Recenzija proizvoda brenda Detox for Skin

By Aleksandra Popović - Friday, September 11, 2020


Zdravo. Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam se da uživate u ovom lepom danu. Pre mesec dana mi je na adresu stigao paket sa proizvodima brenda Detox for Skin. U pitanju su proizvodi za detoksikaciju organizma. Danas vam prenosim svoje utiske. Uživajte u postu i pišite mi vaše mišljenje i prve utiske o ovim proizvodima u komentarima. 


O brendu:

Detox priča počinje u jednoj porodičnoj radionici u srcu Fruške Gore, sa željom da pomognemo svakom pojedincu, da uz pomoć prirode i cvetnih vodenih esencija - hidrolata, detoksiraju svoje telo i um.

 

Nakon dugogodišnjeg istraživačkog rada iz oblasti nutricionizma i aromaterapije, kreirana je svaka mirisna Detox receptura, sa ciljem da očuvamo energiju prirode i sve benefite koje nam ona poklanja. Naša misija je da u skladu sa prirodom kao glavnim saveznikom nastavljamo da unapredjujemo zdravlje ljudi.



Sledeći proizvodi su se našli u paketu:







Detox Body Wash


O proizvodu:

Kupka koja detoksira organizam na potpuno prirodnoj bazi, mešavina koja pokreće problematični sistem iznutra eliminacijom toksina i vraćanjem tela u sklad.

 

Kombinujuči litsea ulje za podizanje raspoloženja, kleku za detoksikaciju organizma, ruzmarin za zagrevanje ukočenih zglobova i za opuštanje mišića, i grejpfrut za ponovno uspostavljanje ravnoteže imunološkog sistema.

 

Sva esencijalna ulja koja se nalaze u kupki deluju antiseptično ( dezinfikuju kožu ), deluju antibakterijski i antivirusno što znači da štite kožu od spoljnih patogenih mikroorganizama. Zbog pažljivo odabranih mirisnih esencija, kupka uravnotežuju i emotivno - mentalno stanje organizma. Kožu čini dodatno hidriranom i mekom.


    Upotreba: 


Proizvod primenjivati minimum 30 dana.


Količina:


 500ml



Moje mišljenje:

Detox Body Wash kupka je jako prijatnog mirisa i preovladava miris citrusa. Idealna je za leto upravo zbog divnog mirisa. Koristila sam je kako je i naznačeno na pakovanju, pomogla mi je sa bubuljicama na ramenima. Posle pet dana neprestanog korišćenja ove kupke, bubuljice su se osušile i nestale. Jedino mi se nije dopalo što ne peni mnogo i trebala mi je veća količina proizvoda. Primetila sam i kada je koristim pred spavanje, da se brže uspavam. Moja konačna ocena je 9. Savetujem da isprobate ovu kupku ukoliko želite, mislim da će vam se dopasti i biti korisna kao i meni.

Link - OVDE




Detox Woman's day


O proizvodu:

Čudesni hidrolat Geranijuma, po ukusu i mirisu podseća na ružu, osvežavajuće-cvetne note. Neguje žensko zdravlje, obnavlja i revitalizuje žensku energiju, 
ublažava hormonalni disbalans, olakšava PMS i simptome menopauze.
Pomažne kod obilnog menstrualnog krvarenja.
Ima veliko antibakterijsko i antivirusno delovanje. Detoksira organizam, podstiče peristaltiku creva i olakšava pražnjenje kod hroničnih opstipacija. Podiže raspoloženje, umiruje i opušta.
Dovodi emocije u ravnotežu, otklanja stres i smanjuje anksioznost.

 

Preporuka doziranja: 
U 1l vode rastvoriti 1 supenu kašiku mešavine i piti u manjim gutljajima u toku dana. 

Količina:
 100ml


Moje mišljenje:

Imam jako bolne i obilne cikluse i odmah sam krenula sa korišćenjem ovog detox napitka. Ima jako lep ukus i kada se stavi u vodu podseća na neki sok. Pijuckala sam ga tokom celog dana. Primetila sam da mi je očistilo lice i pomoglo kod varenja hrane. Što se tiče ciklusa, smanjio mi je bolove koje sam imala. Ukoliko ga redovno koristite kao što je naznačeno, primetićete razliku. Nisam ga redovno pila, ali mi je ipak pomoglo. To je veliki plus od mene.  Oduševila sam se! Imate moju iskrenu preporuku za ovaj detox napitak. Moja konačna ocena je 10!

