Recenzija Oriflame proizvoda / @branka.oriflame

By Aleksandra Popović - Monday, September 28, 2020


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam se da uživate u ovom tmurnom hladnom danu. Nisam bila aktivna par dana što se tiče blog postova, ali planiram da popravim to. Uskoro mi kreće fakultet i pokušaću da se organizujem kako ne bih zapostavila blog i Instagram nalog.
 Za danas donosim recenziju Oriflame proizvoda koje sam dobila od @branka.oriflame . Uživajte u današnjem postu.


U paketu koji sam dobila nalazi se HairX weather resist šampon za kosu, milk&honey gold krema za ruke, essentials višenamenska krema, tremendous maskara i višenamenski balzam. Radovala sam se da isprobam ove proizvode jer nisam imala prilike da isprobam bilo koji do sada. 


HairX Weather resist šampon za kosu


O proizvodu:
HairX Advanced Care Weather Resist šampon pomaže u prevenciji raščupane kose i čini kosu lakšom za oblikovanje čak i u vlažnim i ekstremnim vremenskim uslovima. Formulisano sa inovativnom Weather Shield tehnologijom, kombinacijom UV filtera koji štite od UVA/UVB zraka i slobodnih radikala, i specijalnog filma koji se formira i pomaže u očuvanju hidratacije.

Kao i svi HairX Advanced Care Weather Resist proizvodi i ovaj šampon je formulisan sa vrhunskom HairX tehnologijom i revitalizuje kosu iznutra i spolja.



Mišljenje:

Nisam isprobala ovaj šampon jer imam ofarbanu kosu i plašila sam se da mi neće isprati farbu sa krajeva kose, pa sam ga dala majci i prenosim vam njeno mišljenje. 
Kako mi je ona prenela, šampon jako lepo miriše, kosa je nakon pranja svilenkasta i mekana. Lakše je fenirala kosu i kosa joj se nije mastila. Takođe, ona je ofarbana kao i ja, ali ne krajevi kose, nego cela. Prenela mi je da joj šampon nije isprao farbu. Njena ocena je 10. 
Žao mi je što ga nisam lično isprobala, ali nisam želela da eksperimentišem i isperem farbu sa krajeva kose.





Milk&Honey gold krema za ruke


O proizvodu:

Milk & Honey Gold hidratantna krema za ruke luksuznog mirisa, sa organskim ekstraktima mleka i meda dubinski neguje kožu. Pruža intenzivnu hidrataciju tokom 24 sata za nežne i meke ruke tokom celog dana.



Moje mišljenje:

Oduševljena sam ovom kremom. Jako je prijatnog mirisa. Dolazi u tubi od 75ml i ukoliko je redovno koristite potrošićete je za dva meseca. Lepo hidrira ruke, brzo upija i nije potrebno da se čeka kako bi upila. Oriflame je inače poznat po kvalitetnim kremama za ruke i nisam ni sumnjala da je i ova dobra. Dovoljno je mala za torbu, pa je uvek možete nositi sa sobom. Moja konačna ocena je 10.


Tender care višenamenski balzam


O proizvodu:

Tender Care univerzalni balzam sa ekstraktom organskog meda je savršen za omekšavanje i negu vaših usana i suve i ogrubele kože generalno. Formulisan sa nežnim i zaštitnim svojstvima organskog meda, prirodnim pčelinjim voskom i vitaminom E, pomaže u hidrataciji kože i jača njenu prirodnu zaštitu ostavljajući je nežnom i mekom. Sa predivnim mirisom meda.



Moje mišljenje:

Čitala sam mnogo recenzija o Oriflame višenamenskim balzamima. Osim za usne, ovaj balzam možete koristiti i mazati na kolena, laktove i zanoktice. Ima jako lep i prijatan miris i brzo upija. Pakovanje je jako lepo i na prvi pogled mi se dopalo. Jedino što mi se ne dopada je što se nanosi prstima i nije baš higijenski da se nanosi napolju. Zbog toga, mažem ga samo dok sam kod kuće. Higijena i zdravlje pre svega. Moja konačna ocena je 9.



Tremendous fierce maskara


O proizvodu:

Fierce volume maskara sa Feline Instinct četkicom i vlaknima u obliku srca i veoma crnim pigmentom za vaš najodvažniji izgled trepavica do sada.

