Predstavljam vam brend @beonatural

By Aleksandra Popović - Thursday, January 28, 2021

 

Zdravo, dragi moji. Nadam se da lepo provodite ovaj dan. Ja danas uživam jer mi je rođendan.

Za danas donosim recenziju proizvoda brenda @beonatural. Upoznaću vas malo bolje sa proizvodima i samim brendom. Uživajte u današnjem postu.



O brendu Beo Natural:

Beo Natural predstavlja moderni koncept ručne izrade proizvoda za higijenu i negu lica i tela, postojanih mirisa za osvežavanje prostora kao i proizvoda namenjenih higijeni i nezi kućnih ljubimaca.

Čitav koncept je nastao pre svega iz ličnih potreba a potom je nastavio profesionalno da se razvija i usavršava  kroz rezultate timskog dugogodišnjeg istraživanja, edukacija i prakse u obradi prirodnih sastojaka kako bi se dobili proizvodi koje pre svega odlikuju autentične recepture, kvalitet, praktičnost i ekonomičnost. 

Svi naši proizvodi su izrađeni od sertifikovanih prirodnih biljnih ulja, butera kao i etarskih i mirisnih ulja visokog kvaliteta u optimalnim kombinacijama sa ostalim prirodnim sastojcima. Sve recepture su posebne i marljivo formulisane od strane našeg tima, a isključivo prema ugledu, praksi i iskustvu u obradi prirodnih sastojaka, u zemljama Bliskog istoka.


Beo Natural donosi spoj tradicionalnog i modernog načina korišćenja blagodeti prirodnih sastojaka u svakodnevnoj higijeni, nezi i uživanju. Inspirisani minimalizmom, za vas donosimo kompaktne proizvode kako bi se obezbedila kompletnost i praktičnost u  jednom proizvodu.

Etimologija naziva brenda je upravo inspirisana tim spojem i holističkim pristupom radu i kontinuiranom usavršavanju

BEO  - Beograd u srcu a koji simbolično predstavlja moderni i urbani deo našeg koncepta

NATURAL - zahvalnost prema darovima prirode  koji čine osnovu naših proizvoda i doprinos u promovisanju prirodnog i jednostavnog pristupa u nezi, lepoti i uzivanju.



Body pudding sa karamelom


O proizvodu:

Gelasta, lagana tekstura koju koža lako upija, obogaćena slatkim bademovim uljem, aloe verom, biljnim glicerinom i koenzimom Q10 plus mirisima koji mame da ga pojedete, upotpuniće svakodnevnu negu kože.

 Body Pudding je namenjen samo za tretman kože tela.

Pakovanje sadrži 250ml



Moje mišljenje:

Oduševila sam se pudingom za telo! Miris je božanstven jer miriše na karamelu. Tekstura je jako glatka i kada se nanese na telo brzo upija. Lepo hidrira i hrani kožu. 
Pored mirisa karamele dostupni su mirisi agavelime, vanila, čokolada, mandarinakokos i jagoda. 
Zaboravila sam da napomenem da dolazi u pakovanju od 250ml i cena je 750 dinara. 
Moja konačna ocena je 10! Ukoliko ste ljubitelj putera za telo, ovo morate da isprobate.

Link - ovde





Scrubies piling loptice sa kafom za lice i telo


O proizvodu:

Čišćenje+piling+hidratacija

Kompletna i prirodna nega spakovana u loptice, blagi svakodnevni piling lica za sve tipove kože, čak i za najosetljiviju.

Scrubies loptice su prilagođene za individualnu upotrebu. Jedna loptica će očistiti, pilingovati i nahraniti kožu lica, čineći je mekom i glatkom.

Prirodni sapun u kombinaciji sa šećerom i glinom će nežno i dubinski očistiti i otkloniti mrtve ćelije sa kože. Pomoćiće koži da povrati svoj prirodan sjaj i svežinu.

Kompleksna kombinacija prirodnih butera i ulja sa Aloe Vera sokom, hidrolatom ruže, witch hazel ekstraktom i koenzimom Q10 pružiće bogatu negu, hidrataciju i stimulisaće obnavljanju ćelija.

 

Redovnom upotrebom pilinga, koža dobija lep i negovan izgled.

 

Scrubies loptice su namenjene za tretman kože lica i usana.

 

Pakovanje sadrži 14 loptica.



Moje mišljenje:

Kao i puding za telo i piling kuglice su ostavile utisak na mene. Odmah nakon korišćenja sam primetila da mi je koža sveža i glatka. Koristila sam po jednu kuglicu jednom nedeljno. Smatram da je bitno da svake nedelje odradim piling lica, to i vama preporučujem. 
Piling kuglice mi nisu izazvale bubuljice niti druge neželjene efekte. Čak su mi pomogle u borbi protiv bubuljica! U pakovanju dolazi 14 kuglica i cena je 550 dinara.
Moja konačna ocena je 10! 

Link -  ovde




Adore scrubies za telo i lice


Moje mišljenje:

Slikala sam Adore piling cvetiće pre nego što sam ih koristila. Adore piling cvetići su namenjene hidrataciji, pilingu i čišćenju kože. Miris je jako lep, podseća me na vanilu. Jako lepo pilinguje lice i prijale su mi kao i piling kuglice sa kafom.
Ja sam na testiranje dobila dva piling cvetića, dok vi možete da  naručite pakovanje koje sadrži 6 komada i košta 650 dinara. 
Moja ocena je 10!

Link - ovde




Piling kuglice sa kurkumom


Mišljenje:

Piling kuglice sa kurkumom sam dala majci da isproba. Njeni utisci su i više nego pozitivni. Rekla mi je da su joj lepo hidrirale i pilingovale lice i da bi ih koristila i dalje. Nije imala neželjene efekte. Želim da napomenem da moja majka ima osetljiv tip kože. Ja sam dobila dve kuglice, dok vi možete da naručite pakovanje od 14 kuglica koje koštaju 550 dinara.
Njena ocena je 10. 

Link - ovde




Adore parfemsko ulje za telo


Moje mišljenje:

Poslednji preparat koji sam dobila je mali tester parfemskog ulja iz nove Adore kolekcija. Miris je dosta jak, pa preporučujem da se koristi samo zimi. Mislim da ovako jak miris ne bi bio dobar za letnji period. Neću dati ocenu jer sam ga samo jednom nanela. Moje zapažanje je da je kvalitetno, lepo miriše i da je za zimski period. 

Link - ovde


Zapratite brend Beo natural na instagramu - beonatural


Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Čitamo se u sledećem postu, voli vas vaša...


  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Izgledaju super proizvodi! Volela bih da ih isprobam! Piling kuglice sa kafom su mi najviše privukle pažnju❤

    ReplyDelete
  2. Odlični proizvodi. Obožavam njihovo mleko za telo, body scrub i sapune za pse!

    ReplyDelete
  3. Odlični proizvodi, obožavam njihovo mleko za telo i body scrub!

    ReplyDelete