Predstavljam vam brend @hvala_kozmetika

By Aleksandra Popović - Monday, April 12, 2021

 

Zdravo! Želim vam lep početak radne nedelje! Nadam se da ste lepo proveli vikend i iskoristili ove lepe sunčane dane. 

Tema današnjeg posta je brend Hvala! U pitanju je domaći brend koji proizvodi razne preparate za lice i telo. Možete ga pronaći u odabranim DM drogerijama ili naručiti online preko njihovog sajta.

O brendu HVALA:

Mi smo jedno sa prirodnom – naučio sam uz recepte i savete svoje prabake. Mirise, tinkture, mešavine i biljke upoznao sam još u detinjstvu. U nasleđu su mi ostali recepti za čistu prirodnu kozmetiku koju držiš u ruci, napravljenu s ljubavlju i zahvalnošću baš za tebe. HVALA proizvodi su napravljeni ručno, po tradiciji i sa idejom da te povežu sa prirodom, sa sobom…


Na mom Instagram profilu ste mogli da pročitate dve recenzije. Recenziju antiperspirant kreme u prahu i pilinga za ruka. U narednom tekstu možete pročitati te dve recenzije ukoliko ste ih propustili i pročitati moje utiske o pilingu za usne. 




Piling za usne


. Piling za usne brenda Hvala sadrži ulje duda, plod duda, koštice duda i med. Pored pilinga u kutiji se može pronaći i mala špatulica koja je jako korisna. Uz pomoć nje se lakše nanosi proizvod na usne. 

Način upotrebe - Špatulicom se uzima mala količina i nanosi se na usne. Zatim nežno pilingovati usne i isprati toplom vodom.

Meni se vrlo dopao. Piling je moje usne učinio mekanim, baš kao što proizvođač kaže. Nakon pilinga bih nanela odgovarajući balzam i tako dodatno negovala svoje usne. Ukoliko do sada niste isprobali ovaj preparat, trebalo bi da to promenite odmah.  Moja konačna ocena je 10! 




Antiperspirant krema u prahu


Antiperspirant krema u prahu je praškaste forme koja deluje antibakterijski i antifugalno, ne zatvara pore i održava prirodni balans kože.
Ovaj preparat nastao je sa željom da se ljubiteljima prirodne kozmetike ponudi jedinstven preparat po svom sastavu i strukturi, bez aluminijuma i konzervanasa.

Način upotrebe: Čistom rukom naneti na okvašenu kožu posle tuširanja u tankom sloju. Preparat je zapravo 3 u 1. Pa je namenjen za predeo pazuha, stopala i obuću.

Moji utisci su uglavnom pozitivni. Do sada nisam koristila ovakvu vrste antiperspiranta, pa mi je trebalo vreme da se naviknem. Medjutim, kako sam veliki ljubitelj prirodne kozmetike i kako smatram da svi trebamo koristiti antiperspirante bez aluminujuma, dala sam šansu ovom preparatu. Miriše na ruzmarin, organsku kleku i limun travu, što mi se jako dopalo.
Nisam imala nikakvu reakciju od preparata.
Takodje je bitno da napomenem da ukoliko  imate alergiju na neki od sastojaka, nemojte koristiti!
Moja konačna ocena je 10!
Interesantan proizvod koji vredi isprobati.





Piling za ruke


Piling za ruke brenda Hvala je jedinstven jer sadrži prirodna blaga Srbije: zeolit, kamilicu i med.
Ovaj piling doprinosi efikasnom dubinskom čišćenju kože, hidrataciji i detoksikaciji.

Način upotrebe: malu količinu pilinga uzeti suvom kašičicom i naneti na mokre ruke. Blagim pokretima pilingovati kožu i nakon par minuta isprati.

Koristila sam Hvala piling za ruke jednom nedeljno i primetila da mi je pomogao više nego bilo koja krema. Sam piling miriše božanstveno. Kao što sam rekla, potrebna je mala količina, pa će vam trajati duži vremenski period. Moja konačna ocena je 10! Ukoliko do sada niste koristili piling za ruke, morate to promeniti.
Verujem da kada ovaj preparat potrošim da ću ponoviti kupovinu.



Nadam se da vam se današnji post dopao. Zapratite ovaj brend na Instagramu i pružite im podršku hvala_kozmetika
Hvala sajt - https://www.hvala.rs/

Čitamo se uskoro u sledećem postu! Voli vas vaša...

  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Jao posebno bih izdvojila taj piling za usne, čini se fenomenalan a stvarno mi je potreban. Odličan post Alex!♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ReplyDelete