Predstavljam vam @jasmina.cosmetics

By Aleksandra Popović - Wednesday, March 03, 2021


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Danas vam donosim recenziju preparata brenda @jasmina.cosmetics. Uživajte u postu i slikama.

Jasmina cosmetics je ručno izrađena prirodna kozmetika. Proizvodnjom se bavi diplomirani farmaceut Jasmina Idrizović - Kolarski. 

U paketu koji sam dobila nalazi se:

-prirodni losion za telo

-prirodni serum za lice

-piling za lice

-buter u pločici

-prirodni dezodorans sa bambusom


Prirodni losion za telo

Moje mišljenje:

Sastoji se od ulja kokosa, mango butera i gela aloe vere sa dodatkom vitamina E. Najbolje ga je naneti odmah nakon tuširanja. Moram priznati da mi se ovaj losion jako dopao. Koža mi je uvek nakon nanošenja bila mekana i baršunasta. Vrlo brzo upija i ne ostavlja “mastan” trag. Moja ocena je 10! Imate tople preporuke za ovaj losion


Prirodni serum za lice


Moje mišljenje:

Isprobala sam ga jednom, ali sam ga dala majci. Serum možete nanositi ispod kreme, ali i samo serum. Matične ćelije poboljšavaju mikroreljef kože, pa joj daje mladalački izgled. Upravo zbog toga sam ga dala majci. Njeni utisci su i više nego pozitivni. Prijatnog je mirisa i nije imala neželjene efekte nakon što je počela da ga koristi. Njena ocena je 10!




Prirodni dezodorans sa bambusom


Moje mišljenje:

Dezodorans je sa uljem kokosa, shea buterom, prirodnim glinama i ekstraktom šumskog lišaja koji ima antibakterijsko delovanje. Smatram da bi svi trebalo da koristimo prirodne dezodoranse, na taj način ne štetimo svom zdravlju. Prijatnog je mirisa i nije mi isušio kožu. Dok sam ga koristila nisam dobila nikakvu iritaciju. Moja konačna ocena je 10!



Prirodni buter u pločici 


Moje mišljenje:

Do sada se nisam susrela sa prirodnim buterom u pločici. Nisam ni znala da ovakav proizvod postoji, pa sam se pozitivno iznenadila kada sam ga ugledala u kutiji. Nanosi se posle tuširanja na vlažnu kožu. Na taj način buter se topi. Jako mi se dopao miris, spoj vanila-lavanda je odličan. 
Lepo hidrira kožu i brzo upija. Ukoliko do sada niste isprobali ovakav buter, sada je prava prilika.
Moja konačna ocena je 10.


Prirodni piling za lice 



Moje mišljenje:

Sadrži ulje badema, kafu i kokosovo mleko. Nanosi se na mokru kožu lica jednom do dva puta nedeljno. Piling blago peni pa i opere kožu. 
Dopada mi se što sadrži kokosovo mleko jer hrani kožu i hidrira je. 
Meni je piling lica jako bitan, na taj način sprečavam pojavu novih bubuljica. 
Meni je ovaj piling prijao i lepo mi je hidrirao i osvežio kožu. Nije grub prema koži, pa ga mogu svi koristiti. Moja konačna ocena je 10. 


Ne zaboravite da zapratite /jasmina.cosmetics/ na Instagramu. Tamo možete da naručite proizvod koji želite. 


Došla sam do kraja današnjeg posta. Voli vas vaša...


  • Share:

You Might Also Like

0 коментара