Recenzija Deverra Farm proizvoda

By Aleksandra Popović - Friday, January 08, 2021

 


Zdravo! Srećni praznici! Nadam se da ih provodite u miru i veselju!

Za danas donosim recenziju preparata brenda Deverra Farm. Uživajte u postu i slikama!



U paketu su se našla tri proizvoda:

Gyneka mast
Gyneka kapi 
Anticelulit krema



Anticelulit krema


Opis proizvoda:

Deverra anticelulit krema, sa aktivnim komponentama bršljena, kestena, djumbira, kofeina i esencijalnim uljem limunove trave je specijalno dizajniran preparat za smanjenje celulita. ⁣⁣⁣
Ova kombinacija aktivnih sastojaka stimuliše potkožnu cirkulaciju, vrši detoksikaciju, jača tonus kapilara, pospešuje, hrani i zateže kožu i vraća elastičnost. ⁣⁣⁣
Pogodna je i za osobe sa proširenim venama.

Mišljenje:

Ranije sam imala priliku da isprobam anticelulit kremu brenda Deverra farm. Prethodna mi je pri kraju, pa je novo pakovanje naišlo u pravi momenat. Imam samo reči hvale za ovaj proizvod. Ukoliko ga koristite i ujutru i uveče primetićete rezultate. Lično sam prve promene videla nakon 15 dana. Međutim, možda nekom deluje brže. Kao što je napisano na pakovanju eliminiše višak tečnosti, zbog toga je koristim svakodnevno. Pomogla mi je kod tog problema.
Prijatnog je mirisa i lepo upija. Moja konačna ocena je 10. 



Gyneka mast


Opis proizvoda:

Gyneka mast je jedinstvena mešavina bilja i ulja u prirodnoj bazi . Ona sadrži aktivne sastojke cvetova biljaka kantariona, nevena i hajdučke trave. Kantarionovo ulje je tradicionalni narodni lek za žene, zdravlje ženskih organa.

Sadržaj:

 Sastav ulja uključuje avonoide, hipericum i tanine koji imaju odlična protiv upalna svojstva . Aktivni sastojci nevena (karotenoidi, saponozidi, triterpenski alkoholi, avonoidi i etarsko ulje) ispoljavaju antimikrobno, fungicidno i analgetsko delovanje . Hajdučka trava je jedna od najcešce upotrebljavanih lekovitih biljaka u našem narodu. Zahvaljujući sadržaju antiseptičkog etarskog ulja i tanina, ova biljka je dobra za lečenje upale kože i sluzokože .




Gyneka biljne kapi


Opis proizvoda:

Gyneka kapi pomažu rad organa genitalnog trakta i krvotoka, imaju hemostatički efekat, što ima pozitivan uticaj na obilnu i neredovnu menstruaciju. Pomažu za normalno funkcionisanje krvotoka, doprinose opuštanju i uspavljivanju, pospešuju varenje i smanjuju osećaj nadutosti.

Mišljenje:

Imam problema sa obilnim menstruacijama, pa sam se radovala da isprobam ove kapi. Tri puta dnevno sam uzimala po 30 kapi. Kapi možete koristiti neposredno po prestanku menstruacije i prekinuti nedelju dana pre neposrednog ciklusa. Ono što sam primetila je da nisam naduta kao pre. Sada neću dati ocenu jer nisam sigurna da li su mi kapi pomogle ili ne. Početkom februara izneću svoje mišljenje. 


Deverra farm sajt - https://www.deverra.rs/

Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Uživajte u ostatku dana, voli vas vaša...









  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Pozz :) Sretni blagdani :) prvi put vidim ovaj band :) ne volim anticelulitne kreme, nemam živaca dugo koristi da vidim rezultate, par što sam probala, pecka, ljepivo... i sad ti to maži danimaaaa :P

    ReplyDelete