Link - OVDE



Detox Summer Rose


O proizvodu:

Čarobni hidrolat Bugarske ruže koji će pripremiti vaše telo za leto - dodatno hidrira kožu, čini je elastičnijom i svežom! Ali to nije sve, Summer Rose je limitirana serija i pripada samo odabranima.
I TO NIJE SVE. Ovu jedinstvenu formulu možete da koristite i kao prirodni tonik za lice.Telu je potrebna nega iznutra i spolja Bugarske ruže. Pružiće vašoj koži dodatnu hidriranost, elastičnost i sprečiće pojavu novih bora. Hidrolat možete koristiti i kao prirodan tonik za lice ( pogodan za negu suve i zrele kože ).

Preporuka doziranja: 
U 1l vode rastvoriti 1 supenu kašiku mešavine i piti u manjim gutljajima u toku dana. 

Količina:
100ml



Mišljenje:

Detox Summer Rose sam dala svojoj majci da isproba i preneću vam njene utiske. Isprobala je napitak kao tonik za lice, kao što je i naznačeno na pakovanju i kaže da lepo neguje i hidrira kožu i da nije primetila neželjeno dejstvo. Inače, ona ima jako nežnu kožu i ukoliko joj nešto od sastojaka ne odgovara odmah primeti i prekine sa korišćenjem. Kao napitak je isprobala, ali ga nije pila svaki dan kao što se preporučuje. Jedino što je primetila jeste da joj je koža izgleda sveže. Njena konačna ocena je 8,5.

Link - OVDE



Detox for your skin


O proizvodu:

Jedinstvena mešavina hidrolata pruža elimunaciju toksina iz organizma, stimuliše rad jetre i pojačava izbacivanje viška vode koja se nalazi zarobljena u masnim naslagama i celulitu, hidrira kožu i daje joj mladji izgled. Reguliše crevnu floru i podstiče redovno pražnjenje organizma ( kod hroničnih opstipacija ).

 

Duša biljke sa svojim terapeutskim svojstvima nalazi se u hidrolatu. Hidrolati pitome nane i matičnjaka temeljno eliminišu tiksone iz creva, dok hidrolat semena šargarepe čisti jetru, podiže nivo energije i budi želju za vežbanjem. 

 

Preporuka doziranja:

 U 1l vode rastvoriti 1 supenu kašiku mešavine i piti u manjim gutljajima u toku dana. 


Količina:

 100ml

 

Uz detoksikaciju je preporuka i izbalansirana ishrana, kao i adekvatan unos tečnosti tokom dana ( minimum 2l vode ). 

Može se kombinovati i uz biljne čajeve, uz sveže salate, ovsene kaše, smoothie, dresinge..



Moje mišljenje:

Detox for your skin sam koristila 30 dana kako je i napisano i moji utisci su i više nego pozitivni. Ovo je jedini napitak koji sam koristila aktivno, prethodni koji sam isprobala nisam koristila svakodnevno već samo nekim danima. Ovaj detox napitak mi je pomogao sa bubuljicama u predelu ramena i leđa. Primetila sam da i celutit koji sam imala, nemam više. Nakon korišćenja ovog napitka osećam se preporođeno. Ima jako lep ukus i podseća na ledeni čaj, pa meni nije bio problem da ga pijem jer sam veliki ljubitelj ledenog čaja. Moja konačna ocena je čista desetka. Iskrena preporuka. Svako od nas treba pružiti organizmu detox barem jednom godišnje, naše telo to zaslužuje. 

Link - OVDE


Detox for your skin sajt - https://www.detoxforskin.rs/

Instagram - /detoxforskin/

Facebook - /detoxforskin.rs/

Želim da se zahvalim brendu Detox for Skin što su mi poslali ove divne proizvode i samim tim mi omogućili da ih isprobam i prenesem vam svoje utiske.

Došla sam do kraja današnjeg posta, uživajte u ostatku dana i čitamo se uskoro u novom postu. Voli vas vaša...


  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Probala i preporučujem svim ženama!

    ReplyDelete
  2. Ovi proizvodi izgledaju zaista super. Čula sam samo pozitivne utiske. Drago mi je da se i tebi dopadaju.

    ReplyDelete
  3. Nisam probala, ali definitivno hocu, jako si lepo napisala recenziju 😊

    ReplyDelete
  4. Prvi put čujem za ove proizvode i drago mi je da su tebi pomogli i da su imali pozitivan učinak. Odličan post.❤️

    ReplyDelete
  5. Čitala sam već o ovim proizvodima i čine mi se skroz super, odličan post i super recenzija! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  6. Već sam čitala o ovim proizvodima i tada su mi djelovali jako primamljivo, sada su mi još primamljiviji. Svakako se nadam da ću ih probati ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete