Recenzija Sebamed proizvoda

By Aleksandra Popović - Wednesday, March 24, 2021


Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog! Za danas donosim post posvećen brendu Sebamed. Na testiranje sam dobila serum i kremu iz pro kolekcije i kupku za intimnu negu, moje utiske pročitajte u tekstu ispod.



O brendu Sebamed:

Sebapharma GmbH & Co. KG, osnovana u 1983, je prodajna kompanija za Sebamat GmbH, Herzpunkt Pharma GmbH i Maurer Pharma GmbH. Danas se bavi trgovinom u celom svetu i trenutno ima oko 200 zaposlenih. Zahvaljujući svom renomiranom brendu sebamed, kompanija već godinama uspešno posluje kao kompetentno, inovativno preduzeće usmereno ka performansama.



Sebamed PRO! Krema za regeneraciju


Moje mišljenje:

Dolazi u pakovanju od 50ml. Namenjena je svim tipovima kože. Benefiti ove kreme su što intenzivno hidrira, deluje umirujuće u slučaju alergija i iritacija, obnavlja kožu i tonus.
Što se tiče mojih utisaka i više su nego pozitivni iako kremu nisam mogla da koristim duži period jer joj je rok trajanja do aprila! Moj tip kože je osetljiv i nisam želela da naškodim licu. Medjutim, dobila sam paket sredinom februara i imala sam odredjen period za testiranje. Primetila sam da krema brzo upije i nahrani kožu! Ne ostavlja mastan trag, što je veliki plus. Koristila sam ovu kremu za dnevnu varijantu! Zadnje što bih rekla je da mi se pakovanje jako dopada!




Sebamed PRO! Serum za prevenciju


Moje mišljenje:

Dolazi u pakovanju od 30ml! Kao i krema, ima isto rok trajanja do aprila. Pa sam prekinula sa korišćenjem pre par dana. Primetila sam da je miris seruma malo čudniji, ali kako sam se ranije susretala sa ovim serumom, to ću prepisati roku trajanja.
Uglavnom, ne koristim toliko serume za lice, ali je dobro imati barem jedan u rutini lica. Sebamed PRO! serum je lagan na licu, čini kožu glatkom i svežom i štiti je od štetnih uticaja iz okruženja. Kao i krema, ne ostavlja mastan trag na licu. Zaboravila sam da napomenem da je odlična baza za šminku!

Za najbolji efekat, koristite u kombinaciji sa kremom/serumom iz iste kolekcije!




Sebamed intime wash


Moje mišljenje:

Sadrži aloju koja doprinosi održavanju adekvatne hidratacije. Ne sadrži sapune i alkale, sadrži ph vrednost 3,8. Dolazi u pakovanju od 200ml. Ovo što sam dobila je uzorak! Mislim da ga možete pronaći u svakoj apoteci ili drogeriji i na taj način isprobati proizvod pre kupovine!



Sebamed sajt -- https://www.sebamed.rs/

Zapratite Sebamed na Instagramu -- /sebamedsrbija/



Došla sam do kraja današnjeg posta, nadam se da vam se dopao. Čitamo se uskoro u novom! Voli vas vaša...


  • Share:

You Might Also Like

1 коментара