Recenzija Despina kozmetike

By Aleksandra Popović - Monday, January 04, 2021


Zdravo! Srećna Nova godina. Želim vam puno zdravlja, sreće, ljubavi i uspeha. Nadam se da će ova godina svima biti bolja nego prethodna. 

Za danas donosim recenziju proizvoda brenda Despina. Uživajte u postu.


Liffting gel za područje oko očiju -BIO+ Crni kavijar


O proizvodu:

Ekskluzivni proizvod posebno dizajniran za tanku i osjetljivu kožu oko očiju. Bogat set aktivnih komponenti gela pomaže u ublažavanju umora i iritacije, smanjuje tamne krugove ispod očiju, izglađuje bore na licu.

Mišljenje:

Lifting gel iz iste kolekcije je takođe odličan. Kao što mu i ime kaže, u obliku je providnog gela, brzo se apsorbuje i nežno neguje okoloočnu regiju. Kako imam osetljive oči, nisam imala nikakvu alergijsku reakciju. Gel je fantastičan! Moja konačna ocena je 10+!

Link - ovde




Noćna hranljiva krema za lice -BIO+ Crni kavijar



    O proizvodu:

Lagana krema daje vašoj koži luksuzan tretman tokom noćnog odmora. Efikasno neguje kožu. Omekšava i štiti od oksidativnog starenja. Stimuliše sintezu kolagena i elastina u koži, ima izražen lifting efekat. Daje elastičnost i glatkoću.

Mišljenje:

 Krema je fantastična! Prvi put sam imala priliku da koristim proizvode iz Belorusije i zaista sam oduševljena!Krema je lagane teksture,brzo se upija i što je najvažnije ne ostavlja mastan trag,kao ostale.Ne stvara mitisere,ne iritira,samo hidrira kožu i ulepšava je. Samo pozitivne komentare mogu da dam i moja ocena je 10+!

Link - ovde




Peeling gel za čišćenje lica -Zelena zmija


O proizvodu:

Inovativno sredstvo za intenzivni piling i čišćenje kože. Uklanja mrtve ćelije kože epiderme, duboko čisti kožu od viška sebuma i toksina, vraćajući neverovatnu svežinu, glatkoću i prirodno sjaj koži. Intenzivno čišćenje značajno pojačava cirkulaciju krvi i metabolizam ćelija kože, što doprinosi dubokoj penetraciji kiseonika i aktivnih komponenti i može značajno povećati efikasnost proizvoda za svakodnevnu negu.

Mišljenje:

Odličan preparat, koji temeljno uklanja mrtve ćelije kože i sve nečistoće. Utisak koji mi je ostavio je da čak sužava pore i da lice izgleda svežije i zategnutije. Trebam napomenuti da sam ga koristila jednom nedeljno jer imam osetljivu kožu lica. Konačna ocena je 9!

Link - ovde


Sva tri preparata je isprobala moja majka, pa sam vam prenela njene utiske. 

Zapratite Despina kozmetiku na IG - despinakozmetika



Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Uživajte u ostatku dana. Voli vas vaša...



  • Share:

You Might Also Like

0 коментара