Recenzija preparata brenda Ruska naravna kozmetika

By Aleksandra Popović - Monday, February 15, 2021


Zdravo! Kako ste danas? Nadam se da uživate u danu. Za danas donosim recenziju preparata brenda Ruska naravna kozmetika. Na Instagram profilu sam izbacila ranije recenziju tri preparata, ali ću u današnjem postu sve preparate iz paketa da obuhvatim. Uživajte. 




Dnevna krema za normalnu/kombinovanu kožu


Moje mišljenje:

Sadrži aloe veru koja hidrira kožu i daje joj dubinsku hidrataciju. Kao i prethodna krema i ova mi se jako dopala! Ovo je dnevna krema, pa se koristi samo ujutru. Odlična je za zimski period jer štiti i hidrira lice. Potrebna je vrlo mala količina kreme, pa će vam potrajati duži vremenski period. Za razliku od prethodne kreme, ova nema mat efekat, pa joj je potrebno malo vremena da upije. Moja konačna ocena je 10!

Link - OVDE




Krema na bazi vode sa mat efektom


Moje mišljenje:

 Sadrži cink i eukaliptus. Nakon što se nanese na kožu odmah upija i daje mat efekat. Dopada mi se što krema NE sadrži alkohol u sebi, pa je pogodna i za osetljiv tip kože. Nije mi izazvala bubuljice ili crvenilo. Koristim je i ujutru i uveče nakon što operem lice i primetila sam samo pozitivan efekat. Jako sporo se troši pa će vam trajati malo duže. Na slici možete videti kako izgleda krema. Moja konačna ocena je 10! Ukoliko tražite dobru, laganu kremu za svakodnevnu upotrebu, ovo je moja preporuka.

Link - OVDE




Pasta za zube sa aloe verom i belim čajem 


Moje mišljenje:

Jedna jako kvalitetna pasta za zube. Kako imam problema sa desnim, ne smem svaku pastu za zube da koristim. Odmah sam znala da će mi ova odgovarati jer sadrži beli čaj i aloe veru. Lepog je mirisa i što je najbitnije nije mi izazvala krvarenje desnih. Konačna ocena je 10! 

Link - OVDE




Krema za lice za 36+


Mišljenje:

Kremu je isprobala moja majka, pa ću vam preneti njene utiske. Kako mi je rekla, krema joj je odgovarala. Prijatnog je mirisa, brzo upija i ne ostavlja mastan trag. Lepo joj je hidrirala kožu i pružila anti-age efekat. Koristi je i kao podlogu za šminku. Nije joj izazvala nikakve nepravilnosti ili crvenilo.  Njena konačna ocena je 10!

Link - OVDE




BB krema za lice


Moje mišljenje:

BB krema je jedan od najprodavanijih proizvoda na njihovom sajtu. Dolazi u tubi od 40ml i sadrži SPF10. Meni je odgovarala. Lepo prikrije nesavršenosti i štiti lice od UV zraka jer sadrži zaštitni faktor. Dopalo mi se što je jako "lagana" na licu. Nije mi izazvala nikakve bubuljice ili crvenilo. Moja konačna ocena je 10! 

Link - OVDE




Set kremi za ruke 


Moje mišljenje:

Ovakav set je idealan izbor za poklon voljenoj osobi ili drugarici. Sadrži tri kreme i svaka krema dolazi u tubici od 30ml. Dovoljno su male, pa mogu da stanu u torbu. Jedna kremica je specifična jer se nanosi na ruke i uklanja maramicom posle 15 minuta. U pitanju je žuta krema sa slike. Meni se ona najviše dopala jer mi je jako lepo hidrirala ruke. Ostale dve kreme namenjene su suvoj koži. Brzo upijaju i divnog su mirisa. Moja konačna ocena je 10! Ovaj set mi se jako dopao.

Link - OVDE




Došla sam do kraja današnjeg posta. Jako sam zadovoljna preparatima, pa je moja konačna ocena 10!
Nadam se da vam se post dopao, čitamo se uskoro. Voli vas vaša...


  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Super post! Nikada ranije nisam čula za ovaj brend, ali mi deluje veoma zanimljivo i kvalitetno. Pogotovo me interesuje žuta kremica za ruke. :D

    Milica's diary

    ReplyDelete
  2. Divan post, draga Aleks! Super si predstavila sve proizvode a ovaj set bi zaista činio jako lijep poklon za voljene osobe! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete