Recenzija Medical Plants proizvoda / septembar

By Aleksandra Popović - Tuesday, September 15, 2020

 


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Pre par meseci na svom blogu sam pisala o brendu Medical Plants, danas vam ponovo donosim recenziju njihovih proizvoda. Ranije su me oduševili sa kvalitetom njihovih proizvoda i ovaj brend sam za kratak vremenski period zavolela. Uživajte u današnjem postu.


U ovom paketu nalazi se:








O proizvodu:

MP Losion Protiv Urastanja Dlačica je proizvod namenjen za hidriranje i omekšavanje kože, kao i blago pilingovanje gornjeg epidermalnog sloja. Zbog toga, dlačice lako izrastaju ne praveći smotuljke ispod površine kože. Izuzetno pogoduje suvoj, ljuspastoj koži kod koje je urastanje dlačica čest slučaj. 

Upotreba: 

Prskati dva puta dnevno na kožu sklonu urastanju dlačica.



Moje mišljenje:

Nemam velikih problema sa urastanjem dlačica, ali sam želela da isprobam ovaj losion jer nikada ranije nisam naišla na ništa slično. Preporučuju da se prska dva do tri puta u toku dana, prskala sam ga uvek dva puta. Ima jako prijatan miris lavande i ukoliko ste ljubitelj losion će vam se još više dopasti. Primetila sam da mi je od kako ga prskam, koža dosta mekana. Losion dolazi u vidu spreja i jako je lako naneti ga. To je veliki plus što se mene tiče. Što se tiče uraslih dlačica, primetila sam da ih više nema, iako nikada nisam imala toliko veliki problem. Preporučujem da ukoliko imate većih problema sa urastanjem dlačica, ovaj sprej prskate tri puta dnevno, svakog dana. Konačna ocena je . Link ovog proizvoda je u naslovu. 





O proizvodu: 

MP Emolliens je raskošna formula emulzije za lice i telo. Namenjen je za svakodnevnu upotrebu kao mleko za skidanje šminke, ali i kao mleko za telo. Sadrži visoko cenjene hranjive materije kao što su: ulje semenki grožđa, alantoin, vitamini E i B5... zbog čega koža brzo postaje glatka i negovana.

Primena:

 Naneti na kožu svakoga dana (po potrebi više puta dnevno) i lagano umasirati do potpunog upijanja. Odlično mleko za skidanje šminke.


Moje mišljenje: 

MP Emoliens sam koristila kao mleko za skidanje šminke. Micelarna voda mi nikada ne skine tečni puder i maskaru do kraja, pa sam počela da koristim samo mleko za skidanje šminke. MP Emoliens je jako prijatnog mirisa, potrebna je jako mala količina za celo lice. Jako lepo skida šminku i pritom ne isušuje lice nego ga hidrira. Ukoliko tražite dobro mleko za skidanje šminke ovo je odličan proizvod za vas. Možete ga koristiti i kao mleko za telo. Moja konačna ocena je 10. Link proizvoda je u naslovu.





O proizvodu:

MP Kamfor Kaolin maska je namenjena za negu masne i kože sklone aknama. Sadrži kaolin glinu, minerale i prirodne pigmente. Apsorbuje višak masnoće, skuplja proširene pore i deluje umirujuće na osetljivu, masnu kožu.

Primena:

 MP Kamfor Kaolin masku naneti na očišćeno lice u tankom sloju. Nakon 30 minuta isprati mlakom vodom. Pogodna za svakodnevnu upotrebu.


Moje mišljenje:

Imam problema sa T-Zonom i ovu masku sam nanosila samo na te delove lica. Uglavnom na nos, čelo i bradu. Kamfor-Kaolin maska je namenjena masnoj koži i koži koja je sklona aknama, sadrži glinu i zbog toga sam se radovala da je isprobam. Posle par korišćenja, t-zona mi se umirila i nije bila loše kao pre početka korišćenja ovog proizvoda. Preporučujem da je ne nanosite stalno, iako imate masnu kožu. Ukoliko  je često nanosite isušiće vam lice. Treba biti oprezan i nežan prema licu. Jedino što mi se ne dopada je što mora da se čeka 30 minuta. Izbegavam takve maske. Moja konačna ocena je 9. Link proizvoda je u naslovu.






