Predstavljam vam brend Sofi kozmetika

By Aleksandra Popović - Monday, September 21, 2020


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam se da lepo provodite ovaj dan. Danas vam predstavljam brend Sofi kozmetika. Dobila sam priliku da isprobam njihove proizvode i prenesem vam svoje utiske. Izabrala sam tri proizvoda iz različitih kategorija i moji utisci su pozitivni i oduševljena sam brendom. Uživajte u postu i slikama.


O brendu Sofi:

SOFI je domaći brend koji se bavi izradom i prodajom prirodne kozmetike. Bitno je napomenuti da njihovi proizvodi nisu testirani na životinjama. 

Gde možete kupiti SOFI proizvode?

Njihove proizvode možete kupiti u Novom Sadu(Nikole Pašića 9) i Beogradu(ugao Maršla Birjuzova i Carice Milice), kao i u bolje snabdevenim DM drogerijama.


Hranljiva krema za ruke sa shea butterom


O proizvodu:

Štiti od pucanja i isušivanja, brzo se upija bez osećaja lepljenja i svojom finom strukturom dubinski prodire negujući i dublje slojeve kože. 

Dolazi u pakovanju od 50ml i cena je 650 dinara.


Moje mišljenje:

Na Instagramu sam pročitala puno pozitivnih utisaka za ovu kremu za ruke. Radovala sam se da je isprobam i sama se uverim u njeno dejstvo. Dolazi u tubi od 50ml. Pakovanje mi se jako dopada jer je neobično i podseća na pastu za zube. Što se tiče kreme, moram priznati da bolju kremu nisam isprobala. Kada se nanese, odmah upije i ruke su mekane, nežne i hidrirane. Ukoliko imate suve ruke ova krema je pravo rešenje za vas. Miris kreme je dosta lep i prijatan je. Dosta je praktična i mala, pa staje u svaku torbu. Kada potrošim ovu tubu, odmah ću kupiti novu jer sam pronašla kremu za ruke koju neću menjati. Moja konačna ocena je 10.





Ulje protiv celulita sa bršljenom 


O proizvodu:

Etarska ulja grejpfruta, cimeta, mente i ruzmarina u kombinaciji sa ekstraktom bršljana čine kožu elastičnom i zategnutom, a celulit je manje vidljiv.

Kombinacija maslinovog i bademovog  ulja hrani kožu i čini je mekom. Ulje pšeničnih klica stimuliše regeneraciju tkiva, sprečava nastanak i ublažava već postojeće strije.

Način upotrebe:

 Ulje umasirati 1-2x dnevno u vlažnu kožu kružnim pokretima. Za dugotrajan učinak preporučuje se svakodnevna upotreba.

Dolazi u boci od 100ml i cena je 750 dinara.



Moje mišljenje:

Nikada ranije nisam koristila ulje protiv celulita, uglavnom sam koristila kreme. Odlučila sam se da uzmem ulje, isprobam ga i prenesem vam svoje utiske. Miriše na bršljen, kao što i piše na bočici. Miris je prijatan i jako mi se dopada. Što se tiče samog proizvoda, iako nemam nekih većih problema sa celulitom, ipak ga imam, kao i svaka devojka i žena. Mazala sam ulje jednom dnevno, skoro svaki dan i posle nekih deset dana primetila da mi je koža zategnutija, kao i da je dosta hidrirana. Celulit se nije toliko više primećivao. Ovo ulje je isprobala i moja majka i njeni utisci su kao i moji i više nego pozitivni. Preporučujem da ga redovno koristite ukoliko želite da vidite rezultate. Moja konačna ocena je 10.





Prirodna maska sa aktivnim ugljem 


O proizvodu:

Kombinacija aktivnog uglja, gline i odabranih biljnih ulja čisti i neguje kožu bez isušivanja. Pogodna za sve tipove kože.


Upotreba:

Naneti 1-2 puta nedeljno na čisto lice, izbegavajući predeo oko očiju i usana. Ostaviti da deluje 15-20 minuta, ostatak ukloniti tuferom


Dolazi u ambalaži od 50ml i cena je 820 dinara.



Moje mišljenje:

Moram priznati da nisam naišla na dobru masku za lice sa aktivnim ugljem. Uglavnom se maske sa aktivnim ugljem nanesu, stegnu se i zatim skinu sa lica. To nije dobro za vaše lice. Sofi maska za lice se razlikuje od svih jer je napravljena od prirodnih sastojaka i sve što trebate da uradite je da na čisto lice nanesete masku. Maska treba da stoji 20 minuta i nakon toga da se ukloni vlažnim tuferom. Moje mišljenje o ovoj maski za lice je pozitivno. Oduševljena sam jer mi nije isušila lice već ga lepo očistila i iznegovala. Odgovarala je mom tipu kože i nije izazvala nikakvo crvenilo i osip. Moja konačna ocena je 10.


Želim da se zahvalim brendu SOFI na divnom PR paketu. Jako mi je drago što sam otkrila jedan jako kvalitetan brend. Preporučujem da pogledate njihove proizvode i isprobate nešto, jako su kvalitetni i oduševili bi ste se. 

Sofi proizvode možete naručiti preko njihovog sajta - http://www.sofi.rs/rs

Zapratite ih na Instagramu - /sofi.kozmetika/



Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da ste uživali. Čitamo se uskoro. Voli vas vaša...



  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Odlično Alex,kao i uvek!Poštujem tvoje recenzije jer su uvek iskrene i nisu ulepšane.Svaki proizvod isprobaš na sebi i napišeš svoje utiske.Ostani uvek dosledna sebi za razliku od ostalih,koji pišu hvalospeve na neisprobanim uzorcima.Kozmetika Sofi je fantastična!I sama koristim njihove proizvode i imam samo reči hvale za njihov brend!Super ste i Sofi i ti❤❤❤

    ReplyDelete
  2. Nisam imala priliku da se sretnem sa ovim brendom ali proizvodi izgledaju veoma zanimljivo,posebno maska sa aktivnim ugljem.Odlično napisano!

    ReplyDelete
  3. Sjajan post! Svi proizvodi mi deluju baš zanimljivo, ali mi je baš zanimljivo ulje protiv celulita! :)

    Milica's diary

    ReplyDelete
  4. Odličan post. Drago mi je da su ti se proizvodi dopali i da su odradili svoj posao. ❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  5. Ja moram prokomentarisati logo ovog brenda koji mi je prekul, skroz clean izgled ali jako zanimljiv, kao i sama pakovanja. Odlično napisano!
    xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  6. S ovim brendom se nisam susretala do sad, ali sigurno ću ga potražiti. <3


    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
  7. Pre par godina, probala sam Sofi kozmetiku i oduševljena sam njihovim Badem kremom za lice. Probala sam i ovu masku i ona mi se dopala.

    ReplyDelete
  8. Zaista mi djeluje odličan ovaj brend. Sigurno ću pogledati njihove proizvode ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete