Predstavljam vam brend @glatkoislatko

By Aleksandra Popović - Saturday, January 30, 2021


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Za danas donosim recenziju pilinga brenda Glatko i Slatko. Možete pročitati nešto više o samom brendu i proizvodu koji sam testirala, nadam se da će vam se post dopasti. Uživajte!



O brendu Glatko i Slatko:

Glatko i Slatko je mala porodična proizvodnja prirodne i ručno pravljene kozmetike u Negotinu. Naši proizvodni kapaciteti nisu veliki poput svetskih brendova, upravo iz tog razloga uspevamo da održimo najviši kvalitet naših proizvoda. Pažljivo stvaramo svaki proizvod od izuzetnih sastojaka. Svi recepti su naši i originalni. Veoma smo ponosni na to što je svaki od njih veoma efektan. Svi naši proizvodi su testirani na zdravstvenu ispravnost od strane institucija za javno zdravlje u Srbiji.

Naša misija je da što pre razvijemo svest kod naših dama o kvalitetnoj i prirodnoj nezi  lica i tela. Takođe pokušavamo da dokažemo da je kozmetika pravljena u Srbiji efikasnija, kvalitetnija i povoljnija u odnosu na svetske brendove.  


O pilingu za lice sa jagodom:

Jagoda za lice (piling i losion 2u1) je proizvod koji će vašem licu vratiti tonus, očistiće nepravilnosti, umanjiti upale i učiniti vaše lice lepim i blistavim. Preporučuje se za normalnu i suvu kožu.

JagodaPodmlađuje, smanjuje upale, uklanja crvenilo. Podstiče prirodnu sintezu kolagena i vitamina E. Koža da blista.

ŠećerOtkriva novu kožu koja je na dodir meka i nežna a na oko sjajna i zdrava. Nežno i bezbolno iskustvo.

Jojoba uljeDaje koži sjaj i vitalnost svojim vitaminima i antioksidansima.

Ulje sojeDaje koži sjaj i vitalnost svojim vitaminima i antioksidansima

Vitamin CPospešuje stvaranje kolagena i podmlađuje kožu.

Vitamin E Popravlja oštećenu kožu, ožiljke, opekotine i druga oštećenja koja nastaju u svakodnevnom životu. Čini da koža ponovo izgleda zdravo i besprekorno


Uputstvo za upotrebu:

1. Na mokru kožu

Potrebno je da pre nanošenja glatko i slatko 2u1 pilinga i losiona  dobro nakvasite kožu.

2. Dobro promešano

Uz proizvod dobijate i drvenu kašičicu. Veoma je važno da njome proizvod dobro izmešate. Koristite kašičicu za mešanje i uzimanje proizvoda.

3. Masirati nežno

Na mokru kožu nanesite dobro promešani proizvod i častite svoje lice jednom nežnom masažom. Šećer će se u dodiru sa mokrom kožom polako topiti a vi svoje lice masirajte kružnim pokretima. Kada se šećer otopi pređite na drugi deo lica. Tokom masaže lica ulja, vitamini, antioksidansi će utonuti u vašu kožu i početi da je neguju. Ukoliko želite sačekajte još koji trenutak i dajte sebi vremena da uživate u osećaju izmasirane kože i mirisima iz ulja i biljaka.

4. Isprati vodom

Kada ste završili sa masažom celog lica isperite lice čistom mlakom vodom. Nemojte koristiti sapune i kupke prilikom ispiranja. Samo čista voda.Nakon svega nije potrebno koristiti serume i kreme.


Moje mišljenje:

Veliki sam ljubitelj domaćih brendova i radovala sam se da isprobam piling. Na testiranje sam dobila piling za lice sa jagodom. Pakovanje mi se jako dopada. Uz piling se dobija drvena kašičica sa kojom se meša proizvod. Moji utisci su i vise nego pozitivni. Piling je prijao mojoj koži, lepo je hidrirao i osvežio. Nije grub prema koži, što mi se najviše dopalo. Nije mi izazvao nikakve bubuljice nakon korišćenja. Oduševilo me je što piling nije lepljiv. Potrebna je vrlo mala količina za celo lice. Proizvod od otvaranja traje 180 dana tj. šest meseci. 
Napomenula bih da ukoliko piling koristite u kadi ili tuš kabini, da pazite jer je zbog ulja jako klizavo!
Moja konačna ocena je 10! 

Link do pilinga za lice sa jagodom - ovde


Pored pilnga za lice sa jagodom imaju i piling za telo sa jagodom, kafom i kokosom. U ponudi imaju i piling za lice shea šljiva. 



Pored pilinga dobila sam i puter za ruke i telo. Lepo hidrira kožu i prijatnog je mirisa. Ovakav puter idealan je za zimu. 

Glatko i Slatko sajt - https://glatkoislatko.com/

Instagram - glatkoislatko


Nadam se da vam se današnji post dopao, uživajte u ostatku dana. Voli vas vaša...


  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Oduševljena sam tvojom posvećenošću,energiji i ljubavi kojom radiš i predstavljaš svoj blog!Inovativnost,kreativnost i originalost su tvoja oružja,kojom se ističeš u odnosu na sve ostale.Koristim ove proizvode i prezadovoljna sam!Odlični su!Fotografije su dočarale lepotu ,na prirodan način!Samo napred,Alex!Fantastična si!

    ReplyDelete
  2. Oduševljena sam pre svega fotografijom! Kakva kreativnost, svaka čast! A piling izgleda kao džem koliko je prelep, pomislio bi neko da je za jelo!💜

    ReplyDelete
  3. Odlična recenzija! Ja sam isprobala piling za lice od kafe, ali i jagoda je vrlo zanimljiva 🥰

    ReplyDelete
  4. Glatko i Slatko je fenomenalan brend i ima odlične proizvode. Ja sam koristila piling od kokosa i oduševila se jer zaista daje glatku kožu. Lepu, nežnu i svilenu. Na proleće planiram da kupim piling od kafe i već se radujem. :) Odlične fotke i recenzija. ✨

    The Fashion Spell | YouTube | Insta

    ReplyDelete