Nadji zvezdu svoju - @tvoje_zvezdano_nebo

By Aleksandra Popović - Tuesday, August 04, 2020



Zdravo! Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam se da uživate i da ove letnje dane provodite na najbolji mogući način. Za danas sam pripremila malo drugačiji post nego inače, uglavnom govorim o kozmetici, ali sam želela da vam predstavim nešto što se meni jako dopalo. U pitanju je Instagram stranica @tvoje_zvezdano_nebo. Uživajte u postu! 


Iza Instagram stranice @tvoje_zvezdano_nebo krije se divna devojka Jana Šoć. Ova stranica se bavi kreiranjem zvezdanog neba, sami birate datum i vreme. Oduševila sam se ovim divnim posterima jer su nešto inovativno, do sada na ovo niste mogli na naiđete. Ukoliko imate datum koji je vama bitan, možete ga kreirati i sačuvati. To može biti vaš rođendan, datum rođenja vašeg deteta, datum kada ste upoznali svoju devojku/momka... Nešto što vama jako puno znači. 


Kao što sam rekla sve što je potrebno kako bi kreirali svoje zvezdano nebo je datum, citat koji želite da piše na posteru i dizajn. Ova stranica nudi širok izbor dizajna. Može to biti crno-beli poster, kao što je moj, ali može biti i u bojama koje vi volite. 


Takođe, pored dizajna vašeg zvezdanog neba, birate veličinu postera. To može biti 15x21 , 20x30 ili 30x40. Sve zavisi kako ste zamislili. 


Ja sam se odlučila za najmanju verziju, koja je crno-bela. Zvezde koje vidite na slikama su kada sam se rodila, 28.januara. Želela sam da imam ovakvu dekoraciju u sobi, stoji mi na stolu i ulepšava mi prostor.


Ono što je dodatno ulepšalo poster je beli ram. Tada su se zvezde istakle. 

Ukoliko želite da nekog iznenadite ili da vidite kako su zvezde izgledale nekog bitnog datuma, ovo je idealna prilika. Dosta unikatan način da nekog iznenadite. Ovaj poklon ostaje u pamćenju i ne zaboravlja se. 



Želim da se zahvalim divnoj Jani jer mi je poslala moje zvezdano nebo. Ovo je zaista način da pronađete svoju zvezdu, zar ne? 

Zapratite stranicu na Instagramu - tvoje_zvezdano_nebo

Da li vam se dopada? Pišite u komentarima 

Do sledećeg posta, vaša...


  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Predivno!Zvezdo moja!🤩🤩🤩❤❤❤

    ReplyDelete
  2. Ovo je tako divno! Baš sam opsednuta zvezdama pa bi mi ovo bilo savršeno da imam kao uspomenu. ❤

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  3. Ovo je savršeno! Ovi zvezdogrami postaju previše popularni😍

    ReplyDelete
  4. Ovo je preeslatko! Ja sam kao poklon jednom naručila ovakav poster sa zvjezdanim nebom iznad posebnog grada na poseban datum. Super post!

    💛💛💛
    LIVING LIKE V

    ReplyDelete