Ekskluzivna Feline Instinct četkica dizajnirana je posebno za dodavanje volumena i dužine spoljnim trepavicama za karakterističan mačji efekat. Zakrivljeni oblik dodaje maksimalni volumen i dužinu svake trepavice.

Obli vrh se može koristiti za dodatni volumen, po želji. Sa ultra-mekim vlaknima za komforno nanošenje, ova četkica je dizajnirana tako da obuhvati svaki trepavicu za najodvažniji izgled trepavica do sada!

Tremendeous volume tehnologija pojačana je jedinstvenom sinergijom dva različita tipa vlakana u Tremendous Fierce maskarama.

Potpuno nova vlakna u obliku šupljeg srca, lako se pričvršćuju na svaku dlačicu, izdužujući je svakim potezom. Mikro vlakna stvaraju volumen i dužinu trepavica.



Moje mišljenje:

Imam samo reči hvale za ovu maskaru. Iznenadila sam se koliko je kvalitetna. Četkica maskare je odlična i fenomenalno izvuče trepavice. Iz prvog puta trepavice su kao veštačke. Ukoliko tražite dobru i kvalitetnu maskaru iz Oriflame-a, ovo je idealno rešenje. Nećete se pokajati, koristim je svakodnevno i postala je "must have". Moja konačna ocena je 10.


Essentials višenamenska krema


O proizvodu:

Univerzalna krema za lice i telo sa negujućim kompleksom ulja avokada, badema i kakao butera koji dubinski neguju kožu. Savršen za zimsku sezonu! Nanesite na lice i telo nakon čišćenja. Izbegavajte područje oko očiju. Sadrži raskošnu mešavinu ulja avokada, slatkog badema i kakao butera. Puno je esencijalnih masnih kiselina koje pružaju intenzivnu hidrataciju koja čini kožu mekom, nežnom i zaštićenom tokom zimske sezone.



Moje mišljenje:

Kako dolazi hladno vreme, mislim da će ova krema biti idealna za to vreme. Divno miriše, najviše se oseća na kakao puter i kada se nanese na telo ili lice miris se oseća duži vremenski period. Jako lepo upija i hidrira kožu. Koristila sam je samo za telo, ali ne i za lice. Moje mišljenje je pozitivno i ukoliko tražite dobru kremu za telo, ovo je pravo rešenje. Moja konačna ocena je 10.

Želim da se zahvalim Branki na divnom paketu. Obavezno je zapratite na Instagramu - /branka.oriflame/

Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Čitamo se u sledećem postu. Voli vas vaša...




  • Share:

You Might Also Like

12 коментара

  1. Odličan post draga!Sve je detaljno i lepo objašnjeno kao i uvek,a fotke su vrhunske!Maskaru moram da probam odlično mi deluje,a dobro si me podsetila za univerzalni balzam,godinama sam ih koristila ali sam ih nekako potpuno zaboravila,moraću da se obnovim!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Fotke su jako lepe, probala sam kremu i zadovoljna sam. 😊

    ReplyDelete
  3. Jako lijep post! Zanima me, čime fotografišeš?


    Pratim te, bilo bi mi jako drago kada bi i ti posjetila moj blog
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, za fotografisanje koristim Iphone XS Max 😀

      Delete
  4. I will recommend this series of oriflame products to my younger sister.
    Thank you for your nice review. Greetings from Indonesia.

    ReplyDelete
  5. Jako lijepi i zanimljivi proizvodi koje bih svakako voljela isprobati! Super post! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
  6. Super ti je post! Jako lepi proizvodi. Isprobala sam maskaru i balzam i baš su mi se svideli.

    ReplyDelete
  7. Wonderful post honey, keep on working!

    ReplyDelete
  8. Oriflame ima zaista super proizvode i neke veoma kvalitetne, ali dugo nisam gledala njihovu ponudu. Svakako se nadam da ću ih pogledati sada pa naručiti neke ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  9. Čula sam za Oriflame, čak sam koristila jedan njihov parfem, koji sam dobila na poklon (ne sjećam se tačno imena) i baš mi se dopao. Proizvodi, koje si ti predstavila, djeluju odlični i ne sumnjam u njihov kvalitet. ❤️

    ReplyDelete