Prima kozmetika

By Aleksandra Popović - Wednesday, May 20, 2020




Zdravo,dobrodošli nazad na moj blog. Kako ste? Nadam se da ste svi dobro. Javljam se nakon duže pauze, razlog pauze nije bio nimalo lep. Tokom treninga sam povredila nogu. Pored toga, imala sam puno obaveza oko škole i prijemnog ispita, ali nadoknadiću vam sve postove koje nisam pisala. 

Danas ću vam predstaviti domaći brend - PRIMA kozmetiku. Pre dve nedelje dobila sam paket sa njihovim proizvodima, jako sam se radovala isprobavanju i danas ću vam preneti svoje utiske. 

O PRIMA kozmetici:

Osnovana 1987. godine kao porodična firma gospodina Svetislava Radmilovića, diplomiranog hemičara, „Prima kozmetika“ je tokom proteklih godina izgradila svoju reputaciju i postala prepoznatljiva kao lider u oblasti proizvodnje preparata za negu kose, kože i noktiju. „Prima kozmetika“ je razvila preko 300 preparata koji su prepoznatljivi po svom izuzetnom i konstantnom kvalitetu. Svojim proizvodima „Prima kozmetika“ snabdeva kozmetičke i frizerske salone, SPA & wellness centre, banjska lečilišta, dermatološke ordinacije, centre za fizikalnu terapiju i rehabilitaciju na području Srbije i regiona.

Sadržaj paketića: 

-Mleko za čišćenje lica
-Tonik za čišćenje lica
-Dnevna krema za lice
-Serum za lice
-Krema za ruke
-Ulje za negu zanoktica

Moja koža je pre početka korišćenja PRIMA kozmetike bila u totalnom haosu. Imala sam problem sa bubuljicama koje su izlazile svaki dan po jedna. To me je izluđivalo,koristila sam Oriflame optimals even out kolekciju i ona je jedno vreme bila odlična, ali su se stvari promenile preko noći. Upravo od gela i krema su bubuljice počele da se pojavljuju. Pripisala sam to tome da mi se koža prezasitila ove kreme i da više neće delovati.

Prava sreća je bila što u trenutku kada mi je koža bila loše i kada ni sama nisam znala šta da koristim, paketić od PRIMA kozmetike došao. Znala sam da ukoliko mi preparati odgovaraju, da ću uspeti svima da prenesem moje iskustvo sa samom kozmetikom.
Pa da krenemo.



-SKINOLOGY Skin rescue mleko i tonik za čišćenje lica-




-Mleko za čišćenje lica-

Sastav:

Aqua (Water), ParaffinumLiquidum, Cetearyl Alcohol (and) PEG-40 Castor Oil (and) Sodium Cetearyl Sulfate, Stearic Acid, Propylene Glycol, Sodium Shale Oil Sulfonate, Niacinamide, Triethanolamine, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance (Parfum)
Moje mišljenje:
 Nikada pre nisam koristila mleko za čišćenje lica, samo u slučaju kada skidam neku jaču šminku. Nisam ni očekivala da će mleko za čišćenje lica da mi pomogne. Uglavnom, meni pene i gelovi isušuju lice, nisam naišla na gel ili penu koja to nije učinila. Zbog toga sam i dala šansu ovom mleku za čišćenje lica. Mleko je namenjeno problematičnoj koži, koja je sklona bubuljicama ili aknama. Nakon prvog korišćenja, odmah sam primetila razliku. Nakon ispiranja samog mleka, lice mi nije bilo suvo! Preporučuju da se mleko koristi uveče i ujutru. Ja uglavnom perem lice mlekom samo uveče, smatram da mi ujutru nije toliko potrebno. Nastaviću da koristim ovo mleko i preporučujem ga svakome ko ima problema sa bubuljicama. 

Ocena od 1/10 - 10

-Tonik za čišćenje lica- 

Sastav: 
Aqua (Water), Alcohol, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Shale Oil Sulfonate, Niacinamide, Imidazolidinyl Urea, D-panthenol, Allantoin, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone
Moje mišljenje:
Tonik se koristi odmah nakon mleka za čišćenje lica i on pomaže da se očisti koža lica,dekoltea i vrata. Umiruje masnu i problematičnu kožu. Mislim da sam najviše tonik potrošila. Detaljno očisti kožu i on mi je favorit. Koristim ga i ujutru i uveče. Ne isušuje kožu i smanjuje bubuljice. Nakon što potrošim ovu bocu tonika,naručiću drugu jer je zaista odličan i odgovara mojoj koži.

Ocena od 1/10 - 10 


-SUPER krema za ruke- 



Moje mišljenje: 

Prvi put koristim "SUPER" kremu za ruke i rezulatati su vidljivi. Služi da štiti ruke od štetnih uticaja promene temperature,visoke vlažnosti i ostalih nepovoljnih efekata. Hidrira kožu i sprečava njeno dalje oštećenje. Preporučuje se da se koristi više puta dnevno. Tako će rezultati biti vidljivi. Lično ne volim kreme za ruke, ali mi se ova jako dopala i zbog samog mirisa i zbog toga što nije masna i brzo upija. Miriše na žvake i to me je dodatno privuklo. 

Ocena od 1/10 - 10


-Skinology Skin rescue facial gel cream- 


Sastav: 

Aqua (Water), Niacinamide, D-Panthenol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetearyl Ethylhexanoate, Cucumber (Cucumis Sativa) Extract, Hamamelis (Witch Hazel) Destilate, Coco-Caprylate Caprate, Glyceryl Stearate, Ceteareth-25, Ceteareth-6 (and) Stearyl Alcohol, Propylene Glycol, Rice Starch, Bisabolol, Sodium Hyaluronate, Glycerine, Hexylene Glycol (and) Fructose (and) Glucose (and) Sucrose (and) Urea (and) Dextrin (and) Alanine(and) Glutamic Acid (and) Aspartic Acid (and) Hexyl Nicotinate, Carbomer, D-Panthenol, Allantoin, Sodium Hydroxide, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Butylhydroxytoluene, Acsorbylpalmitate, Glyceryl Stearate, Citric Acid.
Moje mišljenje: 

Kao tonik i mleko , krema je namenjena problematičnoj koži koja je sklona bubuljicama i aknama. Koristi se na čisto lice ujutru, jer je ovo dnevna krema. Postoji i noćna krema iz ove kolekcije. Dosta hidrira kožu i potrebno je vrlo malo da se uzme i nanese na lice. Prevelika količina ne može da se upije. Samo mali savet! 
Koristim je svakodnevno nakon što ustanem i nije mi napravila nikavu štetu licu. Naprotiv, lice je mekano i hidrirano.

Ocena od 1/10 - 10 


-SKINOLOGY krem maska sa aronijom- 


Sastav: 

Aqua (Water), Ceteareth-6, Ceteareth-25, Glycerinmonostearate, Cetyl Alcohol, Cetyl Stearyl Alcohol,
Aronia Melanocarpa (Aronia), Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Persea Americana (Avocado) Oil, Cetearyl Octanoate,
BHT, Allantoin, Ascorbic Acid (Vitamin C), Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Retinyl Palmitate, D-Panthenol,
Bolus Alba, Propylene Glycol, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance

Moje mišljenje:  

Krem maska sa aronijom sadrži visok procenat ekstrakta aronije koji u kombinaciji sa uljem pšeničnih klica i avokada ima blagotvoran uticaj na kožu. Maska koži povećava elastičnost,smanjuje bore i fleke od sunca. Preporučuje se da se koristi 1-2 puta nedeljno. Koristila sam je dva puta i odlična je. Masnija je i preporučuje se da se nakon nje koristi tonik, ukoliko se lepo nije isprala sa vodom. Zateže kožu i čini je mekanom ali je neću koristiti stalno. Povremeno ću jer nisam sigurna da je za moje doba. 

Ocena od  1/10 - 9,5

-SKINOLOGY serum za lice sa niacinamidom-


O niacinamidu:

Niacinamid ili nikotinamid je drugi naziv za vitamin B3. Kako je rastvorljiv u vodi, odličan je sastojak vodenih rastvora seruma kao i krema za na bazi vode.  Niacinamid predstavlja zlatni standard u tretiranju zapušenih pora i posvetljivanju flekica od akni. Bori se protiv bakterija koje su uzročnici akni. Niacinamid reguliše prirodno lučenje sebuma, a osim toga umanjuje crvenilo, deluje preventivno na hiperpigmentacije, a takođe je dokazan antioksidant.

Moje mišljenje: 

Jedan od najboljih seruma koje sam probala. Koristim ga ujutru i značajno mi je pobljšao t-zonu. Imam problema sa t-zonom koja se brzo masti i ni jedan proizvod nije mogao da to smiri i sredi. Serum sa niacinamidom od PRIMA kozmetike mi je pomogao i koristim ga svaki dan. Topla preporuka!

Ocena od 1/10 - 10 

-Nail Therapy Serum za negu zanoktica- 


Moje mišljenje:

Ne koristim serume za negu noktiju ali mi se ovo posebno dopalo. Nisam ga baš dobro isprobala ali su utisci pozitivni. Serum je mešavina biljnih i eteričnih ulja sa vitaminima. Serum neguje i intenzivno hidrira i revitalizuje zanoktice.

Ocena od 1/5 - 5 

Zapratite Prima kozmetiku i pružite im podršku.

Instagram -  primakozmetika

Facebook - Prima kozmetika

Youtube - Prima kozmetika

Sajt preko koga možete poručiti proizvode ---- https://primakozmetika.com/


Nadam se da sam vas svojim iskustvom približila Prima kozmetici. Jako su kvalitetan brend i njihove proizvode svima preporučujem. Čitamo se u slećem postu. Vaša,





  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Divni proizvodi!Većinu sam imala i sama prilike da probam,a Scin Rescue linija nešto što je i meni dosta pomoglo i pokazalo mi se kao odlično!Baš mi je drago da si i ti uživala u njima!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Mnogo mi je drago da ti odgovaraju svi proizvodi i da su ti iskustva tako pozitivna! Baš mi se sviđa cela ova linija za problematičnu kožu i sigurno ću isprobati neki proizvod iz nje u narednom periodu. Kremu sam već isprobala i delim tvoje mišljenje jer je fenomenalna! Odlična recenzija! 🤗

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete