Recenzija Farmasi L' Amour body seta / @farmasicarstvo

By Aleksandra Popović - Monday, January 18, 2021

 

Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Nadam se da lepo provodite ove snežne dane. Za danas donosim recenziju  L' Amour body seta koji sam dobila sa profila @farmasicarstvo
Ukoliko želite da poručite proizvode iz aktivnog Farmasi kataloga, možete preko profila @farmasicarstvo
Farmasi ima uvek dobre akcije i svako može da pronađe nešto za sebe.


L' Amour body set je idealan poklon ukoliko želite nekoga da obradujete. U setu dobijate shimmer sprej za telo, gel za kupanje i puter za telo. Sve dolazi u luksuznoj kutiji.

Ceo set miriše na jasmin i vanilu uz dodatnu svežinu zelene jabuke. Miris je jako prijatan i odmah mi se dopao.


Shimmer sprej za telo


Prvo što sam zapazila je sprej za telo sa šljokicama. Kao što sam spomenula, ima miris jasmina i vanile. Miris je dugotrajan i ostaće par sati. Ono što mi se najviše dopada kod ovog spreja je što ima šljokice u sebi. To je razlog zašto ga prskam svakog dana. Dolazi u boci od 115ml.
Moja konačna ocena je 10!


Gel za tuširanje


Gel za tuširanje dolazi u tubi od 100ml. Kao i puter i sprej za telo, miriše na jasmin i vanilu. Gel je sam po sebi dosta gust i jako lepo peni. Miris je nakon tuširanja intenzivan. 
Zaboravila sam da napomenem da ukoliko želite da miris traje duže, nanesite puter za telo odmah nakon tuširanja. Moja konačna ocena je 10. 


Puter za telo


Dolazi u tubi od 100ml. Jako mi se dopada ovaj proizvod jer brzo upija. Ne volim putere i losione za telo, koji sporo upijaju. Odmah dobiju minus kod mene. 
Dosta je gust i potrebna je mala količina za celo telo. Moja konačna ocena je 10.




Želim da se zahvalim profilu @farmasicarstvo na divnom paketu. Zapratite profil i ostanite u dodiru sa akcijama u Farmasi katalogu.

Nadam se da vam se današnji post dopao. Uživajte u ostatku dana, voli vas vaša...





  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Hello darling. I followed your blog and I hope you will return the follow and comment on the last post.
    Sara Pokorni

    ReplyDelete