Predstavljam vam @nc_kozmetika

By Aleksandra Popović - Saturday, March 06, 2021

 


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Želim vam lep početak vikenda! Lepo se odmorite i pripremite za sledeću radnu nedelju.
Donosim recenziju proizvoda brenda @nc_kozmetika. Uživajte u postu i slikama.


O brendu @nc_kozmetika

NC kozmetika – Naturale Cosmetics nastala sa željom da se izbegnu industrijski sapuni (čitaj deteredženti) za negu moje porodice. Ne samo za ruke već i za tuširanje i obavezno pranje lica. Nakon kreirane recepture za Detox sapun koji je rešio problematičnu kožu moje ćerke rađaju se nove ideje, nove kreacije i brojni proizvodi nastaju u mojoj maloj radionici. Kreme za lice, puteri za telo, losioni za telo, sapuni za različite tipove kože, dezodoransi (koji štite ceo dan od neprijatnih mirisa), kreme za sunčanje, lush šumeće kugle i tako kako umem da kažem “svašta nešto mirišljavo”. Prvo je uživala moja porodica, pa uži krug prijatelja i lagano je krenula priča…
Uvek nešto novo, mirišljavo a dobro za negu kože.



Softly prirodni dezodorans


O preparatu:

Ne sadrži aluminijum i odličan je borac u borbi sa neprijatnim mirisima. Čvrte i kremaste strukture lako se nanosi na kožu pazuha. Koža ga lako upije i štiti od neprijatnih mirisa i do 12 sati. Ne ostavlja žute mrlje na odeći. SOFTLY prirodni dezodorans je sa nežnom mirisnom notom puderastog cveća koja podseća na bebi kremu “bekutan”.
Nežan i nenametljiv, daje sigurnost u borbi protiv neprijatnih mirisa.

Moje mišljenje:

Smatram da bi svi trebalo da koristimo prirodne dezodoranse. Bitno je da ne sadrže aluminijum, kao dezodoransi koje kupujemo u prodavnicama. Na taj način čuvamo i sebe i okolinu. Softly dezodorans je lepog mirisa, najviše se oseća na cveće. Baš me podseća na proleće. 
Odgovarao mi je i nije mi izazvao nikakve iritacije. Moja konačna ocena je 10. 

Link - ovde



Face and Body shimmer sprej


O preparatu:

Level up –  body and face shimmer, može se podjednako koristiti za telo i nakon kompletnog šminkanja kako bi ste dodatno zasijali.

Kozmetička mica vam daje glamurozni sjaj a za negu tela tu je aloja vera, ekstakt kore slatke narandže i biljni glicerin.


Moje mišljenje:


Jako volim sprejeve koje sadrže šljokice. Kada sam ugledala level up sprej, odmah sam znala da će mi odgovarati i da ću ga redovno koristiti. Smatram da je idealan za leto i tople letnje dane. Tada se ne šminkam mnogo zbog jakih vrućina, pa bi malo maskare i level up spreja bilo sasvim dovoljno. Može se koristiti i kao sprej za telo. Nisam napomenula da jako lepo miriše. Moja konačna ocena je  10. Ukoliko isprobate ovaj sprej nećete se pokajati.

Link - ovde




Mademoiselle paleta pigmenata


O preparatu:

Presovali smo za vas pigmente i napravili kombinaciju paleta. Sada nećete više prosipati pigente i biti u strahu da ih ponesete na neko putovanje.

MADEMOISELLE  paleta sadrži četiri boje za smeli i zavodljivi look.

– cooper bronze / bela sa bakarno zlatnim sjajem
– roze sa zlatnim sjajem
– roze
– ljubičasta

Osim pigmenata (kozmetičke mice) sastojci koji vam neguju kapak su aloja vera i biljni glicerin.
Uz paletu dolazi i jedan aplikator.

Moje mišljenje:

 Nijansa koju sam dobila zove se Mademoiselle. Medjutim, postoje još tri palete sa drugim nijansama.
Oduševila sam se pigmentima! Postojani su i vrlo pigmentovani, kao što možete videti na slici. Na kapku stoje ceo dan. Moja konačna ocena je 10! Ukoliko ste ljubitelj pigmenata, ovu paletu morate da isprobate.

Link - ovde





Anti-shine banana puder


O preparatu:

Od kako smo  nabavili prah od banane nalazimo mu razne primene u kozmetici
Ovoga puta za translucentni puder u prahu koji zbog svog sastava odlično upija vlagu tečnog pudera kao i višak masnoće.
Providan je te se tako uklapa za svaki tip i boju kože
Matira T-zonu
Fiksira šminku – puder za setovanje
Niste beli kao duhovi nakon slikanja 
Mislimo da svi znate namenu i način upotrebe.
U sastav ulazi:
Prah banane je bogat vitaminima A, B, E i C koji osim što matira kožu i upija višak masnoće hidrira i poboljšava izgled kože.
Dodatak je kaolin (bela glina) i skrob.

Moje mišljenje:

Produžava šminku, fiksira je, sprečava prosijavanje i ujednačava ten. Nanosi se na t-zonu, ali možete i na celo lice ukoliko tako volite. Namenjen je svim tipovima kože. Ima lep miris banane. Sve u svemu, proizvod je odličan. Koristim ga uvek kada se šminkam i od samog početka mi je odgovarao. Postoji i u većem pakovanju, ovo je manje. Moja konačna ocena je 10!


Zapratite NC kozmetiku na Instagramu - /nc_kozmetika/

NC kozmetika sajt - https://nckozmetika.com/



Došla sam do kraja današnjeg posta. Nadam se da vam se dopao. Čitamo se uskoro u sledećem postu.


  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Predivno izgledaju proizvodi. Divan opis i fotke.

    ReplyDelete
  2. Volim cvetne mirise tako da sam sigurna da bi mi se dezodorans jako dopao, isprobaću ga prvom prilikom! <3


    http://www.couture-case.com/

    ReplyDelete