi se postigao bolji efekat.
Uveče bih odradila piling usana. Koristim @hvala_kozmetika piling za usne, posle bih nanela ovaj balzam! Idealna kombinacija!



Face mask - matcha i kaolin 


Ova maska idealna je za sve tipove kože. Deluje umirujuće na lice, apsorbuje nečistoće i masnoću, sprećava pojavu bubuljica i akni i daje koži sjaj. 2-3 kašičice maske treba pomešati sa vodom i koristiti 1-2 puta nedeljno. Moja preporuka je da se koristi jednom nedeljno kako se lice ne bi prezastilo. Savetujem i da nakon ispiranja maske nanesete kremu za lice!
Mišljenje: Iako nisam ljubitelj maski u prahu, ova maska me je prijatno iznenadila. Prijala je mom licu i nisam imala nikakve neželjenje reakcije od nje. Imate sve preporuke!




Body butter - cocoa-vanila


Prvo što sam primetila kada sam otvorila paketić je buter za telo. Znala sam da će mi se sigurno dopasti i da ću ga vrlo brzo potrošiti. Prvo bih pohvalila pakovanje. Zapravo svi proizvodi ovog brenda imaju divna pakovanja.  Zatim bih pohvalila sam proizvod. Divno miriše i kada se nanese na kožu odmah upije. Kako imam suvu kožu, primetila sam da mi je lepo hidrirao kožu. 
Dolazi u pakovanju od 100ml, pa može da traje par meseci. Ne zaboravite da 100 posto prirodni proizvodi traju kraće zbog svojih sastojaka i najbolje ih je potrošiti što pre.



Ulje za telo


Poslednji proizvod je ulje za telo koje dolazi u bočici od 30ml. Sadrži neven, kamilicu, latice nevena, ulje geranijuma, ulje šafranike.
Pogodno je za sve tipove kože i najbolje ga je koristiti posle depilacije, brijanja ili sunčanja. Smiriće kožu vrlo brzo.
Kao i buter i ulje mi je odgovaralo. Meni je koža vrlo osetljiva i suva i ovakav proizvod mi je trebao. Smatram da je ovo ulje ''must-have'' za leto i letnje dane.  Obavezno ga isprobajte ukoliko ste u prilici. 


Ukoliko želite da poručite nešto, možete im poslati poruku na sledećem profilu - /natures.boutique.kozmetika/

Nadam se da vam se post dopao. Čitamo se uskoro u novom. Voli vas vaša...


  • Share:

You Might Also Like

0 коментара