O proizvodu:

MP Uljana Kupla Emolliens sa Uljem Pirinča je blaga i nežna kupka, prilagođena potrebama suve, osetljive i ekcemu sklone kože. Sadrži ulje pirinča bogato linolnom i linoleinskom kiselinom, vitamin B5, alantoin, glicerin i ulje lavande. Ovi sastojci deluju regenerativno i umirujuće, pomažući koži da održi prijatnu elastičnost preko dana. Ne isušuje kožu i ostavlja prijatan miris lavande čija aromatična nota pomaže relaksaciji. pH vrednost je prilagođena fiziološkoj pH vrednosti kože.

Način upotrebe: 

MP Uljana Kupla Emolliens sa Uljem Pirinča je pogodna za svakodnevnu upotrebu.



Moje mišljenje:

Nikada ranije nisam koristila uljane kupke i ovo bi mi bila prva. Jako je prijatnog mirisa. Primetila sam mi je isušila bubuljice i pomogla mi oko toga. Jedina zamerka je što je potrebno puno proizvoda jer slabo peni, pretpostavljam da je to jer je uljana kupka. Međutim, meni to ne odgovara jer sam jako brzo potrošila kupku. Ukoliko imate problem sa bubuljicama, ova kupka će vam pomoći oko toga, ali jako brzo ćete je potrošiti. Moja konačna ocena je 8. Link proizvoda je u naslovu.







O proizvodu:

Anti-pollution | Anti-Wrinkle serum-Superfood moisturizing serum, izuzetan serum za lifting  kože iz grupe proizvoda Urbana kozmetika (Green Inspiration) štiti kožu od štetnih uticaja spoljašnje sredine.Serum za podizanje i učvršćivanje kože. Sadrži hijaluronsku kiselinu posebne 3D strukture, 8 peptida zaduženih za ishranu i jačanje epiderma, derivat probiotika za održavanje prirodne bakterijske barijere kože, matični mleč, vitamine B3 i E koji hrane epiderm.Rezultat primene je poboljšanje celokupnog stanja kože, osećaj zategnutosti i čvrstoće, dok se bore vidljivo smanjuju. Preporuka je da se koristi nakon 30-e godine.

Uputstvo za upotrebu:

 Nanositi dve pumpice na čistu kožu ujutru i uveče. Može se nanositi pre Anti-pollution Anti Wrinkle cream-e ili samostalno za negu i kao podloga za šminku. Može se koristiti na zoni oko očiju.


Mišljenje:

Tester Anti-Wrinkle seruma je isprobala moja majka. Odlučila se za tester jer uvek na taj način isprobava proizvode i odlučuje se za dalju kupovinu. Njeni utisci nažalost nisu pozitivni. Prenela mi je da serum jako lepo miriše, da brzo upija, ali da je njoj izazvao bubuljice i da joj nije odgovarao. Njena konačna ocena je 3. Ona ima jako nežan tip lica i to što njoj nije odgovaralo, ne znači da ne bi i vama. Svakome je tip kože drugačiji.


Medical-Plants sajt - https://www.medic-plants.com/

MP Instagram - _medicalplants

Moj konačni utisak za brend Medical Plants je pozitivan. Smatram da ovaj brend zaslužuje više pažnje jer su svi proizvodi kreirani sa mnogo ljubavi. Zapratite ih na Instagramu i pogledajte njihov sajt gde imaju širok asortiman proizvoda.


Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Čitamo se uskoro u novom postu. Voli vas vaša....



  • Share:

You Might Also Like

0 коментара