Predstavljam vam @softlycosmetics

By Aleksandra Popović - Wednesday, February 17, 2021

 


Zdravo! Nadam se da lepo provodite današnji dan. Danas vam predstavljam domaći brend Softly cosmetics. 
Veliki sam ljubitelj prirodne kozmetike i jako mi je drago što sam imala priliku da isprobam proizvode ovog brenda. Uživajte u postu.



Dnevna krema za lice 


Moje mišljenje:

Softly dnevna krema za lice obogaćena je aloe verom, cvetnim vodama, biljnim ekstraktima, biljnim uljima makadamije i semenki kajsije. Kao što preporučuju, nanosila sam je ujutru i uveče i lepo mi je hidrirala i osvežila kožu. Isprobala sam je i pre nanošenja pudera, kao prajmer i odgovarala mi je. Jedina mana je što sporije upija, ali to nije toliki problem. Bitno je da hidrira kožu i da je koža nakon kreme glatka. Moja ocena je 9.




Piling za lice 


Moje mišljenje:

Preporučuju da se piling koristi barem jednom nedeljno. Na taj način koža se dubinski čisti od površinskih nečistoća. Piling stimuliše regeneraciju kože i brže delovanje krema i seruma. 
Soflty piling obogaćen je semenkama jagode. Meni je odgovarao i nije bio grub prema mojoj koži. Međutim, preporučila bih osobama sa osetljivom kožom da pripaze. Moja ocena je 10.





Gel za tuširanje sa narandžom i makadamijom 


Moje mišljenje:

Dolazi u boci od 200ml. Ono što mi se prvo dopalo je miris narandže i makadamije. Gel lepo peni i sa malom količinom. Ne isušuje kožu i dubinski je čisti i hrani jer sadrži eterično ulje narandže. Moja ocena je 10.




Maska za lice sa aktivnim ugljem


Moje mišljenje:

Namenjena je masnoj i problematičnoj koži. Deluje u borbi protiv bubuljica i akni, matira kožu, izvlači nečistoće i učini kožu glatkom i čistom. Maska mi je prijala i povukla mi je bubuljice koje su nastale od maske za lice. Nije mi izazvala dodatne bubuljice ili crvenila. Koristim je jednom nedeljno. Moja konačna ocena je 10.



Ne zaboravite da zapratite /softlycosmetics/ na Instagramu.

Nadam se da ste uživali čitajući današnji post, čitamo se uskoro u novom. Voli vas vaša..






  • Share:

You Might Also Like

0 коментара